امروز : سه‌شنبه 30 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه گروه صنعتی درپاد تبریز

کارخانه گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه صنعتی درپاد تبریز یکی از اصلی ترین شرکت های داخل کشور در زمینه تولید انواع لوله و ورق های فولادی است. این شرکت از لحاظ موقعیت جغرافیایی در استان آذربایجان شرقی (تبریز) و در 6 کیلومتری جاده جزیره اسلامی، واقع شده است.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از پرسنل مجرب و فناوری های مدرن در ابزار آلات خطوط تولید توانسته است که لقب بزرگترین شرکت تولیدی و بازرگانی در زمینه ساخت انواع محصولات فولادی از جمله: لوله های گالوانیزه آبرسانی، تیر آهن، میلگرد، لوله های صنعتی، پروفیل های صنعتی و… را در کشور و منطقه از آن خود کند.

از طرفی باید گفت موفقیت در برنامه طرح های صنعتی این شرکت به گونه ای است که توانایی ظرفیت تولیدی 710 هزار تن در سال را دارد و همچنین برآورد شده که گروه صنعتی درپاد تبریز بتواند ظرفیت خطوط تولیدی خود را سالانه به بیش از یک میلیون و دویست تن برساند.

این به نوبه خود یکی از بزرگترین افتخاراتی است که نصیب این مجموعه تولیدی شده است. البته گفتنی است که این شرکت با اجرای برنامه های کنترل کیفیت در آزمایشگاه خود توانسته محصولاتی را در بازارهای داخلی و خارجی به عرصه فروش برساند که از بهترین کیفیت تولیدی در مقایسه با شرکت های رقابتی دیگر برخوردار هستند.

اگر جز مشتریان این مجتمع تولیدی هستید، جهت اطمینان بیشتر شما در مورد کیفیت محصولات تولیدی گروه صنعتی درپاد، به مواردی از گواهینامه های کسب شده در این زمینه اشاره می کنیم

 

گروه صنعتی درپاد تبریز

 

گواهینامه های کسب شده توسط شرکت گروه صنعتی درپاد تبریز:

  1. این شرکت برای تولید محصولاتی مانند: ورق های گالوانیزه، لوله های آبرسانی و انواع میلگرد، به ترتیب گواهینامه هایی به استانداردهای ملی ISIRI 7597، ISIRI 3765، ISIRI 3132 را نصیب خود کرده است.
  2. مجتمع درپاد تبریز همچنین در زمینه کیفیت تولیدی محصولات خود توانسته گواهینامه ای به استاندارد بین المللی (مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی) OHSAS 18001-2007 از شرکت TUV NORD آلمان را نصیب خود سازد.

ما تنها به مواردی از افتخارات کسب شده در زمینه کیفیت تولیدی محصولات این شرکت اشاره کرده ایم. اما به خاطر همین جوایز و گواهینامه های دریافتی ملی و بین المللی است که این مجتمع توانسته کیفیت بی نظیری از محصولات تولیدی خود را در بازارهای خارجی و داخلی به عرصه نمایش بگذارد و با فروش تولیدات خود، نقش بسیار مهمی را در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم ایفا نماید.

محصولات گروه صنعتی درپاد تبریز

معرفی اهداف تعیین شده گروه صنعتی درپاد تبریز:

این شرکت در ابتدای فعالیت قانونی خود در کشور اهدافی را در راستای تولید محصولات خود تعیین و مشخص کرده است که در چشم انداز بلند مدت باید به آنها دسترسی پیدا کند. اگر چه تا به الان توانسته به موارد زیادی از این اهداف دست یابد. اما می توانیم در آینده نه چندان دور، شاهد موفقیت هر چه بیشتر این مجتمع بزرگ تولیدی در زمینه دستیابی به خط مشی های مشخص شده آن باشیم. در ادامه به مواردی از این اهداف اشاره شده است:

  1. تامین نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری در زمینه تولید محصولات فولادی
  2. استفاده درست و اصولی از منابع در تولید
  3. تلاش های مداوم مدیران و کارکنان در زمینه ارائه بهترین کیفیت از محصولات شرکت به بازار داخلی و خارجی
  4. پایبندی و تعهد گروه صنعتی درپاد تبریز به موارد زیست محیطی در زمینه تحقق اهداف اقتصادی
  5. تعهد به رعایت استانداردهای بین المللی مربوط در کیفیت تولیدی محصولات
  6. افزایش دانش و مهارت های سازمانی و استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا در تولید محصولات

جای بسی خوشحالی است که گروه صنعتی درپاد تا به الان توانسته به بیشتر تعهدات قانونی خود در زمینه دستیابی به اهداف مجتمع دست یابد و رضایت مشتریان را در زمینه کیفیت محصولات عرضه شده خود به بازار کسب نماید.

انواع محصولات تولیدی شرکت گروه صنعتی درپاد تبریز

انواع محصولات تولیدی شرکت گروه صنعتی درپاد تبریز:

جهت شناخت بیشتر شما عزیزان گرامی با مجتمع صنعتی درپاد، اطلاعات مربوط به انواع محصولات تولیدی این مجتمع بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • این کارخانه ورق های گالوانیزه را با ظرفیت تولیدی سالانه 60 هزار تن بهره برداری و در دسترس مشتریان بازار مصرفی داخلی و خارجی قرار می دهد. البته این محصولات با ضخامت 5/0 تا 5 میلیمتر و به عرض 1250 میلیمتر در فرآیند خطوط تولید، ساخته می شوند.

خط مشی شرکت گروه صنعتی درپاد تبریز

  • گروه صنعتی درپاد تبریز، توانایی تولید سالانه 500 هزار تن میلگرد (مدل های آجدار و ساده) در سایزهای 8 تا 32 میلیمتر را دارد.
  • انواع لوله و پروفیل در اندازه های 10 الی 60 میلیمتر در 5 خط تولید این مجتمع ساخته و به بازار روانه می گردند. ظرفیت تولیدی این محصولات حدود 50 هزار تن سالانه در نظر گرفته شده است.
  • لوله های صنعتی درز جوش گروه صنعتی درپاد تبریز در سایزهای مختلفی و با ظرفیت تولیدی 300 هزار تن در سال به بهره برداری می رسند.
  • لوله های آب و گاز این مجتمع در ظرفیت تولیدی 100 هزار تن به بهره برداری و در سایزهای 1.2 تا 4 اینچ، روانه بازار مصرفی می شوند.
  • لوله های درز مخفی با بهره گیری از تکنولوژی کشور اسپانیا در ظرفیت 100 هزار تن تولید شده و مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر