امروز : چهارشنبه 24 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد

کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد

در این مطلب از سایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد را مورد بررسی قرار دهیم. جهت اشنایی با محصولات تولیدی این کارخانه با ما همراه باشید.

مجتمع نورد مگا استیل اشتهارد از سال ۱۳۹۶ در شهر صنعتی اشتهارد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت از جمله معدود تولیدکنندگان مقاطع سنگین به صورت تمام اتوماتیک می باشد که در حال حاضر جزء بزرگترین واحدهای تولید نبشی و ناودانی در کشور می باشد. بهتر است بدانید فولاد اشتهارد از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شرکت بین‌المللی دانیلی ایتالیا است که به عنوان پایلوت فعالیت های این شرکت در منطقه خاورمیانه و آسیا می باشد.

 

کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد

 

محصولات تولیدی نورد مگا استیل اشتهارد

  1. انواع قطعات سنگین فولادی
  2. انواع نرمشی ساختمانی
  3. ناودانی ساختمانی
  4. شمش

 

محصولات تولیدی نورد مگا استیل اشتهارد

انواع قطعات سنگین فولادی

قطعات سنگین فولادی، آلیاژی است که از آهن و کربن می باشد. توجه داشته باشید استاندارد فولاد به این صورت است که شامل بیشترین مقدار آهن نسبت به کربن کمتر از دو درصد و نیز عناصر‌های دیگر می‌باشد. قطعات سنگین فولادی در انواع مختلفی دارد و کاربردهای آن بسیار متفاوت خواهد بود که دارای خاصیت ها و کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان می باشد.

روش های استاندارد مختلفی نیز تولید و روانه بازار خواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت تمام مقاطع فولادی معمولاً از شمش و تختال به شکل های مختلفی تولید می شوند که به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شود.

مقاطع طولی و یا تخت: مقاطع طولی شامل ورق سبک و سنگین فولادی می‌باشند که انواع تیرآهن، نبشی، میلگرد، سپری و انواع مفتول ها و .. در این دسته بندی قرار دارد.

مقاطع تخت فولادی: محصولاتی مثل انواع ورق، فول و تسمه و … جزء محصولات فولادی تخت می باشند.

قیمت نبشی اشتهارد

نبشی ساختمانی

نبشی ساختمانی از جمله پروفیل های ریز نقش و پر کاربرد می باشند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. نبشی ها جزء مهم ترین مصالح ساختمانی است که معمولاً به صورت تنها یا مرکب در ساختمان سازی استفاده خواهد شد که دلیل این موضوع برخورداری از دو ضلع عمود بر هم در سازه فلزی می باشد.

 در واقع نبشی به معنی کنج و پیچ می‌باشد که ظاهر ان نیز نشان دهنده یک پیچ یا سوق  است. کاربردهای گسترده و بسیاری در سازه های فلزی دارند که این مقاطع معمولاً به صورت شاخه و خرد شده یا نبشی لقمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در نظر داشته باشید نبشی تنها در ساختمان سازی کاربرد ندارد بلکه در صنایع مختلف نیز از آن استفاده می شود.

انواع نبشی از نظر ظاهری

نبشی ها معمولاً در انواع مختلفی وجود دارند که در هنگام خرید بسیار توجه می شود نبشی آهنی است که در سازهای مختلف استفاده می‌شود. از نظر ظاهری این محصول به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم بندی می شود که تفاوت آن ها در اندازه بال می باشد.

نبشی بال مساوی

بال های این نبشی ها مساوی بوده و بر یکدیگر عمود می باشد. شکل ظاهری ان نیز شبیه حرف L انگلیسی است.

نبشی بال نامساوی

بال این نبشی ها معمولاً به صورت برابر نیست بلکه یکی از طول ها از طول دیگر بزرگتر می باشد. به همین خاطر به این نوع نبشی‌ها، نبشی بال نامساوی گفته خواهد شد. از نظر شکل ظاهری شبیه حرف L انگلیسی است.

کاربرد نبشی

نبشی ها در کاربردهای مختلفی در ساختمان سازی و صنعت استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به استفاده از آن برای وصل کردن پل به ستون، تیر آهن به بیم های باربر، ساختن خرپا، ساخت ستون، ساخت سقف کرمیت و همچنین برای اتصالات نیم گیردار و گیردار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ناودانی

ناودانی ها از جمله مقاطع فولادی می باشد که جزء پروفیل های باز قرار دارد. ناودانی مقاطعی است که دارای شکل U انگلیسی می باشد. همچنین این محصول از مهم ترین پروژه های صنعتی و ساختمانی به شمار می رود. کارخانه نورد ما استیل اشتهارد ناودانی ها را در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می کند.

خرید انواع ناودانی اشتهارد

انواع ناودانی

ناودانی پرسی

بهتر است بدانید ناودانی مشبک یا ساده از ورق گرم گالوانیزه شده تولید خواهد شد و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می‌شود. از جمله جهت ساخت قفسه های مستحکم فولادی، نصب سنگ به صورت خشک در نما، سازه های سبک فولادی و …

ناودانی فابریک

این نوع ناودانی ها در حین فرآیند تولید به صورت نورد گرم به شکل نبشی از خط تولید خارج خواهد شد. به این ناودانی ها معمولاً ناودانی نورد شده نیز گفته می شود.

انواع ناودانی از لحاظ شکل ظاهری

ناودانی ساده

این نادانی ها در صنایع ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً در سایزهاب گوناگونی از ۸ تا ۱۶ در بازار موجود می باشد. همچنین ارتفاع این محصولات نیز از ۳۰ میلیمتر تا ۴۰۰ میلیمتر می‌باشد. ارتفاع  توسط مشتری سفارش داده می‌شود. ناودانی های ساده در اندازه های مختلفی تولید می شوند. از ناودانی ساده می‌توان در پایه و قالب دستگاه صنعتی، اتاق کامیون، چارچوب ها و … استفاده کرد.

ناودانی مشبک

ناودانی مشبک معمولاً از ورق گالوانیزه تولید خواهد شد. بر روی این ناودانی ها سوراخ های تعبیه می‌شود که توسط این سوراخ ها می توانید برای بستن موارد لازم مثل بستن پیچ و مهره و … استفاده نمایید. در ساخت قفسه های فلزی از ناودانی مشبک استفاده می شود.

ناودانی سبک

ناودانی هایی که وزن آن از وزن تعریف شده در جدول استاندارد اشتال کمتر باشد؛ ناودانی سبک می گویند.

ناودانی سنگین

این ناودانی ها از لحاظ وزن و ابعاد و اندازه های ثبت شده در جدول اشتال کاملاً برابر می باشد. به طور کلی ناودانی سنگین بر اساس اندازه های ثبت شده در جدول محاسباتی در تعدادی از کارخانه‌های داخل کشور و همچنین در برخی از کشورهای اروپایی تولید می‌شود.

محصولاتی که توسط کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد تولید و روانه بازار می‌شود؛ از مرغوبترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده شده است. با اطمینان خاطر می توانید این محصولات را تهیه نمایید. مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد که توسط کارخانه های برتر داخلی از جمله نورد مگا استیل اشتهارد تولید می باشد.

قیمت محصولات نورد مگا استیل اشتهارد

 شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  نسبت به خرید و تهیه محصولات اقدام نمایید و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد مگا استیل اشتهارد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر