امروز : یکشنبه 05 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا جز یکی از تولیدکننده‌های انواع محصولات فولادی نظیر پروفیل، نبشی، رول، لوله های صنعتی و… است و محصولات فولادی تولید شده این کارخانه دارای کیفیت بسیار بالا و مطلوبی است. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا

شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا در سال ۱۳۸۵ در شهرک رازی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تسمه ماشین کاری و مقاطع فولادی ساختمانی آغاز کرده است. پس از مدت زمان کوتاهی با راه اندازی و تاسیس ماشین آلات تولید کننده لوله های صنعتی و پروفیل های درز بسته و باز فعالیت خود در زمینه صنعت فولاد گسترش داده است.

 

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا

 

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا دارای ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۲۰۰۰تن  در زمینه تولید انواع مقاطع لوله و پروفیل فولادی و…. فعالیت می کند و به عنوان یکی از قطب های تولید کننده محصولات لوله و پروفیل فولادی در کشور شناخته شده است.

کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا

این شرکت به تولید و عرضه کننده انواع محصولات پروفیل آهنی، فولادی سبک و سنگین در اندازه ها و ضخامت های مختلف و گوناگون پرداخته است که فعالیت اصلی و مهم این شرکت تولید قوطی، لوله پروفیل های فولادی با بالاترین راندمان کیفی است.

محصولات شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا

محصولات تولید شده شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا عبارتند از لوله های صنعتی، قوطی های مربع و مستطیل، انواع چارچوب در و پروفیل درب و پنجره، نبشی، تسمه و کرومیت، ورق شیت، رول، کناره ورق، ضایعات سر نوار، نوار برشی و….

نبشی

در تولید نبشی در شرکت مبتکران صبا به روش نورد سرد ابتدا ورق سیاه که معمولا با گرید ST37 می باشند و این گرید یکی از بهترین گرید ها برای برش نبشی است. با این گرید برش داده سپس با استفاده از دستگاه رول فرمینگ روش نورد سرد در آن ها اعمال می شود و در انتها نبشی نوردی با کیفیت تولید و به بازار عرضه میشود. نبشی نوردی براساس استاندارد آلمانی DIN 1022 ساخته و تولید می شود.

 اصولا نبشی نوردی دارای بال های مساوی  و یکسانی می باشند به همین خاطر خطوط تولید این نوع نبشی به ترتیبی است که ورق نواربری شده از وسط خم و برش داده می شود تا بال ها به صورت دقیق و یکسان باشند.

نبشی شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا

نبشی نوردی برای مواردی که ابعاد مشخص مد نظر است کاربرد دارد و استفاد میشود. ضخامت در نبشی نوردی دارای محدودیت کمتری هست به این دلیل که این نوع دستگاه های قالب نوردی تا ضخامت ۶ میلی متر در هر سایز و ابعادی امکان تولید دارند. این نبشی ها عموما برای مصارف ساختمانی استفاده می شود.

لوله های صنعتی

لوله صنعتی به لوله های فلزی و فولادی گفته می شود که سبب انتقال انواع گازها، مایعات یا جامدات، بسته به نیاز صنایع گوناگون استفاده و به کار برده می شود. قیمت انواع لوله صنعتی با توجه به جنس، ضخامت و کاربرد آن مشخص می‌شود. برای اطلاع از انواع قیمت ها می توانید به سایت آهن هایپر مراجعه کنید.

 لوله ها تولید شده توسط این شرکت در ضخامت‌های مختلف و گوناگونی و با شکل های سطح مقطع‌های مختلفی با توجه به نوع کاربرد آنها تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

لوله های صنعتی شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا

امروزه اندازه لوله با دو مفهوم ابعاد حفره داخل لوله (قطر اسمی) و ضخامت لوله تعیین و تعریف می شود.

انواع لوله تولیدی توسط شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا

۱-لوله ۵ (داربستی)

۲-لوله ۴اینچ

3- لوله های درز دار

 انواع فرم‌دهی در استندهای غلتکی گرد برای لوله های تولید شده توسط این شرکت

  • فرم‌دهی سه‌‎غلتکی
  • فرم‌دهی U&O
  • فرم‌دهی اسپیرال
  • فرم‌دهی JC

فرم‌دهی اسپیرال ابتدایی‌ترین، ساده ترین و همچنین متداول‌ترین روش تولید لوله در جهان به شمار می رود که این فرم دهی به دو صورت یک‌مرحله‌ای و دومرحله‌ای انجام می شود.

قوطی و پروفیل

شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا یکی از قطب های تولید قوطی و پروفیل در کشورمان به شمار می رود و قوطی ها و پروفیل های تولید شده توسط این شده دارای استاندارد کیفی مطلوبی است.

ویژگی های قوطی های تولید شده این شرکت به شرح زیر است:

  • یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی هایی که این قوطی ها این شرکت این است که سیالات در آن ها جا به جا نمی شوند.
  • این قوطی ها توانایی تحمل وزن های بالا را دارد.
  • این نوع قوطی ها در برابر خم شدن و پیچ خوردن نیز بسیار مقاوم و محکم هستند و به همین خاطر به راحتی خراب نمی شوند.

کاربرد قوطی های صنعتی و ساختمانی به شرح زیر است:

  • مهم ترین کاربرد و استفاده از پروفیل های مقطع مربعی تولید شده توسط این شرکت برای ساخت اسکلت های فلزی ساختمان و ساختن ستون است.
  • از دیگر کاربردهای پروفیل قوطی مربع و مستطیل شکل تولید شده توسط شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا در ساخت خودرو است.

 

قوطی و پروفیل

 

پروفیل درب و پنجره

پروفیل های درب و پنجره اصولا باید به صورت عایق های خوبی در برابر صدا و حرارت عمل کنند. این نکته قابل ذکر است که میزان عایق بودن این نوع از پروفیل ها با تعداد حفرات (chamber) موجود در آن ها مشخص و تعیین میشود که رابطه و ارتباط مستقیمی باهم دارند.

پروفیل سپری

پروفیل سپری تولید شده توسط شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا بسته سطح مقطعی به شکل T دارد و متداول ترین و کاربردی ترین ماده اولیه برای تولید آن فولاد ST37 است.

عمده ترین کاربرد پروفیل ها در ساخت پروفیل درب و پنجره است. اما از آن در ساخت خرپا، اتصالات پل ها، نمای ساختمان ها، سازه های فلزی و … نیز استفاده میشود.

پروفیل چهارچوبی

از پروفیل چهارچوبی تولید شده توسط شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا در ساخت چهارچوب درب برای درهای چوبی و MDF استفاده می شود. این پروفیل های باز اصولا به روش نورد سرد تولید وبه بازار عرضه میشوند و همچنین این پروفیل ها تک لبه ای هستند. ضخامت آن ها نیز حدود ۲٫۵ – ۲ میلی متر و همچنین طول آن ها نیز ۶ متر می باشد.

حرف آخر

در این مطلب شرکت لوله و پروفیل مبتکران صبا و محصولاتش را به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل مبتکران با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

https://ahanhyper.com//?p=22703

اشتراک گذاری