امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد جهان

کارخانه نورد جهان

همانطور که می دانید امروزه مقاطع فولادی بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی و صنایع مختلف دارند. به همین خاطر تولیدکنندگان بسیاری جهت تولید این محصولات اقدام کرده‌اند که توانسته اند محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه نمایند. یکی از کارخانه‌های معتبر کارخانه نورد جهان می باشد. در این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی کارخانه نورد جهان را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید کارخانه نورد جهان جهت تولید مقاطع فولادی از جمله تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، ورق کلاف ساده و … فعالیت خود را آغاز کرده است. توجه داشته باشید این کارخانه با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات پیشرفته توانسته است محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند.

 

کارخانه نورد جهان

 

تیرآهن

تیرآهن از جمله مهمترین و کاربردی ترین المان های می باشد که در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برای اسکلت بندی ساختمان های بزرگ برای کاهش هزینه معمولاً از تیرآهن مختلف استفاده می‌کنند. که مهم ترین مزایای که تیراهن که باعث می شود تا از استفاده می‌کنند؛ بهینه سازی در زمان نصب است. توجه داشته باشید یکی از عناصر مهم برای استحکام ساختمان تیرآهن می باشد که مقاوم سازی ساختمان را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

 اسکلت بندی فولادی مقاومت بسیار زیادی را نسبت به محصولات دیگر دارد و در برابر انواع فشار با توجه به میزان مقاومت خود مقاومت خواهد کرد. توجه داشته باشید در سازه های مهندسی معمولاً از تیرآهن در نقاط بسیار مهم ساختمان استفاده می‌شود یا به عنوان اهرم یا لنگر خمشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مزایای استفاده از تیرآهن در ساختمان سازی

اولین موردی که از تیراهن استفاده می شود، در کارخانه فولاد سازی می باشد. به صورت صنعتی تولید شده و احتمال خطای تولید در کارگاه را نمی‌توان برای آن متصور بود. همچنین به خاطر آماده بودن این قطعات سرعت کار در ساختمان های اسکلت فلزی بسیار بالاتر می باشد و اجرا و نصب تیرآهن ها با سرعت بسیار بالای انجام خواهد شد. توجه داشته باشید استفاده از تیرآهن در ساختمان های بلند مرتبه و ارتفاع های زیاد بسیار ساده‌تر است.

تیرآهن کارخانه نورد جهان

نکته بسیار مهمی که در زمینه استفاده از تیرآهن در ساختمان های اسکلت فلزی وجود دارد این است که پس از به پایان رسیدن ساخت سازه امکان توسعه در مرحله بعدی وجود دارد. یکی از مزایای استفاده از این تیراهن ها این است که پروفیل های آهنی نسبت به مقاطع سازه های بتنی فضای کمتری را اشغال خواهند کرد که از این نظر دارای صرفه اقتصادی می باشد.

نبشی

نبشی قطعه فلزی است که در سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه وظیفه اتصال دو قسمت فلزی به یکدیگر را برعهده خواهد داشت. در واقع نبشی ها برای متصل کردن پل ها به ستون ها و صفحات به ستون ها استفاده می شود. علاوه بر این می توان برای ساخت خرپا نیز از آن استفاده کرد. نبشی های خرد شده از سری نبشی هایی می باشند که در آسانسور سازی کاربرد بسیاری دارندف به این نبشی ها معمولاً نبشی لقمه نیز گفته می‌شود.

 بهتر است بدانید نبشی از نظر روش تولید به دو نوع نوع نبشی پرسی و نبشی فابریک تقسیم‌بندی می‌شود.

برای تولید نبشی پرسی از ورق استفاده می‌شود و برای تولید نبشی فابریک نیز از شمش استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید در تولید نبشی پرسی معمولاً از دستگاه رول فرمینگ جهت پرس کردن ورق های فولادی که برش خورده اند استفاده خواهد شد.

نبشی کارخانه نورد جهان

 این دستگاه ها از سرعت بالایی برخوردار می باشند. به همین خاطر در طی زمان کوتاهی تعداد زیادی از انواع نبشی ها را تولید خواهند کرد. در حالی که نبشی فابریک وارد کوره حرارتی شده که از قفسه های مخصوص عبور می‌کنند و سطع مقطع آن ها کاهش پیدا می‌کند که به نبشی تبدیل خواهد شد.

ناودانی

ناودانی ها از انواع پروفیل های باز می باشند که در ساختمان سازی و صنعت بسیار کاربرد دارد. ناودانی ها معمولاً به روش نورد گرم تولید می شوند و در ساختمان سازی کاربردهای بسیاری دارند. بهتر است بدانید ناودانی معمولاً دارای یک سطح افقی به نام جان و دو بال عمودی است. ناودانی ها معمولاً بر اساس شکل ظاهری به سه دسته ساده، مشبک و اروپایی تقسیم بندی می شود.

 هر یک از این ناودانی ها کاربردهای بسیاری دارند. به عنوان مثال می توان گفت ناودانی ساده بیشتر در پل ها استفاده می شود. از ناودانی های مشبک نیز جهت استفاده در سازه های سبک یا ساخت قفسه های محکم استفاده می‌کنند. ناودانی اروپایی به خاطر وزن بالاتر در سازه های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

میلگرد

بهتر است بدانید میلگرد نوعی پروفیل فولادی با سطح مقطع توپر می باشد نقش بسزایی در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی دارد. پروفیل فولادی به خاطر مشخصات و خصوصیات مکانیکی مناسب به طور گسترده در بتن جهت افزایش مقاومت کششی استفاده خواهد شد.

میلگرد کارخانه نورد جهان

در واقع می‌توان گفت میلگردها قبل از عملیات بتن ریزی به یک دیگر بافته خواهند شد که به آن آرماتوربندی می گویند. به میلگرد های داخل بتن نیز آرماتور گفته خواهد شد. میلگرد ها در انواع مختلف میلگرد ساده و آجدار موجود می باشد. سایزهای هر یک با یکدیگر متفاوت بوده و با توجه به محل کاربرد می توانید از نوع مناسب استفاده نمایید.

میلگرد ساده

همانطور که که از نام این محصول پیداست به صورت کاملاً ساده بوده و بر روی سطح آن هیچ گونه آجی وجود ندارد. بهتر است بدانید این نوع میلگرد ها برای عملیات جوشکاری و خمکاری بسیار مناسب می باشد و دچار شکستگی نمی شود. در ساختمان سازی بیشترین کاربرد را به همراه دارد.

میلگرد آجدار

میلگرد آجدار همانطور که از نامش پیداست دارای اج هایی بر روی سطح بدنه خود می باشد. بهتر است بدانید عملیات جوشکاری، خمکاری، برشکاری بر روی این میلگردها ممنوع است. برای بتن معمولا از بتن آجدار استفاده می شود. چرا که  اج های موجود بر سطح بدنه با اطراف بتن درگیری ایجاد می کند و باعث می شود تا کیفیت آن افزایش پیدا کند.

ورق کارخانه نورد جهان

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت تهیه محصولات تولیدی کارخانه نورد جهان از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. تمامی محصولات دارای کیفیت بالایی می باشد و با اطمینان خاطر می توانید در ساخت و ساز و صنایع مختلف از آن بهره مند شوید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر می ‌توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد جهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر