امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل مشهد

کارخانه لوله و پروفیل مشهد

از مهم ترین کارخانه های فعال در حوزه لوله و پروفیل را باید کارخانه لوله و پروفیل مشهد بدانیم که دارای سابقه درخشانی در این حوزه بسیار خاص است. اگر بخواهیم یکی از مهمترین و البته بهترین تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی درز جوش در ایران را نام ببریم قطعا نام یکی از آنها شرکت لوله و پروفیل مشهد است که در ایران به خوبی شناخته شده و تقاضای بالایی برای محصولاتش دارد.

 

کارخانه لوله و پروفیل مشهد

 

از افتخاراتی این شرکت این است که در سال 1394 توانسته عنوان صادرکننده نمونه استانی در صنعت لوله و پروفیل را کسب کند که نشان دهنده توانایی بالا و رشد بسیار عالی لوله و پروفیل مشهد در عرصه استراتژیک صادرات است.

قدرت بالای شرکت لوله و پروفیل مشهد در جذب منابع انسانی کارآمد و داشتن فرهنگ سازمانی قوی از دیگر ویژگی های شرکت لوله و پروفیل مشهد است.

محصولات تولیدی لوله و پروفیل مشهد

کارخانه لوله و پروفیل مشهد دارای توانایی بالایی در تولید انواع لوله و پروفیل در ایران است. شرکت لوله و پروفیل در زمینه تولید لوله اقدام به تولید لوله های فولادی کرده است. توجه داشته باشید که لوله های فولادی خودشان به لوله سیاه و گالوانیزه تقسیم می شوند که می توان در صنعت استفاده شوند.

محصولات تولیدی لوله و پروفیل مشهد

شرکت تولیدی در زمینه دیگر اقدام به تولید پروفیل ها در شکل های متعدد می کند؛ پروفیل های باز با مقطع u و z و همچنین در شکل های دیگر مانند ساخت پروفیل های خاص و سفارشی که این کار برای مشتریان بسیار مفید است.

از انواع دیگر پروفیل ساخته شده توسط شرکت لوله و پروفیل مشهد می توان از یکی از پرکاربرد ترین محصولات شرکت نام برد که قوطی های مربع و مستطیل هستند. در نهایت آخرین محصولی که شرکت اقدام به تولید آن کرده است را باید پروفیل های درب و پنجره و یا به عبارت ساده تر ساختمانی بدانیم.

لوله شرکت لوله و پروفیل مشهد

لوله تولید شده در شرکت تولیدی لوله مشهد دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند بسیار برای صنعت کمک کننده باشند. همانطور که گفته شد دو نوع لوله که سیاه و گالوانیزه است از تولیدات شرکت هستند. لوله سیاه لوله استوانه ای است که دو سر آن باز است.

لوله شرکت لوله و پروفیل مشهد

لوله در صنایع به دو نوع لوله دیگر یعنی لوله درز دار و بدون درز تقسیم می شود. لوله های بدون درز معمولا 1.8 inch تا 26 inch ابعاد و ضخامت دارند. لوله درز دار بین 2.8 inch تا 24 inch ضخامت دارند.

از دیگر ویژگی های مهمی که لوله سیاه دارد این است که گالوانیزه و روکش نشده است. نوع دیگر لوله که توسط شرکت تولیدی لوله و پروفیل تولید و به بازار عرضه می شود لوله های گالوانیزه نام گذاری شده اند. لوله گالوانیزه توسط لایه ای از یک فلز که روی نام دارد پوشیده شده است.

پوشش روی که بر روی لوله های گالوانیزه قرار دارد به عنوان یک آند مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع بهتر است بگوییم که از بالا رفتن میزان خورندگی در لوله ها جلوگیری می کند. لوله های گالوانیزه دو نوع آهنی و فولادی دارند که لوله های گالوانیزه فولادی نسبت به لوله های گالوانیزه آهنی هم سبک تر هستند و هم براق تر نشان می دهند.

لوله گالوانیزه در برابر آسیب های احتمالی هم دارای مقاومت بالایی است. شرکت لوله و پروفیل مشهد توانسته با ساخت دو لوله با اهمیت سیاه و لوله گالوانیزه در این صنعت یک پویایی بسیار عالی را به وجود آورد و رونق را به این صنعت برگرداند.

انواع لوله

پروفیل شرکت لوله و پروفیل مشهد

استفاده از پروفیل باز در صنایع کاربرد زیادی دارد. پروفیل مقطع باز توسط شرکت لوله و پروفیل در بعد ها و ضخامت های متفاوتی تولید و به بازار ارائه می شوند. پروفیل مشهد به صورت شاخه های 6 متری تولید می شوند.

همانطور که گفته شد پروفیل ها در شکل های متنوعی تولید می شوند. دقت ابعادی و رنگ پذیری به همراه جوش پذیری در این نوع از پروفیل ها بسیار بالا است. ورق های فولادی سرد و گرم در تولید این پروفیل نقش اساسی دارند. در کارخانه تولید شرکت لوله و پروفیل پس از ورود این ورق ها وارد خط تولید می شوند و توسط دستگاه های فرمینگ قسمت کلاف های بریده به هم نزدیک می شوند.

پروفیل شرکت لوله و پروفیل مشهد

با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها در صنعت یک خروجی پروفیل از این دستگاه ها گرفته می شود که می توان به جرات گفت که ساخت این پروفیل ها جز سنگین ترین کارها به حساب می آید.

گفتنی است شرکت لوله و پروفیل توانسته به خوبی از عهده ساخت انواع پروفیل باز و همچنین پروفیل شکل دار و پروفیل ساختمانی که از پر کاربرد ترین ها در این صنعت هستند و در نهایت قوطی های پروفیل به خوبی بر بیاید و به دلیل کیفیت ابعادی بالایی که در خود دارند می توان آنها را از بهترین پروفیل ها در صنعت ایران یاد کرد.

در نبود پروفیل هایی با مقطع u و یا z بسیاری از فعالیت ها در صنعت نیمه کاره باید رها می شد اما با ساخت پروفیل u و z بسیاری از فعالیت ها با هزینه کمتر ادامه پیدا کرده اند.

سخن پایانی

استفاده از پروفیل ها و لوله ها در موارد متعددی به دلیل اینکه در ایران ساخته می شود می تواند به شما کمک بسیاری کند چرا که در صورتی که شما مجبور به خرید نسخه های صادراتی بوده اید مجبور می شدید تا هزینه های گزافی را برای این محصولات پراخت کنید.

لوله و پروفیل دامنه وسیعی از انواع مختلف را به خود در صنعت فولاد اختصاص داده اند. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت آهن هایپر به نشانی ahanhyper.com مراجعه کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل مشهد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر