امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنعتی آمل

کارخانه گروه صنعتی آمل

گروه صنعتی آمل یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌ها در صنعت تولید لوله و پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی است. این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن و منطبق با استانداردهای روز دنیا و ایجاد اشتغال در منطقه شمال کشور موفق به تولید 200000 تن انواع لوله و پروفیل در طول سال شده است. با ما همراه باشید تا با شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره شرکت گروه صنعتی آمل

شرکت گروه صنعتی آمل در سال 1354 با هدف تولید لوله و پروفیل در آمل تأسیس شد که مدیران این شرکت در 36 سال از دوران فعالیت خود افتخار دارد که همواره در حال نواوری و توسعه و نوسازی کارخانه بوده‌اند و قسمت عمده ماشین‌ آلات موردنیاز خود را در کارخانه تولید کرده‌اند.

گروه صنعتی آمل

این واحد صنعتی با مساحتی حدود بیست هزار متر مربع و حدود ده‌هزار متر سالن تولید و 4000 متر ساختمان اداری و هفت دستگاه در خط تولید لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی و دو دستگاه قیچی برش 10 و 30 تن و ده دستگاه جرثقیل سقفی در تناژهای مختلف و پست برق و واحد هوای فشرده و تأسیسات حرارتی و برودتی یکی از کارخانه‌های فعال در استان مازندران است.

شرکت لوله و پروفیل آمل

محصولات شرکت گروه صنعتی آمل

محصولات کارخانه صنعتی آمل به شرح زیر است:

  • پروفیل سپری
  • پروفیل‌های باز نبشی
  • لاکینگ فنر گلخانه

پروفیل سپری

از محصولات این کارخانه می‌توان به پروفیل سپری لنگه دری و چهارچوبی و چهارچوب فرانسوی و… اشاره کرد این محصولات با ضخامت 2 میلیمتر تولید می شود. ضخامت‌های دیگر این محصولات 2 و 2.5 و 3 میلیمتر و در شاخه‌های 6 متری تولید می شود. به‌طورکلی پروفیل یکی از مهم‌ترین مقاطع در ساختمان‌سازی است. بهتر است که از محصولات با کیفیت استفاده شود تا عمر سازه بیشتر شود.

پروفیل آمل

پروفیل های باز نبشی

از دیگر تولیدات این شرکت پروفیل‌های باز نبشی است که در سایزهای 20 تا 50 میلیمتر و ناودانی در سایزهای 10-12-18 در این شرکت به روش نورد سرد تولید می شود. از پروفیل‌های قوطی مربعی در پایه میز و صندلی و صنایع خودروسازی استفاده می شود و پروفیل نبشی در ساخت چهارچوب در و پنجره آهنی و قاب‌های فلزی و… استفاده می شود. از پروفیل‌های مستطیلی تولیدی این کارخانه که در ابعاد 100*40 تا 135*300 میلی‌تر و با ضخامت 5.2 تا 8 میلیمتر در ساخت ستون و اسکلت فلزی استفاده می شود و همچنین از پروفیل مربعی با ابعاد 60*60 تا 270*270 میلیمتر در ساختمان‌سازی استفاده می شود.

لاکینگ فنر گلخانه

یکی دیگر از تولیدات کارخانه جات آمل لاکینگ فنر گلخانه است. این یکی از مهم‌ترین قطعات نصب نایلون گلخانه در روش‌های ساخت سازه گلخانه در نصب پوشش سازه گلخانه استفاده از قفل نایلون یا لاکینگ فنر می‌باشد و همچنین برای نصب سایه‌انداز گلخانه از کانال لاکینگ فنر گلخانه استفاده می‌شود و همچنین در نصب شید سایه‌انداز برای استحکام روی سازه گلخانه و همین‌طور نصب توری ضد حشره از کانال لاکینگ فنر و یا پروفیل فیکس پلاستیک استفاده می‌شود.

به‌طورکلی لایکینگ فنر گلخانه پروفیل سی شکلی است که در ابعاد 5 تا 6 متر تولید می‌شوند و و با کمک‌فنر روکش‌دار ثابت می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای این تولید نصب سریع و آسان نایلون گلخانه است که باعث بالارفتن طول عمر پلاستیک گلخانه شود.

پروفیل کناف

یکی دیگر از محصولات شرکت آمل پروفیل کناف است که در سازه کناف از مواد اولیه با کیفیت پروفیل کناف در مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. پروفیل کناف روی دیوار نصب می شود تا گچ‌بری‌ها روی آن قرار می‌گیرد. در خط تولید این شرکت دو نوع پروفیل باز و پروفیل بسته تولید می‌شود.

در مرحله بعد کلاف‌های برش زده به قسمت خرک‌های ذخیره کلاف که در ابتدای خط تولید است می‌رسد به‌طوری‌که کلاف‌ها روی قسمت مخصوص کلاف گیر قرار می‌گیرد و داخل آن میکس می‌شود و بعد سر کلاف باز شده و با برش 5  سانت اول آن توسط گیوتین به داخل قالب‌های رول شکل وارد می شود و توسط الکتروموتور و گیربکس و انتقال نیرو به کمک گاردان به شافت دروازه که قالب‌ها روی آن قرار دارد می‌رسد و ورق‌ها به‌صورت پروفیل باز شکل‌گرفته و از قسمت ترک‌ها، کج و راستی آن تنظیم می شود و با کمک اره آتشی به طور مداوم برش می‌خورد و در بارانداز ذخیره می‌شود.

محصولات شرکت گروه صنعتی آمل

در نوع پروفیل بسته بعد از رسیدن کلاف های برش زده به قسمت خرکهای دخیره کلاف و در اول خط تولید یکی از کلاف ها روی قسمت کلاف گیر قرار میگیرد و داخل ان میکس می شود و بعد سر کلاف باز شده و با برش توسط گیوتین به داخل خازن ورق انتقال و بعد به قالبهای فرمینگ وارد می شود و ورق از حالت تخت به شکل لوله در می اید و بعد در قسمت جوش القایی درز ان به طور مداوم جوش داده می شود و بعد از خنک شدن داخل مخزن اب صابون به قسمت سایزینگ وارد می شود و در این قسمت لوله به درخواست مشتری به یکی از شکل های قوطی مربعی و مستطیل و یا لوله با قالب کالیبره می شود و در قسمت ترکهدها کجی وراستی ان گرفته می شود و بعد از برش با کمک اره اتشی در قسمت بار انداز ذخیره می شود.

پروفیل های در وپنجره در مقاطع مختلف وابعاد گوناگون برای ساخت بخش های مختلف در و پنجره طراحی و تولید می شوداز مشخصات مهم این نوع پروفیل تنوع طرح نسبت کاربرد ان در بخش های مختلف از جمله چهار چوب، قاب و قطعات متحرک پنجره است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه گروه صنعتی آمل با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر