امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد آریان فولاد

کارخانه نورد آریان فولاد

نورد آریان فولاد یکی از مهمترین کارخانه ها در زمینه تولید محصولات فولادی در کشور و خاورمیانه، شناخته شده است. این کارخانه در سال 1385 در استان قزوین به صورت رسمی، مشغول به فعالیت شد. شرکت آریان فولاد به دلیل موقعیت مکانی و استقرار آن در مناطق محروم، فرصت اشتغال را برای جوانان بومی منطقه، فراهم کرده و به بزرگترین شرکت داخل کشور در جهت ایجاد کارآفرینی برای بسیاری از افراد جوان تبدیل شده است. البته ناگفته نماند که این کارخانه بیش از 1000 نفر از افراد مستعد را تحت پوشش خود دارد.

 

نورد آریان فولاد

 

هدف از تاسیس شرکت نورد آریان فولاد، تولید قطعات فولادی مانند: ناودانی، نبشی، تیرآهن، ریل و میلگرد است که در این زمینه توانسته به افتخارات زیادی در کیفیت تولیدات خود دست یابد و حتی آنها را به بازار خارج از کشور صادر نماید.

از مهمترین مزایای این کارخانه می توان به استقرار در بهترین موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به بازار داخل کشور (تهران و شمال) اشاره کرد که در کاهش هزینه های حمل و نقل، آلودگی هوا و همچنین استفاده بهینه از زمان و انرژی، تاثیر فوق العاده ای دارد. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان باید عرض کنیم که کارخانه نورد آریان فولاد از ابزارآلات پیشرفته در فرآیند خطوط تولید خود استفاده می کند که بیشتر این تجهیزات را از کارخانه های NNK ژاپن و دانیلی ایتالیا، تهیه کرده است.

نورد آریان فولاد تا به الان به بیشتر هدف های تعیین شده در چشم انداز بلند مدت خود در زمینه های مختلفی دست پیدا کرده و باور دارد که می تواند از نیروهای مجرب انسانی بیشتری در این راستا بهره بگیرد. تحقق این هدف به نوبه خود بر خودکفایی کشور، تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

محصولات کارخانه نورد آریان فولاد

نگاهی اجمالی به روند تولید محصولات کارخانه نورد آریان فولاد:

جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان باید بگوییم که در ابتدا، هدف این کارخانه تولید تنها یک مجموعه از قطعات فولادی مانند: نبشی بود. کیفیت تولیدی این محصولات به نحوی بود که بعد از گذشت مدت زمانی، نیاز کشور به تامین این محصول از خارج رفع گردید.

سپس شرکت آریان فولاد بعد از مدتی توانست با توجه به تجهیزات پیشرفته و پرسنل مجرب، خطوط تولید قطعات فولادی خود را گسترده تر کند و نیاز بازار مصرف داخلی را به محصولاتی مانند: انواع تیرآهن، ریل و ناودانی را رفع نماید.

این کارخانه در نهایت توانست با رعایت تمامی استانداردها و نکات مربوط به کنترل کیفیت در تولید تیرآهن H، ناودانی، نبشی و ریل، اولین جایگاه را در زمینه ساخت این محصولات در بازار داخل کشور و همچنین صادرات آنها به خاورمیانه را به دست آورد. از جمله موفقیت های دیگر شرکت نورد آریان فولاد در زمینه پیشرفت در خطوط تولیدی قطعات فولادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خط نورد نیمه سنگین قطعات فولادی در سال های بعد در این کارخانه، راه اندازی شد. طبق تحقیقات به عمل آمده، ظرفیت تولیدی این محصولات حدود 520 هزار تن به صورت سالانه، برآورد شده است.
  2. در گام های بعد، این کارخانه با راه اندازی خط نورد سبک قطعات فولادی، تولید محصولاتی مانند: میلگردهای آجدار را در اهداف مشخص شده خود گنجاند و توانست با ظرفیت تولیدی 780 هزار تن به صورت سالانه، نیاز بازار مصرفی را برآورده کند.
  3. با تلاش های پیگیرانه مدیران و پرسنل، کارخانه نورد آریان فولاد توانست خطوط تولیدی مربوط به ذوب و ریخته گری فلزات آلیاژی را تاسیس نماید و ناگفته نماند که ظرفیت محصولات تولیدی این شرکت به صورت سالانه، حدود 300 هزار تن برآورد شده است.
  4. در نهایت شرکت آریان فولاد در سال 1391، خط نورد سبک قطعات فولادی از جمله: میلگرد آجدار و نبشی سبک را با ظرفیت تولیدی 300 هزار تن سالانه به بهره برداری کامل رساند.

تولیدات کارخانه نورد آریان فولاد

آشنایی با تولیدات کارخانه نورد آریان فولاد:

شرکت آریان فولاد تمامی محصولات خود را با نشان استانداردهای ISO 1001، ISO 9001 و OHSAS 18001 تولید و در اختیار استفاده کنندگان بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهد. در ادامه به محصولات این کارخانه اشاره می کنیم:

  1. انواع میلگرد:

  • میلگردهای A2 در سایزهای 10 و 12 به ترتیب در وزن های 8 و 10 کیلوگرم در بازار مصرفی به فروش می رسند.
  • میلگردهای A3 همچنین در سایزهای 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 به ترتیب در وزن های 8، 10، 15، 20، 25، 30، 35، 46، 58 و 66 کیلوگرم در بازار مصرفی به فروش می رسند.
  1. نبشی:

این محصول در نوع بال مساوی و نامساوی در در سایزهای 2.5 الی 30 میلیمتر تولید و روانه بازار می گردند.

  1. تیرآهن:

تیرآهن های شرکت نورد آریان فولاد مدل H و I (بال پهن و بال نازک) در اندازه های 140 الی 270 تولید و جهت استفاده در اختیار مشتریان این محصولات قرار می گیرد.

کارخانه نورد آریان فولاد

  1. ناودانی شرکت آریان فولاد:

ناودانی های تولید شده در این شرکت در ابعاد 180 الی 120 تولید و در بهترین کیفیت ممکن مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

  1. ریل:

این محصول هم در انواع سبک و نیمه سنگین تولید و در بازار مصرفی داخل کشور مورد استفاده بسیاری از مشتریان قرار می گیرند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد آریان فولاد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر