امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه فولاد تات

کارخانه فولاد تات

کارخانه فولاد تات یکی از برترین تولید کننده‌های صنعت فولاد در کشورمان به شمار می‌رود و محصولاتی با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولاد تات

فولاد تات رامند با بیش از 3 دهه تجربه خرید و فروش آهن‌آلات در بازارهای داخلی، دارای مجموعه ای مجرب، متخصص و حرفه ای تشکیل شده از کارشناسان خرید و فروش آهن‌آلات و صنعت فولاد، مشاوران خرید، مهندسین و کاربرانی که دوره آموزشی گذرانده اند در صنعت فولاد و آهن کشور فعالیت دارند.

 

کارخانه فولاد تات

 

محصولات شرکت فولاد تات

شرکت فولاد تات محصولاتی نظیر تیرآهن، میلگرد، پروفیل، لوله های فلزی، ورق های برشی، رابیتس، انواع تسمه های فلزی، نبشی و ناودانی و میلگرد ساده در اندازه ها و سایز های مختلف از معتبر ترین شرکت های داخلی در بازار های داخلی و خارجی خرید و فروش می کنند.

میلگرد

شرکت فولاد تات دو نوع میلگرد میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده و میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده تولید و به بازار عرضه میکند.

میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده (A2)

این نوع میلگرد در با آج پیچیده (A3) به شکل فنری و به صورت آج دار در شرکت فولاد تات تولید و به بازار داخلی عرضه می‌شود. این نوع میلگرد برای عملیات ساختمانی مخصوصاً خاموت زنی بسیار کاربردی است.

میلگرد فولاد تات

انجام عملیات جوشکاری بر روی آن‌ها در صورت موارد خاص و اجباری باید انجام شود اما این نکته مهم یاد آوری و توصیه می‌شود که در صورت وجود امکان از جوشکاری این نوع میلگرد جدا خودداری کنید.

از این نوع میلگرد اصولاً برای خاموت و مش بندی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آج‌های میلگرد A2 به شکل فنری و موازی شکل ساخته می‌شود و این نوع میلگرد بسیار شکننده و ترد است.

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3)

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) تولید شرکت فولاد تات مناسب برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است که میلگرد A3 به صورت آجدار و به اصطلاح به صورت آج جناقی تولید و ساخته می‌شود.

این نوع میلگرد اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نیست و همچنین این نکته در اینجا قابل بیان است که تحت هیج شرایطی نباید عملیات جوشکاری بر روی آن انجام دهید.

لوله فولادی

از دیگر محصولات این کارخانه تولید لوله فولادی است که این کلاف‌های فولادی تولید شده زمینه تولید لوله‌های فولادی را آماده می‌کند. این شرکت دارای دستگاه های برش سنگین کلاف های ورق است که وزن 10 تن را با ضخامت 1.5 تا 8 میلی متر را در عرض های مختلف برش می زند.

لوله فولادی فولاد تات

البته عرض این لوله ها با در نظر گرفتن قطر لوله حساب می‌شود. که ظرفیت این دستگاه چیزی حدود 70 هزار تن ورق را در طول سال برش میزند. که این ورق های برش خورده در خط تولید قرار می گیرند و در مرحله بعد به کمک دستگاه های جوش اتوماتیک نوار های طولانی از ورق را تولید می‌کند.

شرکت فولاد تات با تولید و ذخیره سازی این نوار ها در انبار های زیرزمینی شرکت باعث می‌شود تا در روند تولید لوله های فولادی هیچ گونه وقفه ای ایجاد نشود. و در انتها این ورق ها از غلطک های فرمینگ عبور کرده و به شکل مورد نظر تبدیل می‌شود.

 در مرحله بعد به کمک جوش طولی دو لبه ورق های خمیده شده را به هم وصل می‌کند و در انتها با برش اتوماتیک دستگاه لوله ها را به سایز استاندارد برش میزند. در مرحله تست برای تشخیص بی نقص بودن لوله ها میان لوله ها را با اب پر میکنند و تحت فشار 55 بار قرار میدهند تا از سلامت آن ها اطمینان حاصل نمایند. محصولات این کارخانه را می‌توانید در فروشگاه اهن هایپر با بهترین قیمت خریداری کنید

تیر آهن

دیگر محصول تولیدی این شرکت که تیرآهن است بیشترین مصرف را در ساخت‌وساز دارد و باید تنش‌هایی که از نیروی برش ایجاد می‌شود را تحمل کند. از رایج‌ترین روش‌های تولید این محصول به شیوه نورد گرم است که با عبور از کوره‌های نورد شمش فولادی با این حرارت به شکل موردنظر تبدیل می‌شود و این محصول در سایزها نوع‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.

قیمت تیرآهن فولاد تات

ورق سیاه مدل‌های مختلفی دارد. ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه معمولی که شامل استاندارهای مختلفی است. مدل صنعتی این ورق که نام تجاری ان اس تی 37 است پرمصرف‌ترین ورق در بخش صنعتی است که در سوله سازی و ساختمانی و مخزن سازی و سدسازی است. قیمت این ورق‌های سیاه برطبق سایز و ضخامت و شرکت تولیدکننده آن متفاوت است و همچنین باید نوسانات قیمت ارز را هم در قیمت این محصول در نظر گرفت که باعث تغییر آن می‌شود.

 البته این محصول ورق سیاه چون به روش نورد گرم تولید می‌شود از قیمت پایین‌تری نسبت به انواع مشابه دارد و این یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تولید دستگاه‌های بزرگ است و چون مصرف این محصول بالا است قیمت آن مهم است با استفاده از فروشگاه اینترنتی آهن هایپر می‌توانید محصولات این کارخانه را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نبشی

از دیگر تولیدات این شرکت نبشی است که به شیوه نورد گرم شمش فولاد به دست می‌آید و این محصول هم در دسته پروفیل فولادی است و به شکل منفرد و مرکب در موارد ساختمانی مصرف می‌شود. نبشی‌ها هم در دو دسته پرسی و فابریک قرار دارند که در نوع پرسی با استفاده از پرس به شکل موردنظر رسیده و در مدل فابریک در ابتدای خط تولید به این شکل در می‌آید.

مهم‌ترین موارد مصرف این محصولات در اتصال پل‌ها به ستون‌ها و یا تیرآهن به بیم‌های باربر است و در بعضی جاها هم از نبشی‌های خرد شده که همان نبشی لقمه‌ای نام دارد استفاده می‌شود.

نبشی و ناودانی فولاد تات

ناودانی

ناودانی تولید شده در شرکت فولاد تات به شیوه نورد گرم شمش فولادی به دست میاید. باید در نظر داشت که ناودانی یک پروفیل به شکل یو است که در دسته پروفیل با مقطع باز قرار دارد. ناودانی‌های تولید داخل ایران در دو دسته پرسی و فابریک هستند که ناودانی‌های پرسی با انجام عمل پرس به شکل مورد دلخواه تبدیل می‌شوند و ناودانی فابریک در اول مرحله تولید به شکل ناودانی در می‌آید.

این گروه از محصولات بازهم به دودسته نورد سرد و نورد گرم تقسیم می‌شوند. دو نوع دیگر ناودانی‌ها، ناودانی مشبک و ساده است که ناودانی مشبک با ورق گرم وهم به روش نورد گرم و یا نورد سرد تولید می‌شوند.

 این نوع از ناودانی مشبک برای تولید قفسه فولادی و سازه‌های سبک فولاد مورد مصرف قرار می‌گیرد. دسته بعدی ناودانی ساده است که در مواردی مثل ساختمانی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و به شیوه نورد گرم و شیب‌دار با بال موازی به دست می‌آید.

این سری از تولیدات به‌عنوان گالوانیزه سرد و گرم قابل‌استفاده هستند که این شرکت در حال تولید ناودانی سایز 8 و در طول 6 متر سبک است. ناودانی‌های تولیدی شرکت فولاد تات در طول سال‌ها در سایزهای 6 و 10 و 12 بوده است.

قیمت محصولات فولاد تات

حرف آخر

در این مطلب شرکت فولاد تات و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد تات با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

https://ahanhyper.com//?p=22811

اشتراک گذاری