امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه گسترش پروفیل آریا

کارخانه گسترش پروفیل آریا

کارخانه گسترش پروفیل آریا یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکننده‌های محصولات فولادی در کشورمان به شمار می‌رود این شرکت محصولات خود را باکیفیت بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می‌کند با ما همراه باشید تا با شرکت گسترش پروفیل آریا و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

معرفی کارخانه گسترش پروفیل آریا

گسترش پروفیل آریا یکی از تولیدکنندگان معروف و شناخته شده در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل فولادی در بازارهای داخلی از ضخامت 0.7 تا 1.2 میلی متر می‌باشد. شرکت گسترش پروفیل آریا در استان تهران و در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در سال 1390 فعالیت خود را در صنعت فولاد شروع کرده است و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در کشورمان شناخته می‌شود.

کارخانه گسترش پروفیل آریا

زیربنای ساختمانی این مرکز تولیدی کم کم افزایش پیدا کرده است و در حال حاضر و زیربنای آن 10000 متر مربع است و  که این کارخانه شامل بخش‌هایی نظیر کارگاه‌های تولیدی، واحد آزمایشگاه، واحد انبار، واحد مدیریت شامل مدیریت کارخانه و واحد تحقیق و توسعه و … است.

از جمله نکات و ویژگی‌های مثبت شرکت گسترش پروفیل آریا می‌توان به کیفیت بالای محصولاتش، پرسنل حرفه ای و مجرب و هم چنین رعایت اصول مشتری مداری اشاره کرد.

 

کارخانه گسترش پروفیل آریا

 

محصولات شرکت گسترش پروفیل آریا

محصولات شرکت گسترش پروفیل آریا به شرح زیر است:

پروفیل Z

شرکت گسترش پروفیل آریا پروفیل Z در ابعاد، اندازه‌ها و ضخامت‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود. از این پروفیل تولید شده توسط این واحد تولیدی در سقف سالن‌های بزرگ، سوله، انبار و پارکینگ کاربرد دارد.

پروفیل قوطی (مستطیل و مربع)

هم اکنون پروفیل و قوطی جات درشت در شرکت گسترش پروفیل آریا تولید و به بازار عرضه می‌شود. قابلیت‌های زیاد این پروفیل‌ها در امکان استفاده از آن‌ها را در مصارف مختلفی نظیر ساخت و ساز، ماشین آلات صنعتی، سازه‌های تقویت کننده و ساخت قطعات ماشین برخوردار است.

قیمت پروفیل گسترش پروفیل آریا

پروفیل درب و پنجره

 خصوصیات  و ویژگی‌های فیزیکی قابل توجه پروفیل‌های در و پنجره تولیدی شرکت گسترش پروفیل آریا امکان استفاده از آن‌ها در ساخت انواع درب و پنجره را به وجود آورده است.

پروفیل چهارچوب

از پروفیل چهارچوبی تولید شده توسط واخد تولیدی شرکت گسترش پروفیل آریا در ساخت چهارچوب درب برای درهای چوبی و MDF استفاده می‌شود. این پروفیل‌های باز اصولاً به روش نورد سرد تولید و به بازار روانه می‌شوند و همچنین این پروفیل‌ها به صورت تک لبه ای ساخته می‌شوند. ضخامت این محصول نیز حدود ۲٫۵ – ۲ میلی متر و همچنین طول آن‌ها نیز ۶ متر می‌باشد.

لوله فولادی

از دیگر محصولات این این واحد تولیدی، تولید لوله فولادی است که این کلاف‌های فولادی تولید شده زمینه تولید لوله‌های فولادی را آماده می‌کند. ا شرکت گسترش پروفیل آریا دارای دستگاه‌های برش سنگین کلاف‌های ورق است که وزن 10 تن را با ضخامت 1.5 تا 8 میلی متر را در عرض‌های مختلف برش می‌زند.

البته عرض این لوله‌ها با در نظر گرفتن قطر لوله حساب می‌شود که ظرفیت این دستگاه چیزی حدود 50  هزار تن ورق را در طول سال برش میزند که این ورق‌های برش خورده در خط تولید قرار می‌گیرند. و در مرحله بعد به کمک دستگاه‌های جوش اتوماتیک نوارهای طولانی از ورق را تولید می‌کند.

لوله های فولادی گسترش پروفیل آریا

کارخانه گسترش پروفیل آریا با تولید و ذخیره سازی این نوارها در انبارهای زیرزمینی شرکت باعث می‌شود تا در روند تولید لوله‌های فولادی هیچ گونه وقفه ای ایجاد نشود و در انتها این ورق‌ها از غلطک های فرمینگ عبور کرده و به شکل مورد نظر تبدیل می‌شود. در مرحله بعد به کمک جوش طولی دو لبه ورق‌های خمیده شده را به هم وصل می‌کند و در انتها با برش اتوماتیک دستگاه لوله‌ها را به سایز استاندارد برش میزند.

در مرحله تست برای تشخیص بی نقص بودن لوله‌ها میان لوله‌ها را با آب پر می‌کنند و تحت فشار 55 بار قرار می‌دهند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنند. محصولات شرکت گسترش پروفیل آریا را می‌توانید در فروشگاه آهن هایپر با بهترین قیمت خریداری کنید.

از لوله‌های گالوانیزه گرم آب‌رسانی آریا برای کارخانه‌ها و پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود که این لوله‌ها در دو نوع لوله گالوانیزه سپنتا سبک و لوله گالوانیزه آریا سنگین تولید می‌شوند و هرکدام کاربردهای ویژه‌ای در ساختمان دارند و باتوجه‌به سفارش مشتری در متراژهای متفاوت تولید می‌شود. این لوله‌های گالوانیزه آب گرم به‌خاطر وجود آلیاژ خاص یکی از مناسب‌ترین لوله‌ها برای انتقال آب شرب محسوب می‌شود.

خرید محصولات پروفیل آریا

 لوله گالوانیزه شرکت گسترش پروفیل آریا سبک یکی از برندهای است که به‌صورت گالوانیزه گرم تولید می‌شود و مواد اولیه این لوله‌ها همان لوله سیاه درزدار است که به دلیل پوشش روی که در آن وجود دارد از مقاومت بالایی برخوردار است و باید یاد اور شد که ضخامت و مقاومت لوله گالوانیزه سبک از ضخامت لوله گالوانیزه سنگین کمتر است و سایز این لوله‌ها از 1.2 تا 4 اینچ متغیر است.

از لوله‌های گالوانیزه آریا سبک در سازه‌های گلخانه‌ای و سالن‌های پرورش قارچ و سازه‌های تزیینی و خطوط انتقال برق و سازه‌های در قالب حفاظ و سیستم‌های انتقال فشار اب با فشار و حرارت کم و همین‌طور سیستم‌های کاندوئیت استفاده می شود.

مراحل تولید لوله‌های گالوانیزه سبک‌وسنگین مشابه یکدیگر است ولی لوله‌های گالوانیزه سنگین قیمت بالاتری دارند و در آب‌رسانی و بهداشتی ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد و از لوله‌های گازی هم در صنایع تأسیساتی و گازرسانی استفاده می‌شود و چون در مقابل مواد خورنده پایدار است برای انتقال گاز و سیالات گازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های گازی شرکت گسترش پروفیل آریا از پرفروش‌ترین لوله‌های گازی خانگی محسوب می‌شود.

حرف آخر

در این مطلب شرکت گسترش پروفیل آریا و محصولاتش را به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه گسترش پروفیل آریا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر