امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

صنعت پروفیل یکی از صنایع بزرگ و پر رونق ایران بشمار می آید؛ صادرات در این زمینه حتی به کشور های اروپایی هم رسیده و از نظر اشتغال زایی هم در شهر ها و حتی روستاهای کوچک ایران جوانان و متخصصین زیادی را به خدمت گرفته است.

یکی از شرکت های پیشرو و موفق در زمینه تولید و صادرات لوله و پروفیل باکیفیت کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان است.

شرکت پروفیل فولادی اصفهان با داشتن بیش از 35 سال تجربه در تولید و عرضه پروفیل های فولادی در شهر اصفهان سهم بسزایی را داشته است. تمام کارخانه های و مجموعه های این شرکت در مناطق مختلفی چون مبارکه و …..قرار دارد .

 

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

 

این شرکت به عنوان یک واحد بزرگ تولیدی تاکنون توانسته بیش از 130 نوع محصول متنوع فلزی را تهیه و به بازار مصرفی عرضه کند از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع چارچوب فلزی، ناودانی، لوله، نبشی، تسمه، زهوار، کرومیت، پروفیل درب و پنجره، قوطی، کرکره، نوار برشی، ورق شیت، آبرو، پروفیل ، تجهیزات گالوانیزه و سپری آهنی اشاره کرد.

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

افتخارات و جوایز دریافتی شرکت

همان طور که بیان کردیم صنعت پروفیل در ایران جایگاه والایی را داراست  از این رو کارخانجات و شرکت های تولیدی این صنعت افتخارات داخلی و بین المللی زیادی را دریافت نموده اند.

شرکت لوله و پروفیل فولادی اصفهان در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت لوح سپاس از سازمان ضمن استان اصفهان شده است در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ نمایندگی در اتاق بازرگانی ایران شده است همچنین این شرکت در عرصه بین الملل هم جوایز و لوح های زیادی را کسب نموده و برای کشور خود افتخار آفرین و یک تولید کننده با کیفیت محسوب میشود.

محصولات و تولیدات شرکت فولادی اصفهان

محصولات و تولیدات شرکت بزرگ فولادی اصفهان در بیش تر بازار های داخلی و حتی بین الملی کیفیت و مرغوبیت بالایی اثبات نموده اند.

محصولات و تولیدات این شرکت شامل چهارچوب فلزی، نبشی، تسمه، لوله، ناودانی، کرکره، کرومیت، زهوار، نوار برشی، ورق شیت، پروفیل درب و پنجره، قوطی، سپری آهنی، تجهیزات گالوانیزه، زد و آبرو می باشد.

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

محصولات و تولیدات شرکت عبارت اند از:

لوله ها؛

لوله های تولیدی این شرکت شامل لوله سیاه، لوله گالوانیزه و لوله مانیسان یا بدون درز میباشند. لوله های صنعتی و ساختمانی که در این شرکت ساخته و تولید میگردد از محصولات پر رونق و سهیم در صادرات این شرکت است.

پروفیل در و پنجره؛

پروفیل ،شرکت فولادی اصفهان در زمینه تولید پروفیل یکی از تولید کنندگان معتبر این زمینه است بسیار از بازار داخلی پروفیل در دستان این شرکت است. پروفیل در و پنجره در انواع لنگه، چهار چوبی و سپری میباشد؛ پروفیل این شرکت از محصولات قابل رقابت با رقبای خارجی میباشد و تا به حال در این زمینه صادرات خوبی را داشته است.

نبشی؛

نبشی های تولیدی شرکت پروفیل فولادی اصفهان در دو دسته فابریک و خمی طبقه بندی می شوند. شرکت فولادی اصفهان نبشی های تولیدی در ابعاد و اندازه متفاوت دارد و از این منظر پاسخ گوی بیش تر نیاز این محصول در داخل کشور است.

تسمه؛

تسمه تولیدی شرکت هم در دونه میباشد که در سایز های مختلف تولید و عرضه میگردد.

ناودانی؛

شرکت لوله و پروفیل فولادی، ناودانی را در نوع روغنی و ما پانجی نما تولید و عرضه میکند.

کرکره ای؛

محصولات کرکره ای تولیدی پروفیل فولادی اصفهان شامل انواع سینوسی، ذوزنقه ای، شادولاین، ساندویچ پنل، فلاشینگ و عرشه فولادی میباشد.

نوار برشی؛

نوار برشی این شرکت در زمینه تولید نوار برسی جایگاه خوبی در بازار این محصول صنعتی دارد و در انواع مختلف سیاه، روغنی و گالوانیزه ارائه دهنده نوار برشی است.

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

قوطی ها؛

یکی دیگر از محصولات شرکت قوطی می باشد قوطی های تولید در دو نوع می باشد.

تجهیزات گالوانیزه؛

تجهیزات گالوانیزه در انواع استاد، نبشی، رانر، پروفیل و کلیپس می باشد.

ورق شیت؛

ورق شیت تولید این شرکت بازار داخلی بسیار خوبی را دارد ورق شین در سه نوع سیاه ،روغنی و گالوانیزه می باشد.

ابرو؛

ابرو تولیدی این شرکت در دو نوع سیاه و گالوانیزه میباشد و در این زمینه هم کیفیت بالایی را در تولید ابرو داراست.

نکات مهم در رابطه با تولید پروفیل

کارخانجات و شرکت های تولید کننده پروفیل فولادی در سال های نه چندان دور از متخصصین خارجی و غیر بومی بهره می گرفتند و هزینه بالایی را رو دست این واحد های تولید قرار میداد اما شرکت هایی مثل پروفیل فولادی اصفهان با بهره گیری از جوانان متخصص ایرانی هم کیفیت وهم سود بالاتری را برای خود و کشور عزیزمان فراهم آورده اند.

مواد اولیه مصرفی اکثر کارخانجات قبل از راه اندازی فولاد مبارکه از کشورهای اروپایی و ژاپن تأمین می گردید ولی در حال حاضر قسمت عمده آن از طریق فولاد مبارکه و قسمتی نیز از کشورهای آسیای میانه، برزیل، اروپا و اروپای شرقی تهیه می گردد.

ورق مصرفی باید دارای ترکیبات شیمیایی خاص بوده بالطبع از خواص مکانیکی مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام تولید برای سازنده و در نهایت برای مصرف کننده ایجاد مشکل ننماید.

کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان

تولید پروفیل به چند صورت است

تولید پروفیل و قوطی های ساختمانی می تواند به روش مستقیم و یا غیر مستقیم (تولید لوله و سپس تبدیل به شکل نهایی) انجام گردد. هر روش دارای محاسن و معایبی می باشد.

در روش تولید مستقیم نوار در اثر عبور از بین قالب های بالا و پائین (دارای محرک) و در کنار هرزگردها که طراح با انجام محاسبات از نظر میزان نیرو و زوایای شکل مورد نظر که با توزیع در هر دروازه طراحی نموده به تدریج شکل گرفته و پس از جوش خوردن دو لبه ورق توسط جوشهای فرکانسی نهایتاً در قسمت سایزینگ شکل کامل می گیرد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل فولادی اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر