امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد گستران هرمزگان

کارخانه فولاد گستران هرمزگان

کارخانه فولاد گستران هرمزگان در ایران یکی از زیر مجموعه های شرکت آتیه فولاد نقش جهان به شمار می رود. این شرکت فعالیت های بسیاری دارد و در زمینه تولید انواع ورقه های فولادی کار می کند. فولاد گستران هرمزگان، در زمینه برش و تولید ورق های گرم و سرد فعالیت می کند.

این کمپانی با هدف حذف واسطه های فروش و حمایت از مصرف کنندگان فعالیت می کند و بهترین محصولات را ارائه می دهد. در این شرکت فرایند های صنعتی دوباره پیچی کلاف، نوار بری و اسید شویی کلاف ها، لبه زنی و بهینه سازی محصولات و صنایع فولادی کشور انجام می شوند که هر یک مشتریان خاص خود را دارند.

این شرکت برای حضور در بازار های داخلی، استاندارد های کیفی بسیاری را در تولید محصولات خود رعایت می کند. کلیه استاندارد های مربوط به مقولات زیستی و محیطی نیز از مسائل مورد توجه کارخانه جات فولاد گستران می باشند.

 

کارخانه فولاد گستران هرمزگان

 

محصولات تولیدی فولاد گستران هرمزگان

کارخانه فولاد گستران هرمزگان تولید کننده انواع ورق های صنعتی است که هر یک در راستای تولید محصولات به خصوصی به کار می روند. این کارخانه در راستای تولید انواع ورق های روغنی فعالیت می کند. این شرکت ارائه دهنده انواع ورق های گالوانیزه است که در مدل های ساده و رنگی تولید می شوند.

ورق های قلع اندود نیز از مهم ترین تولیدات شرکت معتبر فولاد هرمزگان است. ورق های اسید شویی نیز در بین محصولات مهم این کمپانی جای می گیرند. ورق های کرکره و ذوزنقه ای نیز از تولیدات این مجموعه می باشند.

ورق روغنی شرکت فولاد گستران هرمزگان

کارخانه فولاد گستران هرمزگان ورقه های خود را با ضخامت 30 صدم میلی متر تولید می کند. این ورق ها نیز به روش های نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند. در روش تولید نورد گرم، ورق سیاه تولید می شود و در نورد سرد، ورق های روغنی ارائه می شوند.

این ورقه ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به ورقه های نیمه کششی و فوق کششی اشاره کرد. همچنین ورق های معمولی نیز در این کمپانی ارائه می شوند. هر یک از این ورق ها وزن استانداردی نیز دارند. وزن این ورقه ها بین 5 تا 48 کیلوگرم متغیر است.

محصولات تولیدی فولاد گستران هرمزگان

ورق گالوانیزه رنگی کارخانه فولاد گستران هرمزگان

کارخانه فولاد گستران هرمزگان انواع ورق های گالوانیزه ساده را در کوره های به خصوصی با روش های به خصوص رنگ پاشی تولید می کند. ضخامت این ورقه ها کمی بیش تر از مدل های ساده است. استاندارد های بین المللی در تولید این ورق ها به خوبی رعایت شده اند.

انواع ورق های گالوانیزه ای در رنگ های مختلفی تولید می شوند. در این کارخانه معتبر بیش تر از 16 رنگ از این محصولات تولید می شوند. رنگ بندی سفید یخچالی در بین پر فروش ترین ها قرار می گیرد. در وهله دوم ورق های کرم رنگ قرار می گیرند.

ورق گالوانیزه شرکت فولاد گستران هرمزگان

شرکت فولاد گستران هرمزگان انواع ورق های گالوانیزه را با خاصیت ضد زنگ تولید می کند. این محصولات با فلز روی پوشانده شده اند و به همین خاطر در برابر هر گونه رطوبتی مقاومت بالایی دارند. در فرایند تولید این محصولات، از روی به عنوان آند و از آهن به عنوان کاتد استفاده می کنند.

هزینه های تعمیرات و نگهداری این محصولات بسیار کم تر از مدل های دیگر ورقه است. آن ها در طولانی مدت عمر بیش تری دارند. هر یک از آن ها یک حفاظ کامل در برابر سطوح خواهند بود.

ورق گالوانیزه رنگی کارخانه فولاد گستران هرمزگان

ورق قلع اندود فولاد گستران هرمزگان

فولاد گستران هرمزگان  ورق هایی با ضخامت 0.16 میلی متر تا 0.45 میلی متر نیز تولید می کند که آن ها را به نام ورق های قلع اندود در صنعت می شناسند. دلیل استفاده از قلع بر روی این ورق ها این است که از آن ها برای بسته بندی مواد غذایی و کنسرو سازی استفاده می کنند و برای مراقبت از کیفیت مواد غذایی این لایه های قلع را بر روی این ورق ها به کار می برند.

ورق گرم شرکت فولاد گستران هرمزگان

شرکت فولاد گستران هرمزگان ورق های گرم یا سیاه را تولید می کند که در نوع استاندارد st 37  تولید می شوند. هر یک از آن ها در دو نوع رول و شیت تولید می شوند. سایز هر یک از آن ها بسیار استاندارد می باشد. ورق ها تا سایز 15 به عنوان رول ارائه می شوند و مدل های بالا 15 را به نام شیت می شناسند.

ورق اسیدشویی شرکت فولاد گستران هرمزگان

شرکت فولاد گستران هرمزگان در پروسه های صنعتی از ورق های گرم یا سیاه، انواع ورق های اسید شویی را نیز تولید می کند که طی مراحل خاص صنعتی اسید شویی می شوند. به این ترتیب بخشی از زغال های سطحی این ورق ها از بین می روند. به این ترتیب سطح این ورق ها کمی براق تر می شود و ناخالصی های سطحی آن به خوبی از بین می روند. این ورق ها نزدیک به ورق روغنی هستند.

رول فرمینگ شرکت فولاد گستران هرمزگان

کارخانه معتبر فولاد گستران، ورق هایی به نام ورق موج دار تولید می کند که آن ها را به نام ورق فرمینگ می شناسند. هر یک از این ورق ها از متریال به خصوصی ساخته می شوند و سطح آن ها رنگی و زیبا است. هر یک از آن ها را به دو دسته پوشش های فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی می کنند.

ورق اسیدشویی شرکت فولاد گستران هرمزگان

سخن پایانی

کارخانه فولاد گستران یکی از فعالان در عرصه اقتصاد مقاومتی است که مشتریان بسیار زیادی دارد. در سایت آهن هایپر امکان سفارش و خرید این محصولات نیز وجود دارد. شما می توانید با کیفیت بالایی این مدل ورق ها را خریداری کنید و در وجه آن ها مبلغ کمی پرداخت کنید. ورق های روغنی با کیفیت این کمپانی در عرصه صادرات نیز حرفی برای گفتن دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد گستران هرمزگان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر