امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه فولاد گستر یزد

کارخانه فولاد گستر یزد

کارخانه فولاد گستر یزد یکی از تولیدکنندگان نبشی فولادی و ناودانی فولادی در کشور محسوب می شود. این شرکت محصولات فولادی خود را باکیفیت و راندمان بالایی تولید و به بازار عرضه می‌کند با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولات فولادی با کیفیتش بیشتر آشنا شوید.

 

کارخانه فولاد گستر یزد

 

اهداف و چشم انداز های شرکت فولاد گستر یزد

اهداف و چشم انداز های شرکت فولاد گستر یزد به طور خلاصه عبارتست از :

  • انجام کلیه فعالیت و کار های مرتبط با تولیدی، صنعتی، بازرگانی، فنی و خدماتی در زمینه و حیطه صنعت فولاد، مصنوعات فلزی و فولادی یکی از مهم ترین اهداف این شرکت است.
  • شرکت فولاد گستر یزد با ایجاد و تاسیس مراکز خدمات فولاد، مشارکت با اشخاص حقوقی و حقیقی، سرمایه‏گذاری در شرکت ها و خرید یا تعهد خرید سهام آنها
  • اخذ و ایجاد نمایندگی از شرکت ها در سراسر ایران و همچنین اعطای نمایندگی، اعطای تسهیلات اعتباری به اشخاص حقوقی و وابسته، مشتریان و تابعه
  • انجام واردات و صادرات به سراسر جهان
  • خرید و فروش و کلیه فعالیت های تجاری بین المللی و مالی مجازو همچنین ارائه خدمات مشاوره‏ ای به شرکت ها در صنعت فولاد

اهداف کارخانه فولاد گستر یزد

محصولات شرکت فولاد گستر یزد

ناودانی

ناودانی تولید شده در این شرکت به شیوه نورد گرم شمش فولادی به دست میاید. باید در نظر داشت که ناودانی یک پروفیل به شکل یو است که در دسته پروفیل با مقطع باز قرار دارد. ناودانی‌های تولید داخل ایران در دو دسته پرسی و فابریک هستند که ناودانی‌های پرسی با انجام عمل پرس به شکل مورد دلخواه تبدیل می‌شوند و ناودانی فابریک در اول مرحله تولید به شکل ناودانی در می‌آید.

این گروه از محصولات بازهم به دودسته نورد سرد و نورد گرم تقسیم می‌شوند. دو نوع دیگر ناودانی‌ها، ناودانی مشبک و ساده است که ناودانی مشبک با ورق گرم وهم به روش نورد گرم و یا نورد سرد تولید می‌شوند. این نوع از ناودانی مشبک برای تولید قفسه فولادی و سازه‌های سبک فولاد مورد مصرف قرار می‌گیرد.

دسته بعدی ناودانی ساده است که در مواردی مثل ساختمانی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و به شیوه نورد گرم و شیب‌دار با بال موازی به دست می‌آید. این سری از تولیدات به‌عنوان گالوانیزه سرد و گرم قابل‌استفاده هستند که این شرکت در حال تولید ناودانی سایز 8 و در طول 6 متر سبک است. ناودانی‌های تولیدی این شرکت در طول سال‌ها در سایزهای 6 و 10 و 12 بوده است.

محصولات شرکت فولاد گستر یزد

محصولاتی همچون نبشی 5 و 6 و 8 و ناودانی 6 و 8 و 10 و 12 و تیرآهن 14 به شکل سبک‌ و سنگین بهبود پیدا کرد که برای رسیدن به این هدف تغییراتی مانند تغییر و تعمیر گسترده در خط تولید و زیرساخت‌های شرکت به وجود آمد و از نیروهای کارآمد و متخصص استقبال شد و برق برای افزایش تولید زیاد شد که هم اکنون بخشی از این تغییرات یا انجام شد و یا در حال انجام است.

تعداد افراد مشغول به کار در این شرکت از 16 نفر به 50 نفر افزایش یافت و همین‌طور دیگر قطعات و غلط‌ها در خود شرکت در حال طراحی و تولید هستند.

نبشی

نبشی‌های تولیدی شرکت فولاد گستر یزد به شکل بال مساوی و سبک است که طبق استاندارد ملی و بین المللی است که با انجام ازمایشات لازم تست خمش و برش روی این تولیدات انجام می‌شود که با تأیید نهایی برش محصول انجام شده و بسته بندی می‌شود و محصولاتی که در مرحله ازمایش از کیفیت لازم برخوردار نباشند به انبار ضایعات فرستاده می‌شوند.

باید در نظر داشت که با توجه به قیمت دلار و مواد اولیه لازم و دیگر مواد به کاررفته در ترکیب این محصولات قیمت محصولات شرکت فولاد گستر یزد هم در حال تغییر است و برای اطلاع از قیمت‌ها قبل از خرید بهتر است به سایت آهن  هایپر مراجعه نمایید.

قیمت نبشی محصولات شرکت فولاد گستر یزد

از جمله محصولات تولیدی  شرکت فولاد گستر یزد نبشی‌های سبک 80*80*8 بال مساوی است. این نوع نبشی دارای کمترین میزان خطا است و تمام استاندارها را رعایت کرده است. وزن نبشی سایز 8 این شرکت 56 کیلوگرم است.

نبشی سایز 8 در ساخت خرپا وستون و سازه اسانسور و فوندانسیون و اتصالات پل‌ها وستون ها و سازه‌های فلزی فضایی استفاده می‌شود. ورق سرد مورد نیاز این شرکت است که این ورق‌ها صفحات فلزی و مقاومی هستند که از نظر ابعاد دارای تنوع زیادی هستند.

با توجه به روش تولید ان دسته بندی می‌شوند که به دو نوع سرد و گرم تقسیم می‌شوند. در نورد سرد ورق سرد تولید شده و در تولید ورق گرم ابتدا ورق سرد می‌شود. منظور از این روش این است که برای تولید ورق سرد باید ورق گرم تولید شود و عملیات‌های بیشتری روی ورق گرم انجام شده تا محصول نهایی که ورق سرد است تولید شود. البته به ورق سرد ورق روغنی هم اطلاق می‌شود و این نام به دلیل لایه روغن است که به عنوان محافظ روی ان قرار می‌گیرد و سطح ان را براق‌تر و صاف‌تر از ورق گرم می‌کند.

به طور کلی نبشی‌های تولیدی در  شرکت فولاد گستر یزد به شیوه ریخته گری در کوره بدست می اید و به کار بردن محصولات اولیه مرغوب باعث تولید نبشی‌های بدون تاب می‌شود که سایز این محصولات این است که طول انها 6 متر و ضخامت انها 8 سانتی متر است و در بسته‌های حدود 2 تن به بازار عرضه می‌شود.

نبشی‌ها از نظر شیوه تولید به دو دسته فابریک و پرسی دسته بندی می‌شوند. اگر در مراحل تولید ورق 6 متری را خم کرده و به شکل نبشی دراورده شود به آن نبشی پرسی گفته می‌شود و در صورتی که محصول تولید شده بدون تغییر فیزیکی تولید شود به ان نبشی فابریک گفته می‌شود.

دو مشخصه اصلی در نام گذاری نبشی اندازه بال‌ها و ضخامت ان است. این پروفیل تولیدی دارای دو ضلع عمود بر هم است که در نقشه‌ها با نشان ال مشخص می‌شود.

حرف آخر

در این مطلب کارخانه فولاد گستر یزد و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد گستر یزد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

https://ahanhyper.com//?p=22570

اشتراک گذاری