امروز : سه‌شنبه 30 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
گروه صنعتی ایران اسپیرال

گروه صنعتی ایران اسپیرال

شرکت ایران اسپیرال محصولات فولادی با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی این کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه صنعتی ایران اسپیرال در شهر اصفهان تأسیس شد که جهت تولید انواع لوله های اسپیرال برای شبکه آبرسانی، نفت، گاز و … استفاده می شود. این کارخانه در سال ۱۳۷۳ تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. توجه داشته باشید این شرکت یکی از تولید کننده های معتبر و شناخته شده می باشد که جهت تولید لوله های فولادی مارپیچ یا اسپیرال اقدام کرده است.

 این لوله ها دارای قطره 20 الی ۱۲۰ اینچ می باشد. این کارخانه لوله های مورد نیاز برای خطوط انتقال آب که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می‌شود. این لوله ها از نوع لوله های درز جوش سولار می باشد. این کارخانه دارای وجود دو خط تولید می باشد که امکان تولید لوله با قطرهای مختلف را به صورت همزمان امکان پذیر می کند.

 

شرکت ایران اسپیرال

 

 تکنولوژی تولید این کارخانه از کشورهایی مانند PRD آمریکا و HOESCH آلمان می باشد. این لوله ها در طرح های مختلف صنایع پتروشیمی و نیروگاهی مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

محصولات تولیدی کارخانه ایران اسپیرال

محصولات تولیدی کارخانه ایران اسپیرال

کارخانه ایران اسپیرال جهت تولید لوله های اسپیرال با کیفیت اقدام کرده است و سعی کرده است با بهره گیری از فناوری روز محصول با کیفیتی را تولید کند. لوله اسپیرال یکی از انواع لوله های پر کاربرد می باشد که در صنایع مختلف از کاربردهای فراوانی برخوردار است. معمولاً این لوله ها از جنس فولاد بوده که به صورت مارپیچی و با ضخامت متفاوت تولید و روانه بازار می شود.

 همچنین بهتر است بدانید با توجه به برخورداری از ویژگی های بی نظیر از ان در صنایع گاز، نفت و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد لوله های اسپیرال با ورق های فولادی با ضخامت های مختلف تولید می شوند. فضای داخلی لوله ها معمولاً به صورت سطحی صاف و یکدست می باشد که ضرر و زیان‌های ناشی از اصطکاک را کاهش خواهد داد و لوله را برای انتقال سیالات آماده می کند.

 بر روی سطح بیرونی لوله اسپیرال درزی وجود دارد که باعث شده است تا این لوله ها نسبت به لوله درز مستقیم یا لوله جوشی از مقاومت بالا تری برخوردار شود.

جوش خوردگی یا همان درز های مارپیچی که بر روی بدنه لوله های صورت وجود دارد باعث شده است تا این لوله ها از حداکثر استحکام و مقاومت در برابر فشار برخوردار شود.

مشخصات فنی لوله اسپیرال

مشخصات فنی لوله اسپیرال

بهتر است بدانید از نورد گرم و به صورت مارپیچ در جنس های از جنس های ورق گالوانیزه و در برخی مواقع از آلومینیوم تولید و روانه بازار می‌شود. توجه داشته باشید در برخی موارد این لوله های اسپیرال از ورق فولاد تولید نمی شود و در برخی موارد در جنس های فایبر گلاس یا پلاستیک انعطاف پذیر و کامپوزیت تولید و روانه بازار می‌شود.

 البته در نظر داشته باشید برخی از مشتریان قصد دارد لوله های اسپیرال را به صورت سفارشی در جنس های مختلف مانند برنج، مس، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ با روکش وینیل و .. را سفارش می دهند تا تولید شود. توجه داشته باشید این لوله های اسپیرال در طول های مختلفی نیز تولید می شوند.

 رایج ترین طول این لوله ها ۲۰ فوت و در ایران 6 الی ۱۲ متر می باشد که برای حمل و نقل به صورت بهینه تولید می‌شود. سطح داخلی و خارجی لوله ها معمولاً با مواد ضدخوردگی مانند کلسیم مایع، پلی اتیلن سه لایه و … پوشیده می شود.

مزایای لوله اسپیرال

لوله اسپیرال دارای مزایا و ویژگی های بی نظیری می باشند. در ادامه برخی از این مزایا را ذکر می کنیم.

  • برخورداری از استحکام و مقاومت بالا
  • برخورداری از استحکام زیاد در برابر شکست و ترک
  • برخورداری از شرکت پذیری بسیار زیاد
  • عدم وجود محدودیت در طول لوله های اسپیرال
  • استفاده کمتر از فلنج ها
  • تولید شده در جنس های مختلف برای کاربردهای گوناگون
  • اندازه‌گیری آسان تر جریان هوا
  • برخورداری از تسویه راحت است
  • نشت هوای کمتر
  • تولید لوله های اسپیرال با قطر زیاد تا ۱۲۰ اینچ

و…

برخورداری از تمامی این مزایا باعث شده است از این لوله ها در صنعت ساخت و ساز و صنایع دیگر به وفور استفاده شود.

مزایای لوله اسپیرال

کاربرد لوله اسپیرال

لوله های اسپیرال معمولا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل عوامل مختلفی مانند یکنواختی و انعطاف پذیری، فرآیند ساخت مکانیکی خاص و مسائل اقتصادی در صنعت نفت و گاز و … از لوله های اسپیرال استفاده زیادی می شود.

 معمولاً در صنعت نفت و گاز استفاده از لوله های درز جوش مستقیم بسیار مهم می باشد. با توجه به افزایش کیفیت آن ها در سال‌های اخیر استفاده از این لوله ها افزایش پیدا کرده است که در سطح  خاورمیانه نیز از آن استفاده می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای این محصول در سیستم‌های بادگیری، دفع گرد و غبار و تغذیه مناسب کربن می باشد.

همچنین در سیستم های شتاب بالا و تهویه هوای فشار بالا و … می توان استفاده کرد. از کاربردهای این محصول می‌توان استفاده از آن در صنایع شیمیایی، لایه روبی، پل، سازه های فلزی، صنعت گرمایشی و … استفاده می شود.

 همچنین بهتر است بدانید با توجه به خواص مکانیکی بسیار بالا که لوله های اسپیرال دارند باعث انتقال بهتر جریان سیالات خواهد شد. همچنین در مراکز عمومی، درمانگاه ها و بیمارستان ها، مکان های تفریحی، ساختمان های اداری و … نیز جهت تهویه مطبوع هوا مورد استفاده می شود.

کارخانه ایران اسپیرال از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های می باشد که جهت تولید لوله های اسپیرال در کیفیت های بالا اقدام کرده است. این محصولات را با کیفیت بالا روانه ی بازار کرده است که نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه کشورهای بسیاری هستند که از این لوله‌ها بهره مند می شوند.

 مجموعه آهن هایپر از جمله نمایندگان معتبر این کارخانه می باشد که جهت تولید و عرضه لوله های اسپیرال تولیدی این کارخانه اقدام کرده است. شما مصرف کنندگان عزیز می توانید این محصولات را با کیفیت بالا تهیه نمایید کافیست به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و به راحتی نسبت به سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با کارشناسان تماس گرفته و به صورت کاملاً رایگان در هر مرحله از خرید آهن آلات و … از مشاوره و راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات گروه صنعتی ایران اسپیرال با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر