امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه شرکت نوین پارسیان جنوب

کارخانه شرکت نوین پارسیان جنوب

در این مطلب قصد داریم کارخانه نوین پارسیان جنوب را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این شرکت و محصولات تولیدی آن با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه نوین پارسیان جنوب

کارخانه نوین پارسیان جنوب از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت اقدام به تولید لوله و پروفیل های فولادی کرد که در حال حاضر جزو بزرگترین تولید کنندگان لوله و پروفیل در کشور ایران می باشد.

کارخانه نوین پارسیان جنوب

محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده‌اند نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید پروفیل صنعتی تولیدی توسط این شرکت در ابعاد ۲ و ۲.۵ و ۳ میلی متر در عرض ۶ متر تولید و ساخته می شود. پروفیل های تولیدی شامل چهارچوبی، سپری و لنگه دری است.

معرفی محصولات کارخانه نوین پارسیان جنوب

مهم ترین محصولی که توسط این شرکت تولید و عرضه می‌شود؛ لوله و پروفیل صنعتی است. بهتر است بدانید پروفیل کاربردی ترین مقاطع فولادی می باشد که در صنعت و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول بیشتر در ساخت درب و پنجره های آهنی استفاده خواهد شد.

لوله و پروفیل کارخانه پارسیان جنوب

همچنین در صنعت خودروسازی، ساخت پایه میز و صندلی، پوشش سقف سوله ها، ساخت چهارچوب درهای بزرگ آهنی و … مورد استفاده قرار می گیرد. در این موارد از پروفیل نبشی و ساخت کرکره ای مغازه از پروفیل ناودانی استفاده می شود. بهتر است بدانید تولید پروفیل در کارخانجات به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد که هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.

 بهتر است بدانید پروفیل معمولاً به دو دسته باز و بسته تقسیم می‌شود. در کاربردهای مثل چهار چوب درب و پنجره و سقف سوله ها از پروفیل‌های باز استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید توسط این شرکت لوله های فولادی نیز تولید و روانه بازار می شود. بهتر است بدانید لوله های فولادی قطعاتی می باشند که دارای شکل استوانه تو خالی هستند و با طول، قطر و ضخامت مشخص برای انتقال هر نوع سیالی استفاده خواهد شد.

 بهتر است بدانید این محصولات معمولاً در قطر و ضخامت های متنوعی توسط کارخانه نوین پارسیان جنوب تولید و روانه بازار خواهد شد. کاربرد لوله های فولادی در لوله کشی آب و فاضلاب و گاز است. توجه داشته باشید شما می توانید انواع لوله های فولادی که توسط شرکت نوین پارسیان جنوب تولید شده است را برای کاربردهای مختلف استفاده نمایید.

محصولات پارسیان جنوب

در مناطقی که دارای رطوبت می باشد به خاطر مقاومت در برابر خوردگی از این لوله ها استفاده خواهد شد.

بهتر است بدانید لوله های گالوانیزه به دو دسته فولادی گالوانیزه و آهنی گالوانیزه تقسیم‌بندی خواهد شد. به لوله های آهنی گالوانیزه لوله های سفید نیز گفته می شود.

ورق های فولادی گالوانیزه معمولا نسبت به لوله های آهنی گالوانیزه سبک تر و براق تر می باشد. لوله های گالوانیزه دارای پوششی از جنس فلز روی می باشند. این پوشش باعث می شود تا در برابر خوردگی و اسیب های احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار شود.

یکی دیگر از انواع لوله های فولادی که توسط این کارخانه تولید می شود؛ لوله مانیسمان می باشد. لوله های مانیسمان به نام لوله های بدون درز نیز شناخته خواهد شد. با توجه به مقاومت و استحکام بالایی که دارند از آن در صنایع مختلف می‌توان استفاده کرد. با توجه به ضخامت هایی که این لوله ها دارند به رده بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

به عنوان مثال می توان گفت لوله مانیسمان رده ۴۰ و همچنین لوله مانیسمان رده ۸۰ متداول ترین انواع لوله های هستند که از آن به وفور استفاده می شود. برای کارهای ساختمانی معمولاً بیشتر از لوله مانیسمان رده ۴۰ استفاده می کند. دلیل ان به خاطر مقاومت بالای این لوله ها می باشد که در برابر آتش نشانی یا برج مقاوم می باشد.

 لوله مانیسمان رده ۸۰ دارای قطر، ضخامت و وزن بیشتری می باشد که از استحکام و مقاومت بیشتری نیز برخوردار است. در پروژه هایی که فشار و دمای بالا وجود دارد معمولا از لوله رده ۸۰ استفاده خواهد شد.  بهترین گزینه استفاده از لوله مانیسمان رده ۸۰ است.

لوله مبلی همان لوله های روغنی می باشند که از جمله لوله های فولادی پر کاربرد است که در وزن کمی نیز می باشد. این لوله ها توسط شرکت نوین پارسیان جنوب تولید و روانه بازار می‌شود. با توجه به اینکه لوله ها دارای توانایی زیاد در تحمل وزن بالا می باشند و در ساخت پایه مبلمان و وسایل خانگی از آن استفاده خواهد شد.

لوله تولیدی کارخانه پارسیان جنوب

 بهتر است بدانید یکی از مهم ترین ویژگی‌های این لوله ها برخورداری از استقامت کششی می باشد. همچنین دارای انعطاف پذیری بالا و قابلیت جوشکاری، سطح براق و شفاف است. در مناطقی که رطوبت وجود دارد از این لوله ها به خاطر مقاومت بالا در برابر خوردگی بیشتر استفاده می شود.

با توجه به گسترش استفاده از مقاطع فولادی و پروفیل ها در ساخت و ساز امروزه کارخانه‌های داخلی و خارجی بسیاری جهت تولید و عرضه انواع پروفیل ها اقدام کرده است. یکی از کارخانه های تولید کننده معتبر و شناخته شده شرکت نوین پارسیان جنوب می باشد. این شرکت انواع پروفیل ها از جمله نبشی، تیرآهن، میلگرد و … را تولید و روانه بازار کرده است.

 امروزه محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی شرکت نوین پارسیان جنوب می باشد که محصولات تولیدی این کارخانه را به صورت مستقیم و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه عرضه می‌کند.

شما خریداران و مصرف‌کنندگان جهت تهیه انواع پروفیل های مورد نظر خود می توانید از طریق مجموع وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. توجه داشته باشید تمامی این پروفیل ها و لوله ها توسط شرکت های برتر و شناخته شده مثل شرکت نوین پارسیان جنوب تولید می شوند. شما با اطمینان خاطر می توانید تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان تماس بگیرید. به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و تمامی لوله و پروفیل ها را مشاهده کنید و به بررسی آن ها بپردازید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نوین پارسیان جنوب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر