امروز : سه‌شنبه 07 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله پروفیل اشتهارد

کارخانه لوله پروفیل اشتهارد

کارخانه لوله و پروفیل اشتهارد در سال ۷۷ در استان البرز تاسیس شده است. در حال حاضر عضو شرکت های مطرح می باشد و تقریبا با ۲۵ نوع محصول از مجموعه لوله و پروفیل و مقاطع فولادی تولید و عرضه می کند.

 

کارخانه لوله و پروفیل اشتهارد

 

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل اشتهارد

 محصولات تولیدی لوله و پروفیل اشتهارد عبارتند از:

  1. قوطی پروفیل
  2. لوله داربستی
  3. پروفیل درب وپنجره
  4. ورق های شیت
  5. چهار چوب فرانسه

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل اشتهارد

قوطی پروفیل

قوطی های پروفیل از مهم ترین و ضروری ترین مصالح ساختمان سازی می باشد. مقطع های تو خالی از جنس آهن را قوطی پروفیل می گویند که برای مستحکم کردن سازه مورد استفاده قرار می گیرند. قوطی های پروفیل در اشکال مختلفی تولید و عرضه می شوند. به طور کلی قوطی پروفیل دارای دو مدل پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی می باشند.

پروفیل ساختمانی

با توجه به اسم این قوطی ها می توان پی برد که بیشتر کاربرد آن در ساختمان سازی می باشد. معمولا در درب و پنجره سازی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع قوطی پروفیل های ساختمانی شامل پروفیل نورد گرم، نورد سرد، پروفیل مرکب می باشند.

پروفیل صنعتی

پروفیل های صنعتی با توجه به وزن کم و مقاومت بالایی که دارند در صنایع خودروسازی، صنایع نظامی و … مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است بدانید قوطی پروفیل های صنعتی در قسمت های مختلف ساختمان کارخانه‌ها به عنوان ستون و باکس فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در ساخت خرپا های بزرگ نیز کاربرد دارند. مهمترین ویژگی این محصول ابعاد بزرگ و استحکام بالای آن می باشد.

لوله داربستی

لوله های داربستی برای دسترسی به نقاطی که خارج از دسترس و ارتفاعات ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول از ورق سیاه ساخته می شود و نوعی لوله درزدار محسوب می شوند. لوله های داربستی در نوع سبک و سنگین و شرایط وزن مختلفی تولید می شوند.

بهتر است بدانید لوله داربستی در دو نوع گالوانیزه و فولادی ساخته می شوند که درز دار و بدون درز نیز هستند نوع بدون درز از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

لوله های داربستی تو خالی هستند و هیچ سیالی در آن جا به جا نمی شود. همچنین به آب و گاز نیاز ندارند این محصول کاربردهای گوناگونی دارد و در اکثر سازه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله داربست برای تکیه گاه یا نگهدارنده در انواع سازه ها به کار می رود. جنس لوله های داربستی از فولاد می باشد. قطر آن ۵ میلیمتر و پایین‌ترین ضخامت آن نیز ۴ میلیمتر می باشد که در طول ۳ و ۶ متر تولید و به بازار عرضه می شوند. لوله های داربستی در مقابل نیروهای فشاری و وزن های بالا از مقاومت بالایی برخوردارند. همچنین در مقابل کشش، خمش و پیچش استحکام بالایی دارند.

 این محصول از قابلیت نصب آسان نیز برخوردار می باشد که فقط با پیچ و اتصالات مورد نیاز نصب می شود. در صورتی که لوله های دیگر با جوش الکترود قابل نصب می باشد. این ویژگی های منحصر به فرد باعث استفاده گسترده از لوله های داربستی شده است.

 بهتر است بدانید لوله های داربستی در ساخت سازه های مقاوم و ایجاد تکیه گاه برای کارگران مشغول به کار در ساختمان ، کمک در نگهداری انواع پروژه های عمرانی و …. و همچنین در برج های دیده بانی و نمایشگاه ها جهت ایجاد غرفه کاربرد دارند.

ورق شیت

ورق شیت در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند با توجه به مزایا و کاربردی دارند مناسب بوده و استفاده از آن از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد. ورق شیت کاربردی ترین محصول در صنعت های مختلف است که استفاده زیادی نیز دارند.

ورق شیت

مهمترین خصوصیات ورق شیت عبارتند از: ضد زنگ بودن، قابلیت پوشش دادن سقف و اینکه ورق های شیت جنبه زیبایی  نیز دارند. ورق های شیت همان ورق سیاه می‌باشند که در بازار به دو صورت ورق شیت و رول عرضه می شوند. از این محصول در ساختمان سازی جهت اتصال تیرآهن ها و اتصال میلگرد ها و … استفاده می شود.

بهتر است بدانید با تغییراتی که در کارخانه‌ها روی ورق شیت انجام می‌دهند سطح کیفی و زیبایی آن را بالا می برند و در صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار می دهند.

توجه داشته باشید از این ورق ها در ساخت تانک ها و مخازن های بسیار خاص مانند مخازن نفت و مخازن گاز و یا مخزن های آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروفیل درب وپنجره

پروفیل درب و پنجره سازی از جایگاه ویژه ای برخوردارند. علاوه بر کیفیت پروفیل که سطح کیفی محصول را بالا می برد ظاهر پروفیل نیز که انواع مختلفی دارد در نمای ساختمان بسیار موثر می باشد. پروفیل های درب و پنجره باید در برابر باد و باران مقاوم و همچنین عایق های خوبی در برابر صدا و حرارت می باشند.

توجه داشته باشید این محصولات قابلیت جوشکاری و سوراخکاری نیز دارند. بهتر است بدانید پروفیل ها بر اساس سایز بندی و ضخامت به ۸ سایز مختلف از نظر ضخامت اکثراً دارای ضخامت ۲ میلیمتر یا دو و نیم میلیمتر می باشند. پروفیل های درب و پنجره از جنس های مختلفی ساخته می‌شوند که به خاطر جنس نازکی که دارند سبب زیبایی و ظرافت بیشتر در ساختمان سازی استفاده می شوند.

انواع پروفیل درب وپنجره

پروفیل های درب و پنجره در انواع مختلفی تولید می شوند. که عبارتند از:

  • پروفیل کامپوزیتی
  • پروفیل فریم
  • لنگه پروفیل میانی
  • پروفیل درب بیرون بازشو
  • پروفیل پانل
  • پروفیل چوب
  • پروفیل فولادی
  • پروفیل میانی متحرک
  • پروفیل لوله و اتصالات

 

پروفیل

پروفیل چهار چوب فرانسوی

پروفیل چهارچوب فرانسوی به روش نورد سرد تولید می شود. به دلیل قابلیت شکل پذیری و جوشکاری که آهن st37 دارد پروفیل چهارچوب فرانسوی معمولاً از آهن st37  ساخته می‌شود. این محصول از لحاظ کیفی نیاز مشتریان را برطرف می‌کند و در سبک سازی و استحکام سازی سازه ها موثر می باشد.

پروفیل چهارچوب فرانسوی با نام نیکان پروفیل نیز شناخته شده است که در مواردی مانند ساخت نرده پیاده رو و خیابان و نرده های فلزی برای درب و پنجره منازل کنار راه پله ها و نرده کشی اطراف کارخانه جات زمین ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 چهار چوب فرانسوی به دلیل وزن سبک و مزیت‌های که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه استفاده از این محصول گسترش پیدا کرده است. وضعیت های پروفیل چهارچوب فرانسوی شامل قیمت مناسب ظاهر زیبا قابلیت رنگ پذیری استحکام و طول عمر بالا می باشند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل اشتهارد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر