امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه کارتن پلاست کاشان

کارخانه کارتن پلاست کاشان

توجه داشته باشید کارخانه کارتن پلاست کاشان در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید ورق های شیاردار، کارتن های پلاستیکی برای جایگزینی بخشی از کارتون های سلولزی کاغذی و همچنین جلوگیری از تخریب محیط زیست فعالیت خود را آغاز کرد. توجه داشته باشید ماده‌ای که برای تولید محصولات استفاده می شود پلی پروپیلن می باشد که از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و دوام فیزیکی بالایی برخوردار می باشد.

 

کارخانه نورد جهان

 

 به این خاطر در سال ۱۳۸۰ با توجه به تبدیل شدن کشور به قطب تولید مواد پتروشیمی؛ شرکت کارتن پلاست کاشان که با نام سپیده کویر کاشان شناخته می‌شود اقدام به تهیه و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود.

محصولات تولیدی کارخانه کارتن پلاست کاشان

محصولات تولیدی کارخانه کارتن پلاست کاشان

کارخانه کارتن پلاست کاشان جهت تولید رول کارتن پلاستیکی ورق هایی فومیزه و … فعالیت دارد. با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات مدرن تمامی محصولات تولیدی این کارخانه کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید از طریق فروشگاه آهن هایپر محصولات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

ورق های فومیزه

بهتر است بدانید ورق های فومیزه pvc کاشان معمولاً از ماده مرغوبی تشکیل شده است. سطوح خارجی آن از جنس پی وی سی سخت یعنی یو پی وی سی می باشد دارای ظاهر زیبا و براق و شفاف می باشند. همچنین از استحکام و مقاومت خمشی بالایی نیز برخوردار است. ورق های فومیزه به خاطر نفوذ ناپذیری و یکپارچگی آن دارای قابلیت شستشو می باشد و دانسیته بالای ورقه ها باعث افزایش قدرت نگهداری پیچ و همچنین افزایش استحکام و طول عمر محصولات و سازه هایی می باشد که از آن تهیه شده اند.

ورق های فومیزه pvc کاشان عوامل شیمیایی مثل اسید محلول های نمکی و … از مقاومت بالایی برخوردار است. فرمولاسیونی که در این تولید این ورق ها استفاده شده است در برابر تغییر رنگ و تخریب ورق در برابر نور خورشید از مقاومت بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال می توان به مقاومت در برابر عوامل خوردگی و فرسایشی، شیمیایی و بیولوژیکی و همچنین مقاومت در برابر ضربه و تنش های کششی و فشاری و در برابر محیط های اسیدی و بازی و … اشاره کرد.

بهتر است بدانید این ورق های فومیزه به عنوان عایق دما و صوت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً در کابینت آشپزخانه صنعتی و خانگی، کمد های استخر، سونا و جکوزی، پارتیشن بندی مکان های اداری، نمایشگاهی، تجاری، تابلوهای تبلیغاتی، مبلمان شهری، فضاهای آموزشی و … استفاده می شود.

ورق های کارتن پلاست

کارتن

کارتن از یک حجم توخالی که جهت ایمنی در جابه جایی و حمل کالا ها از محل تولید به محل نصب استفاده خواهد شد که متناسب با اشیایی است که داخل آن قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید شرایط انبار و نحوه حمل و نقل دارای ابعاد و اشکال گوناگونی می باشد که عمومی‌ترین شکل مکعب یا مکعب مستطیل می باشد.

 این کارتن پلاستیکی از مقاومت بالایی در برابر ضربه، نور خورشید و رطوبت برخوردار می باشد. این محصول با قیمت مناسب تنوع رنگی وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. استفاده از کارتن های پلاستیکی در مصارف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که نیازی به استفاده از ضربه گیرهای فومیزه ندارد.

ورق های کارتن پلاست

ورق های کارتن پلاست یکی از محصولات تولیدی شرکت کارتن پلاست کاشان می باشد که معمولاً از مواد اولیه پلی پروپیلن تولید می‌شود. پلاست شیت توسط روش اکستروژن تولید خواهند شد. مشتمل بر دو ورقه های خارجی است که توسط صفحات باریک عمودی به یکدیگر اتصال داده می‌شود و به صورت یکپارچه تولید و عرضه خواهد شد.

 توجه داشته باشید این ورق ها در رنگ های مختلف از جمله سفید، زرد، قرمز، سبز، آبی، قهوه ای، خاکستری، مشکی، طوسی و … تولید و عرضه می شود. با توجه به اینکه برخی از ابتدای تولید این ورق ها رنگی می باشند دارای قابلیت چاپ بوده و امکان تغییر رنگ زمینه وجود ندارد.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید معمولا این ورق ها که توسط این کارخانه تولید می‌شود با گرمایش های متفاوت در عرض های ۵۰ الی ۲۰۰ سانتیمتر عرضه می‌شوند.

 

قیمت ورق های کارتن پلاست کاشان

رول

رول یکی از محصولات تولیدی شرکت کارتن پلاست کاشان می باشد که قابلیت تولید رول در ابعاد مختلف با فناوری نانو پلاست آنتی باکتریال و ضد قارچ دارا می باشد. این رول ها از عمر مفید و طولانی برخوردار می باشند و به راحتی جایگزین مناسب برای تولید توری مرغی برای پوشش داخلی سقف سوله ها و انواع بستر گلخانه ها و …. است. بهتر است بدانید تولید رول شرکت کارتن پلاست کاشان به گونه‌ای است که در ابعاد و اندازه های مختلف به‌راحتی در حمل و نقل بوده و نصب کمک خواهد کرد.

کاربرد کارتن پلاست

به خاطر محکم بودن کارتن پلاست ها در صنایع خودروسازی برای بسته بندی انواع قطعات پالت باکس و باکس های مخصوص همچنین برای قسمت های داخلی اتومبیل، کانال‌های هوای ورود به اتوبوس و …. استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید از این محصول در بستر گلخانه نیز استفاده می شود.

 ورق های پلاستیکی شیار دار که توسط شرکت کارتن پلاست کاشان تولید می‌شود جایگزین طرح‌های سیمانی می باشد. در حال حاضر در ساخت همه باید طرح‌های آبرسانی، گلخانه هیدروپونیک در ایران از این محصول استفاده خواهد شد.

خرید انواع ورق های کارتن پلاست کاشان

آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله انواع تیرآهن ها مثل تیرآهن ۱۲ ، تیرآهن ۱۴ ، تیرآهن ۱۶ ، و …. فعالیت دارد. همچنین انواع ناودانی ها و نبشی ها، میلگرد ها و … انواع مختلف و سایز ها و کاربردهای مختلفی فعالیت دارد. شما بازدید کنندگان گرامی در صورت نیاز به این محصولات می توانید آن را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

 بهتر است بدانید شما عزیزان در هر جای ایران که باشید می ‌توانید به صورت اینترنتی از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ جهت خرید تمامی مقاطع فولادی اقدام نمایید. این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و در کاربردهای بسیاری از جمله ساخت و ساز و صنایع دیگر بهره مند شوید.

آهن هایپر همواره در تلاش است تا محصولات باکیفیتی را عرضه کند. تمام این محصولات معمولاً توسط برترین و مطرح ترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید شده اند که همواره سعی شده است تا از محصولات با کیفیتی در ساخت از مواد و متریال با کیفیت در ساخت محصولات استفاده شده است و کیفیت نهایی محصولات بالا می باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه کارتن پلاست کاشان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر