امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد گرم جهان

کارخانه نورد گرم جهان

در این مطلب از وبسایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه نورد گرم جهان و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

کارخانه نورد گرم جهان

بهتر است بدانید مقاطع فولادی امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید در کاربردهای بسیاری از آن بهره مند شوید. مقاطع فولادی بیشتر از جنس فولاد و آهن می باشد. کارخانه نورد گرم جهان از جمله کارخانه های معتبر می باشد که جهت تولید این محصولات اقدام کرده است. تمامی این محصولات از کیفیت بالا برخوردار بوده که با اطمینان خاطر می توانید جهت ساخت سازه های مختلف و …  از آن استفاده نمایید.

محصولات تولیدی کارخانه نورد گرم جهان

محصولات تولیدی کارخانه نورد گرم جهان

  1. میلگرد ساده
  2. میلگرد آجدار
  3. سپری آهنی

میلگرد ساده

بهتر است بدانید نام دیگر آرماتور؛ میلگرد ساده می باشد که از جمله مصالح ساختمانی به شمار می رود. میلگرد ساده همانطور که از نام آن پیداست محصول صنعتی با سطح مقطع دایره ای توپر است. این آرماتور ساده نسبت به قطر خود دارای طول بسیار بالایی می باشد و سطح آن به صورت کاملا صاف و یکنواخت است. میلگرد ساده بدون آج بوده و بر روی بدنه آن هیچگونه آجی وجود ندارد.

 در ساختمان سازی برای افزایش بتن ها در برابر نیروهای کششی از این میلگرد استفاده می شود. توجه داشته باشید این میلگرد ها معمولا به میلگرد A1 نیز شناخته می شود و سایز مورد نیاز به صورت شاخه و کلاف تولید و روانه بازار می شود. این میلگرد معمولاً دارای کاربردهای بسیاری می باشد. از جمله کاربردهای آن می توان به به کار بردن آن به عنوان میلگرد حرارتی در سقف، استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان، تهیه تیرچه بلوک، تولید شفت های مختلف صنعتی اشاره کرد.

قیمت میلگرد نورد گرم جهان

 توجه داشته باشید میلگردها در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می شود. رایج ترین کاربرد میلگرد ساده استفاده در صنعت رابیتس است و برای رابیتس کاری ساختمان از این میلگرد استفاده می‌شود. از جمله ویژگی‌های بسیار مهم میلگرد ساده؛ بدون آج بودن آن می باشد.

 برشکاری و خمکاری و جوشکاری این میلگرد ها بسیار آسان و راحت می باشد. از این رو در پروژه هایی که نیاز به جوشکاری، خمکاری و آهنگری دارند این میلگرد ها بیشترین کاربرد را دارند.

همچنین بهتر است بدانید مفتول سیاه ارماتوربندی می باشد که از آن به عنوان دورپیچ استفاده خواهد شد.

میلگرد آجدار

بهتر است بدانید میلگرد از جمله مصالح ساختمانی و ابزار آلات فلزی می باشد که جهت افزایش استقامت بتن مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشید این میلگردها معمولاً از استحکام بالایی برخوردار بوده و توانایی زیادی برای حمل وزن وارده دارد. به خاطر سخت بودن بتن قابلیت کشسانی کمتری دارد.

در صورتی که فشار زیاد و ناگهانی باعث شود امکان شکستگی بسیار بالا می باشد با خاصیت کششی خود ضعف مقاومت بتن را جبران می‌کند که باعث می‌شود تا سازه در برابر بار سنگین و همچنین در برابر ضربه و فشارهای ناگهانی از مقاومت بالایی برخوردار شود. توجه داشته باشید این محصول یکی از اصلی ترین سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

میلگرد پروفیلی است که در صنعت ساختمان بسیار استفاده خواهد شد. اگر در برابر نیروی های فشار مقاوم باشد اما در برابر زلزله و نیروهای کششی نمی تواند دوام بیاورد. به این خاطر در بتن از میلگرد استفاده می شود که از شکستن و خرد شدن آن جلوگیری خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که بلوک ها نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. برای تقویت آن ها درون آن حفره هایی وجود دارند که میلگرد را در حفره ها قرار می دهند تا خاصیت کششی آن افزایش پیدا کرد.

خرید انواع میلگرد کارخانه نورد گرم جهان

میلگرد تولیدی غالباً از جنس فولاد است و نزدیک بودن ضریب انبساط دمای بتن و فولاد باعث جلوگیری از رخ دادن واکنش در بتن در شرایط جوی و دمای گوناگون خواهد بود. بهتر است بدانید سطح میلگرد آجدار به صورت اج در شکل های مختلف می باشد. مقاومت فشاری و کششی این محصول در حدود ۳۳ کیلوگرم بر میلیمتر مربع است. معمولاً از قطر ۶ و ۸ و ۱۰ تا ۵۰ میلیمتر در بازار موجود می باشد.

 بهتر است بدانید میلگردهای آجدار معمولاً به خاطر برخورداری از سطح اج دار قابلیت جوشکاری و خم کاری را ندارند. به این خاطر در بتن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این محصولات معمولاً در آج های مختلفی در بازار موجود می باشند که هر یک دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

سپری آهنی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه نورد گرم جهان؛ سپری آهنی می باشد که به شکل T شکل است. این محصول از دو ورق کم عرض عمود بر هم تشکیل شده است. ورق عمودی را جان سپری و ورق افقی را بال می گویند.

بهتر است بدانید برخلاف تیرآهن استفاده از سپری چندان کاربرد گسترده‌ای ندارد اما در صنعت ماشین آلات استفاده از آن اولین گزینه می باشد.  از سپری اهنی بیشتر برای ساخته در و پنجره استفاده می شود. معمولاً ضخامت پروفیل‌های لنگه دری یا سپری ها بین ۰.۹ تا ۲.۵ میلیمتر می باشد که سایز آن از جمله پرکاربردترین سایز هایی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

سپری آهنی

 بهتر است بدانید این سپری ها معمولاً در طول های ۶ متری و ۱۲ متری در بازار موجود می باشد. کاربرد بسیار سپری ها در ساختن خرپا، همچنین در اسکلت گلخانه ها  و نماهای شیشه ای، در زیرزمین ها جهت آجرهای شیشه‌ای در فضای بالا و به عنوان مهار کننده در ساختمان‌ها و همچنین در صنایع سرد سازی استفاده خواهد شد.

توجه داشته باشید کارخانه نورد گرم جهان از جمله کارخانه های تولیدی مواد فولادی در سطح کشور می باشد. که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات مدرن و به روز توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی مجموعه نورد گرم جهان فعالیت دارد که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید محصولات تولیدی این کارخانه را به راحتی از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمائید.

قیمت سپری نورد گرم جهان

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید. نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که شما بازدیدکنندگان گرامی در هر جای ایران که باشید می توانید مقاطع فولادی مورد نیاز خود را سفارش داده و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد گرم جهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر