امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد کاویان

کارخانه فولاد کاویان

فولاد کاویان یکی از تامین کنندگان اصلی کشور در زمینه محصولات و قطعات فولادی به شمار می رود. این شرکت خصوصی در سال 1372 شروع به فعالیت کرد. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان باید بگوییم که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، این شرکت در 9 کیلومتری جاده اهواز – خرمشهر واقع شده است. البته در ادامه به گوشه ای از پیشینه شرکت فولاد کاویان می پردازیم:

  • هدف اولیه این مجتمع در سال 1354 مبنی بر تولید انواع قطعات فولادی مانند: لوله و نورد بود.
  • در سال 1357 با توجه به مشکلاتی که جنگ بر این کشور تحمیل کرده بود، توانست به بهره برداری برسد.
  • اما در نهایت در سال 1372 با نصب قطعات و راه اندازی خطوط تولید توانست به موفقیت در این زمینه دست یابد و تا به الان هم در زمینه تولید و عرضه محصولات فولادی به بازارهای داخلی و خارجی بسیار موفق عمل کرده است.

پیشینه شرکت فولاد کاویان

پیشرفت های تولیدی این مجتمع به نحوی بوده که با گذشت مدت زمانی توانست ظرفیت خود را در زمینه تولید قطعات فولادی به ظرفیت 840 هزار تن در سال برساند. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان به ظرفیت تولیدی محصولات این مجتمع در ادامه می پردازیم:

  1. توانایی تولید محصولاتی به ظرفیت 300 هزار تن سالانه برای هر کدام از محصولاتی مانند: میلگرد و مفتول برای این مجتمع فراهم است.
  2. البته جا دارد که بگوییم که هر ساله مجتمع صنعتی فولاد کاویان، ظرفیتی به حدود 500 هزار تن تیرآهن و 400 هزار تن سنگ آهن را به بهره برداری می رساند.

 

فولاد کاویان

 

بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات جدید، استفاده از آخرین تکنولوژی به روز دنیا در خطوط تولیدی و نیروی انسانی ماهر از مهمترین عواملی هستند که بر کیفیت و همچنین ظرفیت تولیدی این مجتمع تاثیر مثبت گذاشته اند.

گروه صنعتی فولاد توانسته با پیگیری و تلاش های مستمر کارکنان، محصولاتی را به بازارهای خارجی و داخلی عرضه نماید که از بهترین کیفیت در تولید برخوردار هستند و به همین خاطر است که توانسته نامی نیک از خود در زمینه تولید محصولات فولادی با کیفیت در بازار مصرفی داخلی و خارجی به جا بگذارد.

البته جا دارد که بگوییم این شرکت تا به الان فرصت اشتغال زایی برای بسیاری از افراد بیکار را فراهم کرده است. شرکت فولاد کاویان در زمینه تولید محصولات خود توانسته گواهینامه ها و افتخارات زیادی را کسب نماید که از این میان می توان به مواردی از جوایز زیر اشاره کرد:

  1. شرکت فولاد کاویان توانسته در زمینه تولید ورق های فولادی و اسلب نازک گواهینامه هایی به استاندارد DIN، IN، ASTM را دریافت نماید.
  2. البته ناگفته نماند که این مجتمع در زمینه محصولات دیگری مانند: انواع ورق های سیاه فابریک که در ضخامت 8 الی 40 و در ابعاد 6000*1250 و 6000*1500 تولید می شوند، توانسته استانداردهای EN 10163، EN 10002 و EN10045را کسب نماید.

محصولات شرکت فولاد کاویان

خط مشی های مقرر شده شرکت:

این شرکت از همان ابتدا یک سری اهداف و خط مشی هایی را تعیین و مقرر کرده که در زمینه تولید محصولاتش باید به آنها دست یابد. جای بسی خوشحالی است که بگوییم تا به الان شرکت فولاد کاویان به بیشتر این اهداف تعیین شده در راستای ارائه محصولات با کیفیت خود به بازارهای داخلی و خارجی، دست یافته است. در ادامه به مواردی از این اهداف مشخص شده می پردازیم:

  • تعهد و پایبندی به استفاده درست و اصولی از محصولات فولادی
  • پایبندی به استانداردهای بین المللی و استفاده از تکنولوژی به روز دنیا در تولید محصولات
  • تعهد به پایبندی اخلاقی در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان
  • افزایش آگاهی در زمینه دانش سازمانی شرکت و انجام فرآیندهای مربوط به تحقیق و توسعه در زمینه تولید قطعات فولادی و…

معرفی انواع محصولات شرکت فولاد کاویان:

محصولات تولیدی این مجتمع متنوع است. اگر شما به هر نحوی درصدد تهیه تولیدات این شرکت هستید، جهت اطلاع بیشتر با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاربردی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم:

  1. میلگرد (نوع ساده و آجدار):

این شرکت هر ساله میلگرد را در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار تولید و با بهترین کیفیت تولیدی در دسترس مشتریان بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهد. میلگردهای ساده در اندازه های 5/6، 8، 10، 5/12 به صورت کلاف تولید می شوند و میلگردهای آجدار با استانداردهای A2 و A3 در دسترس خریداران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

فولاد کاویان و عرضه محصولات با کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی

  1. تیرآهن گروه صنعتی فولاد یزد:

این محصول در اندازه های مشخص شده 20 الی 22 و با نشان استاندارد IPE در بهترین کیفیت تولید می شود و در بازارهای مصرفی در دسترس بسیاری از استفاده کنندگان قرار می گیرد.

  1. ورق های فولادی سرد و گرم:

گفتنی است که این شرکت در زمینه تولید ورق های فولادی سرد و گرم و همچنین سایر محصولات مرتبط با ورق، توانسته بسیار موفق عمل کند و در این زمینه به اعتبار زیادی در بازار مصرفی داخلی دست یابد.

جمع بندی نهایی:

فولاد کاویان یکی از شرکت های اصلی در زمینه تامین قطعات فولادی این مرز و بوم است. بسیاری از مشتریان به دلیل کیفیت مرغوب قطعات فولاد کاویان، تمایل به خرید تولیدات این شرکت را دارند. گفتنی است که این مجتمع تا به الان توانسته با کسب گواهینامه های متعدد در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی، کسب اعتبار نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر