امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه میهن نورد

کارخانه میهن نورد

یکی از کارخانه های تولید کننده انواع مقاطع فولادی؛ میهن نورد می باشد. با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین ماشین آلات و تجهیزات به روز توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. در این مطلب قصد داریم کارخانه میهن نورد و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

میهن نورد از جمله شرکت های ممتاز و پیشتاز می باشد که در زمینه تولید و عرضه محصولات فولادی فعالیت دارد. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان و تجربه بالایی که دارد توانسته است محصولات با کیفیت را تولید و روانه بازار کند. توجه داشته باشید تولیدات این شرکت به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالای آن همواره با استقبال خریداران مواجه شده است.

 

کارخانه میهن نورد

 

محصولات تولیدی میهن نورد

کارخانه میهن نورد از جمله کارخانه های معتبر می باشد که نیاز محصولات فولادی کشور را تامین می کند. برخی از محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

  1. توری مرغی
  2. توری فرنگی
  3. سیم خاردار
  4. توری حصاری
  5. گابیون
  6. مفتول گالوانیزه
  7. مفتول سیاه.

توری مرغی

توجه داشته باشید توری مرغی یکی از تولیدات کارخانه میهن نورد می باشد که از فروش بسیار بالایی برخوردار است. برخلاف نام آن در صنایع مختلف از این توری استفاده می‌شود. توری تولید شده توسط شرکت میهن نورد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای کربن کمی می باشد. همچنین دارای ساختاری بسیار محکم و کاملا مسطح می باشد.

 این شرکت معمولاً توری مرغی را در ۴ مدل مختلف تولید و عرضه می کند. چشمه های متداول این محصول ۱.۲ و ۳.۴ و ۱ می باشد. پرمصرف ترین چشمه توری مرغی همان چشمه ۳.۴ است. توجه داشته باشید توری مرغی در صنعت مرغداری و پرندگان و همچنین صنعت ساختمان و عایق کاری، حصارکشی، گچ کاری و … استفاده خواهد شد. همچنین در کشاورزی و ساخت سوله نیز این توری ها کاربرد دارند.

توری مرغی میهن نورد

توری فرنگی

توجه داشته باشید توری فرنگی یکی از انواع توری ها می باشد، دارای شبکه های شش ضلعی می باشند که به آن چشمه گفته خواهد شد. این توری معمولاً از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به اینکه در مرغداری ها و همچنین ایجاد حفاظت در  زمین‌ها، باغچه ها و صنعت کشاورزی و .. استفاده می شود از قیمت مناسبی برخوردار است.

 البته در نظر داشته باشید قیمت مناسب انواع توری فرنگی در کنار کیفیت بالا باعث شده است تا افراد بسیاری از این نوع توری ها استفاده کنند. توجه داشته باشید توری فرنگی از استحکام مناسب و زیبایی مناسبی برخوردار می باشد. همچنین جزء محبوب ترین نوع توری برای حصار می باشد در دو نوع چشم ریز و چشم درشت تولید و روانه بازار می شود.

از موارد مصرف توری فرنگی می توان به استفاده از آن برای حصارکشی همچنین در ساختمان برای جلوگیری از سقوط، مجسمه سازی، ساخت سوله ها و … استفاده کرد.

توجه داشته باشید شرکت میهن نورد در دو نوع توری فرنگی معمولی و توری فرنگی مرغی، توری فرنگی چشم ۵ و توری فرنگی چشمه ۶ و همچنین توری فرنگی چشم ۷ در سایز های مختلف تولید و عرضه کرده است.

سیم خاردار

کارخانه میهن نورد تولید کننده سیم خاردار در ابعاد مختلف و در سه نوع حلقوی، خطی و ریز می باشد. از سیم خاردار برای مصارف مختلف استفاده خواهد شد. به عنوان مثال می‌توان به موارد امنیتی و حصارکشی اشاره کرد. همچنین مراکز نظامی در فرودگاه ها، روی زمین های کشاورزی، مزرعه ها و … نیز استفاده می شود. بهتر است بدانید سیم خاردار از دو رشته سیم ساخته خواهد شد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

سیم خاردار

در مقابل شرایط جوی نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید سیم خاردار تولیدی توسط شرکت میهن نورد در دو نوع یک رشته یا دو رشته و با تعداد خارهای دو یا چهار با فرصت های متنوع تولید و عرضه می شود. با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از نوع مناسب بهره مند شوید.

توری حصاری

بهتر است بدانید توری حصاری برای حصارکشی استفاده خواهد شد و بهترین مانع برای حصار کشی یا دیوار کشی باغ ها، ویلاها، حفاظت از کارگران ساختمانی و … است. بهتر است بدانید دوام توری حصاری از اهمیت بالایی برخوردار است. شبکه از نوع توری ها معمولاً در مجاورت هوا و رطوبت قرار دارند. توری حصاری که توسط شرکت میهن نورد تولید می شود در ضخامت های مختلف تولید خواهد شده و جنس آن نیز از گالوانیزه می باشد.

گابیون

بهتر است بدانید گابیون یک نوع توری می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به خاطر برخورداری از مفتول گالوانیزه در نواحی که دارای رطوبت می باشد بسیار مناسب است. این توری از نوع پرفروش‌ترین محصولات بوده است که معمولا از جنس گابیون بوده و از ضربان بالایی برخوردار می باشد. به همین خاطر در نواحی که دارای فشار آب است از این توری استفاده می شود.

 از کاربردهای بسیار مهم گابیون استفاده از آن به عنوان جداکننده برای لوله های زیر زمینی می باشد. گابیون هایی که توسط شرکت میهن نورد تولید می‌شود؛ در سایزهای مختلف بوده و در ارتفاع ۳ متری ۲ متری ۱.۵ متری یک متری در بازار موجود می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه معمولاً به نام مفتول سفید نیز شناخته می شود که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید می‌شود. نوع سرد ان معمولاً چینی بوده و از کیفیت پایین تری برخوردار است. شرکت‌های ایرانی مثل میهن نورد نیز مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌کنند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

مفتول گالوانیزه

 توجه داشته باشید مفتول گالوانیزه سفید در طی فرآیند گالوانیزه تولید می‌شود و مقاومت آن افزایش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه این مفتول در فرآیندهای مرحله‌ای تولید خواهد شد. کیفیت انجام مراحل در کیفیت نهایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت میهن نورد در زمینه تولید انواع مفتول در نظر مختلف فعالیت دارد. مفتول سفید که توسط این شرکت تولید و عرضه می شود معمولا از نوع گالوانیزه گرم می باشد و از کیفیت درجه یک برخوردار است.

مفتول سیاه

شرکت میهن نورد در زمینه تولید انواع مفتول زیادی در ابعاد مختلف فعالیت دارد. مفتول سیاه و محصول پخته نمونه ای از این مفتول می باشد که در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول در کوره آنیل و در شرایط با دمایی بسیار بالا ساخته خواهد شد که به آن مفتول پخته شده نیز می‌گویند. مفتول سیاه که توسط میهن نورد تولید و عرضه می‌شود در قطرهای ۱.۲ ۱.۵۰ ۲.۵۴ تولید و عرضه می‌شود که در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سیم خاردار میهن نورد

آهن هایپر از جمله شرکت های ارائه دهنده مقاطع فولادی می باشد که با سابقه درخشان و مناسبی که دارد با برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی کار کرده و مقاطع فولادی را ارائه می دهد. از جمله می توان به میلگرد، تیرآهن، ناودانی، توری مرغی، ورق های گالوانیزه، مفتول و … اشاره کرد. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید این محصولات را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه میهن نورد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر