امروز : سه‌شنبه 07 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

ورق ها مقاطع پر کاربردی هستند که کارخانه های زیادی در تولید آن ها فعالیت دارند. در این مبحث قصد داریم به بررسی بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران بپردازیم. از شما همراهان عزیز دعوت می شود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

ورق ها از مقاطع پر کاربردی هستند که در اکثر صنایع به عنوان مواد اولیه استفاده می شوند. از این محصولات در موارد زیادی استفاده می شود. انواع ورق ها هر کدام مشخصات فیزیکی و ساختاری خاصی دارند که با توجه به آن در بخش های مختلف استفاده می شوند.

این مقاطع از نظر روش تولید، مواد اولیه، نوع و قابلیت ها و خواصی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در ایران کارخانه های زیادی این مقاطع را در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می کنند. بهتر است قبل از انتخاب ورق با انواع آن آشنا شده سپس بهترین ورق را انتخاب کنید.

 

بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

 

آشنایی با بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

بهتر است بدانید در این سال های اخیر کشور ما نیاز های مقاطع فولادی داخلی را به خوبی پاسخگو می باشد؛ و کارخانه های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. در ادامه به بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران اشاره شده است:

کارخانه فولاد گیلان

این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را شروع کرده و بزرگ ترین واحد در صنعت نورد می باشد. کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه آن را به یکی از بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران تبدیل کرده است. ورق های تولیدی این گروه در مواردی چون لوله سازی، خودرو سازی و ساختمان سازی مورد استفاده می باشد.

شرکت فولاد کاویان اهواز

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده و یکی از بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران می باشد. محصولات این کارخانه شامل ورق  A283، A516، ST37 و ST52 می باشد که از کیفیت بالایی برخوردارند. محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد؛ بلکه به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

شرکت فولاد غرب آسیا

این شرکت با کمک سرمایه گذاران خصوص و با کمک مدیران فولاد مبارکه در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. در این‌ کارخانه محصولاتی چون ورق رنگی، گالوانیزه، سرد و… تولید می شود که از آن ها برای مواردی مثل صنعت خودروسازی استفاده می شود.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

این شرکت یکی دیگر از بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران است که زیر مجموعه فولاد مبارکه است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در شهر کرد آغاز کرد. این کارخانه ورق های گالوانیزه را با کیفیت بالایی تولید می کند. از این محصولات در صنایع خودرو سازی استفاده می شود.

کارخانه تاراز چهار محال و بختیاری

این شرکت در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۴ به عنوان تنها کارخانه تولید ورق گالوالوم در ایران بهره برداری شد. محصولات این کارخانه کیفیت بالایی داشته و زیر نظر متخصصان تولید می شوند.

 

بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

 

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

این شرکت تولیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ شروع کرد و در سال ۱۳۷۹ بهره برداری شد. ورق های این کارخانه به روش غوطه وری گرم تولید می شوند.‌ ورق های گالوانیزه تولیدی این کارخانه بسیار مرغوب هستند.

شرکت صنایع هفت الماس

کارخانه هفت الماس در سال ۱۳۷۵ شروع به کار کرد و هدف آن تولید ورق ها به روش نورد سرد بود.‌ این شرکت یکی از بهترین کارخانه های تولید ورق در بازار ایران به شمار می رود. این شرکت دومین تولید کننده ورق گالوانیزه در ایران است که محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه می کند. از ورق های تولیدی این کارخانه برای پروژه های عمرانی، حمل و نقل، کشاورزی و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

این شرکت بزرگترین واحد خصوصی و مجتمع تولید فولاد ایران است. این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ شروع کرد. ورق های گالوانیزه این شرکت از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند. همچنین این ورق های سیاه و روغنی را تولید و عرضه می کند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان

این کارخانه در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد و فعالیت خود را در تولید انواع ورق ها شروع کرد. ورق های سیاه این کارخانه کیفیت بالایی دارند و برای تولید مخازن ذخیره سازی استفاده می شوند. شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از بهترین‌ کارخانه های تولید ورق در ایران محسوب می شود.

 

بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران

 

معرفی فروشگاه تخصصی آهن هایپر

انواع ورق ها در بازار موجود می باشد که هر یک در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های داخلی به خوبی پاسخگوی نیاز های داخلی می باشند.

پیشنهاد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد که می توانید تمامی مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد، انواع تیرآهن، انواع نبشی، تیرآهن نرمال، هاش، ناودانی، سپری و … را از فروشگاه آهن هایپر تهیه نمایید. کافیست به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید نیز کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

ورق چیست؟

ورق مقطع پر کاربردی است که در اکثر صنایع به عنوان ماده اولیه استفاده می شود‌.

بهترین کارخانه های تولید ورق در ایران کدامند؟

فولاد گیلان، کاویان اهواز، فولاد غرب آسیا،ورق خودرو چهار محال و بختیاری، تاراز چهار محال و بختیاری، امیرکبیر کاشان، هفت الماس، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین خوزستان

تنها کارخانه تولید ورق گالوالوم در ایران کدام است؟

کارخانه تاراز چهار محال و بختیاری

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر