امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل صابری

کارخانه لوله و پروفیل صابری

در ادامه این مطلب قصد داریم لوله و پروفیل صابری را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت نورد لوله و پروفیل صابری در سال ۱۳۸۷ در شرق تهران تاسیس شد که اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات کرده است. بهتر است بدانید سابقه مستمر این کارخانه به مدت ۱۵ سال باعث شده است تا کارخانه لوله و پروفیل صابری به یکی از تولید کنندگان معروف در ایران و صنعت خاورمیانه تبدیل شود.

محصولات لوله و پروفیل صابری

بهتر است بدانید محصولاتی که توسط کارخانه نورد لوله و پروفیل صابری تولید می شود با کیفیت بالا و بر اساس ضوابط و استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شود. می‌توانید در انواع صنایع از جمله ساخت و ساز، پل سازی و همچنین تولید انواع قفسه، پارکینگ و فضای مشابه تجهیزات صنعتی و … از این محصولات بهره مند شوید.

 

لوله و پروفیل صابری

 

 استحکام جوش و شیوه تولیدی مطابق با استانداردها موجب مرغوبیت تولید کارخانه لوله و پروفیل صابری شده است که رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است. کارخانه پروفیل صابری از جمله مجموعه های تولیدی صنعتی استان تهران است که علاوه بر تولید محصولاتی که ذکر شد از جمله برشکاری و خمکاری انواع لوله های فولادی را نیز ارائه می دهد.

محصولات لوله و پروفیل صابری

 بهتر است بدانید مجموعه صابری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین پرسنل مجرب و فنی تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و … سعی داشته است تا با ارتقاء کیفیت محصولات خود رضایت بیشتر مشتریان را کسب نماید. از جمله محصولات تولیدی شرکت نورد لوله و پروفیل صابری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله های درز جوش صنعتی و ساختمانی

لوله صنعتی درزدار معمولاً به ان لوله جوش گفته می‌شود که دارای شکل فولادی با ضخامت ها و جنس های مختلفی تولید می شود. از لوله های استوانه ای معمولا برای انتقال مواد و صنایع مختلف نیز استفاده خواهد شد. از این لوله در کاربردهای مختلفی استفاده می شود که در صنایع مختلف و همچنین ساختمان سازی می توان از آن بهره مند شد. بهتر است بدانید معمولاً در لوله های صنعت ساختمان به هیچ عنوان به صورت گالوانیزه تولید نخواهد شد.

قوطی و پروفیل های فولادی

قوطی و پروفیل های فولادی یکی از مقاطع فولادی پر کاربرد می باشد که در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل و قوطی مشابه جعبه های چهارگوش می باشد که معمولا به پروفیل، قوطی نیز گفته خواهد شد. این محصول دارای مقاطع بلند و همچنین صنعتی ثابت می باشد که بسیار شبیه لوله های توخالی است به دو صورت صنعتی و ساختمانی در بازار وجود دارد.

قوطی و پروفیل های فولادی

پروفیل مربع شکل

این پروفیل معمولاً دارای مقطع طول ثابت می باشند که در ساختمان سازی صنعت و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید معمولا پروفیل مربعی و مستطیل شکل وجود دارند که در ساختمان سازی برای نرده های فلزی، درب و پنجره، پیاده‌روها و … از آن استفاده می شود. پروفیل های مربعی معمولاً در سایز‌های ۱۰ در ۱۰ میلیمتر تا ۵۰۰ در ۵۰۰ میلی متر متغیر می باشد.

لوله‌های انتقال گاز

یکی از محصولات تولیدی کارخانه نورد پروفیل صابری لوله های انتقال گاز می باشد. بهتر است بدانید این لوله ها وظایف مختلفی را بر عهده دارد. برخی از وظایف این لوله ها عبارتند از: انتقال گاز به ایستگاه تقلیل فشار یا انتقال گاز در ایستگاه‌ها به یکدیگر و انتقال گاز از ایستگاه‌ها به محل‌های مصرف خطوط لوله گاز می باشد.

  خطوط لوله گاز معمولا به دو نوع خطوط لوله تغذیه و همچنین خطوط لوله شبکه توزیع تقسیم بندی خواهد شد. لوله ها دارای سطح ورق صاف می باشد و همچنین پوسته های اکسیدی در سطح خارجی و وجود ندارد. بهتر است بدانید لوله های انتقال گاز فاقد تنش داخلی می باشد.

لوله گالوانیزه صابری

همانطور که از نام این محصول پیداست از جنس گالوانیزه تولید می شود که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است.

لوله گالوانیزه صابری

انواع چهارچوبی

از دیگر محصولات تولیدی این کارخانه می توان به انواع چهارچوب های چوبی، فلزی و غیرفلزی برای درب ها و … اشاره کرد که از کیفیت بالایی برخوردارند.

پروفیل زد

یکی از پروفیل های پرکاربرد پروفیل زد می باشد که در صنعت ساختمان سازی کاربردهای فراوانی به همراه دارد. این پروفیل ها به شکل های مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

بهتر است بدانید پروفیل های باز در مقطع سازه معمولاً در سقف سالن های بزرگ مانند سالن های ورزشی، پارکینگ‌ها، سوله و … کاربرد دارد.

گاردریل

گاردریل ها همان جان پناه می باشند که در کنار خیابان ها شما مشاهده می کنید و برای محافظت از جان انسان ها به کار می رود. بهتر است بدانید این گاردریل ها را از جنس فولاد محکم و با مقاومت بالا تولید می کنند.

نبشی

از جمله پروفیل های ریز نقش و پرکاربرد می‌باشند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این نبشی ها به دو صورت پرسی و فابریک توسط کارخانه نورد پروفیل صابری تولید و روانه بازار می شود.

سپری صابری

پروفیل سپری توسط کارخانه نورد صابری تولید و روانه بازار می‌شود. در ساخت در و پنجره آهنی از کاربرد فراوانی برخوردار است. بهتر است بدانید این سپری توسط روش نورد سرد تولید و روانه بازار می‌شود که برای سبک‌سازی و استحکام سازه های فولادی بسیار موثر می باشد.

این پروفیل را با نام پروفیل سپری ۵۰۷ صابری نیز در بازار شناخته می‌شود. از این محصول برای نرده های فلزی، درب و پنجره منازل، راه پله ها و همچنین دیوارکشی اطراف دیوارهای کارخانجات و زمین‌های محسوب شده و … استفاده خواهد شد.

کلاف

کلاف ها به صورت ساده و آجدار توسط لوله و پروفیل صابری تولید می شود که در انواع مختلف و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

و …

تمامی این محصولات که توسط کارخانه پروفیل صابری تولید می شود از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساخت و تولید آن استفاده شده است که توانسته است نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده تمامی محصولات فولادی تولیدی توسط مجموعه نورد لوله و پروفیل صابری می‌باشد. جهت تهیه و خرید محصولات تولیدی کارخانه پروفیل صابری  به وب سایت https://ahanhyper.com/  مراجعه نمایید. این محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن بهره مند شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل صابری با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر