امروز : دوشنبه 29 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پشم شیشه ایران

کارخانه پشم شیشه ایران

بهتر است بدانید کارخانه پشم شیشه ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده عایق های حرارتی و صوتی فعالیت دارد.همچنین اولین تولید کننده عایق رطوبتی پیش ساخته به نام ایزوگام نیز می باشد. در این مطلب از وبسایت آهن هایپر قصد داریم شرکت پشم شیشه ایران و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با محصولات تولیدی این کارخانه با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد شرکت پشم شیشه ایران در زمینه تولید عایق های حرارتی و صوتی و همچنین عایق های رطوبتی فعالیت دارد. پس از تاسیس شرکت نخستین کارخانه ها با هدف تولید پشم شیشه توسط فرآیند تل و با استفاده از دانش فنی شرکت سنت گونه فرانسه در سال ۱۳۴۶ در تهران گشایش پیدا کرد. کارایی خود را با نام تجاری زوران روانه بازار کرده است.

 

کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

 

 توجه داشته باشید در روز های اولیه تولید این کارخانه دو تن در روز می باشد و پس از مدتی به ۱۰ تن افزایش پیدا کرد. شرکت پشم شیشه ایران با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن و پیشرفته و صورت با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. همچنین کارخانه از افراد زبده و خبره استفاده می کند که تمامی محصولات تولیدی آن طبق استاندارد به روز می باشد.

محصولات کارخانه پشم شیشه ایران

محصولات تولیدی شرکت پشم شیشه ایران

شرکت پشم شیشه ایران با بهره مندی از دانش و تکنولوژی به روز محصولات با کیفیت تولید و عرضه کرده است. برخی از محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از:

ایزوگام تک لایه پلی استر دوختی

ایزوگام ها از یک لایه یا دولایه تشکیل شده است که حامل مستحکم بوده با قیر پلیمری یکپارچه شده است. لایه های حامل بر حسب کاربرد از انواع تیشو ۶۰ تا ۱۲۰ گرم و پلی استر ترموباند یا سوزنی با ویژگی های مختلفی است. جهت اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اصلاح کننده ها به همراه ترکیبات برای ایجاد خلوص مطلوب در محصول نهایی استفاده خواهد شد.

 توجه داشته باشید محصولات تولیدی حاوی استایرن، بوتادین به ایزوگام نوع S معروف است. همچنین محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از اتکتیک  پلی پروپیلن استفاده شده است به ایزوگام نوع A شناخته می شود.

به خاطر کاهش اثر مخرب و صدمات مکانیکی به محصول نصب شده از پوشش های سنگریزه پولکی سیلیس یا فول آلومینیومی استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید پایین‌تر بودن نقطه نمایش ایزوگام همچنین وجود شیره مضاعف با وزن مناسب نصب این عایق را بر روی دیوارها و سطوح شیبدار آسان خواهد کرد. استفاده از فویل با عرض یک متر به عنوان روکش یکپارچه ای را به همراه خواهد داشت.

ایزوگام تک لایه پلی استر دوختی

ایزوفوندو یا پرایمر بنزینی

بهتر است بدانید پرایمر یک نوع ترکیب غیر محلول در آب یا حلال است. برای پوشش سطوح یا زیرسازی سطح جهت نصب عایق پیش ساخته ایزوگام استفاده خواهد شد. ایزوفوندو معمولاً یک نوع غیر محلول در حلال های نفتی پس از اعمال در سطح و تبخیر حلال یک لایه چسبناک و عایق در برابر حرارت ایجاد خواهد شد. از این محصول جهت آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت نیز استفاده می شود.

ایزوگام تک لایه ترمو باندی

بهتر است بدانید محصولات ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران در ضخامت های ۲ تا ۵. ۵ میلی متر به صورت یک لایه و دو لایه مستحکم تولید خواهد شد. نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهد این است که معمولاً این محصولات با قیر پلیمری یکپارچه خواهند شد که برحسب کاربرد از مواتی ۶۰ تا ۱۲۰ گرم و پلی استر ترموباند ای یا سوزنی تولید خواهد شد.

ایزوگام سنگریزه ای

توجه داشته باشید بام های شیبدار و دیوارها که نمای ساختمان را تشکیل خواهند داد. برای عایق بندی بخش ها معمولاً از ایزوگام‌های دارای روکش سنگ ریزه و ماسه ای با رنگ های متنوع تولید خواهد شد. همزمان با نصب سطح موردنظر به یک لایه سنگریزه با رنگ دلخواه مشخص خواهد شد. محصولات ایزوگام تولیدی شرکت پشم شیشه ایران از لایه های مسطح که با قیر پلیمری یکپارچه تشکیل شده است.

ایزوپاستا (پرایمر آبی)

ایزوپرستا معمولا در صورتی که پاستا با الیاف تیشو در کنار هم به کار برده شود به عنوان عایق عمل خواهد کرد. پاستا پرایمر آبی می باشد که معمولاً از ایزوگام استفاده می‌کنند باعث می‌شود تا چسبندگی و عایق کاری بام افزایش پیدا کند.

 اگر بین عایق با بتن اختلاف وجود داشته باشد باعث می شود تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. پاستا به صورت خمیر با محل استفاده می شود و یا به صورت آب رقیق خواهد شد. برای نصب عایق پیش ساخته سطوحی که سیل قلع نیستند و دارای نرمه های گرد و غبار می باشند استفاده خواهد شد.

ایزوگام سنگریزه ای

ایزوشینگل

شینگل برای پوشش سقف های شیبدار استفاده خواهد شد که معمولاً از یک نقطه تولید شده همچنین درتولید ایزوشینگل ایزوگام‌های سنگریزه‌ای با ضخامت ۲ الی ۳ استفاده خواهد شد. برای اینکه نمای ساختمان زیبا باشد می توان از شکل های مختلف ایزوشینگل استفاده کرد.

بیتومن ژیوممبرین

بیتومن ژیوممبرین معمولاً توسط دولایه فیلم نازک پلی اتیلن ساخته شده است که توسط کارخانه پشم شیشه ایران به صورت رول و ابعاد ۱۰ در یک متر بسته‌بندی خواهند شد. مشخصات فنی آن را بر روی بسته حک می‌کنند.

از این محصول در تونل ها، سد های بتنی یا بتن غلتکی و همچنین پوشش و استخرهای تصفیه خانه و پساب صنعتی، پوشش سازه ها برای آب بندی، لایه بندی در زیر آسفالت و … از بیتومن ژیوممبرین استفاده خواهد شد.

ایزوگام ماسه ای

ایزوگامی که توسط شرکت پشم شیشه ایران تولید می شود معمولاً به صورت یک لایه یا دولایه حامل مستحکم می باشد. از این ایزوگام در بام شیبدار و دیواره‌ها استفاده خواهد شد.  همچنین در تونل، استخر، پل، سرویس های بهداشتی، در محیط های رطوبتی و … معمولاً از ایزوگام ماسه ای استفاده می شود.

ایزوگام فویل دار

ایزوگام فویل دار مثل ایزوگام ساده تولید خواهد شد. معمولا این ایزوگام فویلدار از یک لایه روکش آلومینیوم نازک استفاده می شود و به رنگ نقره ای می باشد. از این رو برای روکش کردن دیوارهای خارجی می توان استفاده کرد.

ایزوگام تک لایه ترمو باندی

ایزوگام ساده

ایزوگام ساده از دو لایه حاملش که شامل تیشوی نخ دار با نقاشی شیشه با پلی استر می باشد تشکیل خواهد شد. همچنین دارای یک لایه فیلم پلی اتیلن محافظ نیز می‌باشد که از چسبندگی عایق در هنگام رفت و آمد جلوگیری خواهد کرد.

شما بازدیدکنندگان گرامی تمامی مقاطع فولادی و محصولات تولیدی کارخانه پشم شیشه ایران را می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پشم شیشه ایران با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر