امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد پرند

کارخانه فولاد پرند

در این مطلب قصد داریم کارخانه فولاد پرند و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه فولاد پرند

کارخانه فولاد پرند یکی از تولید کنندگان می باشد که در این چند دهه اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است. بهتر است بدانید این کارخانجات زنجیره‌ای میلگرد و … می باشد که فولاد پرند در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

این کارخانه اقدام به تولید محصولات فولادی کرد. بهتر است بدانید محصولات تولیدی کارخانه فولاد پرند از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. امروزه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه از این محصول در کاربردهای مختلفی از جمله ساختمان سازی و صنایع مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه فولاد پرند

 

محصولات تولیدی کارخانه فولاد پرند

کارخانه فولاد پرند انواع محصولات فولادی را تولید کرده و روانه بازار می‌کند. برخی از تولیدات این کارخانه عبارتند از:

نبشی

نقشه یکی از پروفیل های ریز نقش و پر کاربرد می باشد که در ساختمان سازی استفاده می‌شود. نبشی ها دارای دو ضلع عمود بر هم هستند که در بسیاری از مواقع این دو ضلع هم اندازه می باشند که به آن نبشی بال مساوی گفته می‌شود. بهتر است بدانید عمده نبشی های مورد نیاز صنعت داخل کشور توسط کارخانه های داخلی مانند فولاد پرند تامین می شود.

نبشی ها معمولاً به دو دسته فابریک و پرسی تقسیم‌بندی می‌شود. زمانی که از ورق آهن جهت تولید نبشی استفاده شود به آن افشای پرسی می گویند که مانند تولید ناودانی پرسی و نواربری شده و از خط تولید شکل های پرس انجام خواهد شد.

 بهتر است بدانید زاویه داخلی نبشی پرسی معمولا ۹۰ درجه می باشد. در تولید آن از فرآیند نورد گرم استفاده می شود که دارای خواص مکانیکی متفاوتی نسبت با نوع پرسی می باشد.

ناودانی

یکی دیگر از پروفیل های پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی؛ ناودانی ها می باشند که معمولاً از جنس فولاد تولید می‌شود که به آن آهن ناودانی نیز گفته می شود. بهتر است بدانید در تولید این ناودانی ها از استانداردهای ویژه استفاده می کنند.

ناودانی هایی که توسط مجتمع فولاد پرند تولید می‌شود به دو صورت شش متری و ۱۲ متری روانه بازار می‌شود. ناودانی ها معمولا به دو صورت در بازار وجود دارند؛ یکی نوع اروپایی از لحاظ شکل و وزن، شیک تر سبک تر می باشند. نوع دوم ناودانی های تولید کشور توسط تولیدکنندگان داخلی می باشند مانند محصولات تولیدی مجموعه فولاد پرند که از کیفیت و ظاهر زیبایی برخوردار می باشد.

ناودانی

گاردریل

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت فولاد پرند گاردریل می باشد. با توجه به افزایش روز افزون ترافیک و وسایل نقلیه یکی از راه های افزایش ایمنی استفاده از محافظ می باشد. محافظ ها به نام گاردریل یا جان پناه جاده‌ای شناخته می‌شوند.

 گاردریل ها معمولاً از جنس فولاد می باشند که نوع بتنی آن در حالت استاندارد به نیوجرسی شناخته می شود. بهتر است بدانید گاردریل انواع مختلفی دارد که عبارتند از: گاردریل انعطاف‌پذیر، گاردریل نیمه صلب و گاردریل صلب

میلگرد

یکی از محصولات تولیدی کارخانه فولاد پرند؛ میلگرد می باشد. میلگرد ها در انواع ساده و همچنین آج دار می باشد. بهتر است بدانید میلگرد ها از پر کاربرد ترین مقاطع فولادی می باشد که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 عمده استفاده این محصول در بتن ها می باشد که برای استحکام و مقاومت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید میلگردهای ساده فاقد هیچ گونه آج می باشد و برای عملیاتی که نیاز به جوشکاری و غخمکاری دارد بسیار مناسب می باشد.  نوع آج دار ان معمولاً بر روی بدنه میلگرد آج های مختلفی به شکل مرکب یا جناقی و یا ساده و … می باشد.

میلگردهای آجدار معمولاً برای کاربردهایی که نیاز به جوشکاری و خمکاری دارند اصلاً مناسب نیست. میلگردهایی که توسط فولاد پرند تولید می شود معمولاً از نوع A3 می باشد که دارای مقاومت تسلیمی ۴۰۰۰ کیلوگرم و همچنین مقاومت کششی ۶ هزار کیلوگرم بر متر مربع می باشد.

پوشش سقف

استفاده از سقف شیروانی برای خانه های ویلایی و آپارتمانی  و … امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. افراد برای پوشش سقف های شیروانی باید از پوشش های خاص استفاده کنند که پوشش ها در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار وجود دارند. می توانید طبق سلیقه خود پوشش مناسبی را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید شما باید پوشش سقف های شیروانی می توانید از برنامه های مختلفی استفاده نمایید که برخی از این برنامه‌ها عبارتند از : سنگ ریزه ای کینگستون، ورق های پانل، ورق های یو پی وی سی و…

شما برای پوشش از سقف می توانید از ایرانیت، شینگل، ورق های رنگی گالوانیزه، سفال طبرستان، دکرا، آندولین، پلی کربنات و … استفاده نمایید. تمامی این ورق ها توسط کارخانه فولاد پرند تولید و عرضه می‌شود شما به راحتی می توانید از آن بهره مند شوید.

تیر آهن H

یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد پرند؛ تیرآهن هاش (H) می باشد. این تیرآهن دارای بال پهن بوده و به طور عمده در قالب شاخه های بلند تولید می شود. بهتر است بدانید این محصول دارای خاصیت ضد حریق می باشد و نسبت به چوب از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بهتر است بدانید تیرآهن هاش به عنوان مصالح پایه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه فولاد پرند سعی کرده است تا تیراهن را با کیفیت بالا و مواد مرغوب تولید کند.

پوشش سقف

از دیگر محصولات تولیدی فولاد پرند می توان به ورق های سیاه و ورق روغنی، پروفیل درب و پنجره و … اشاره کرد. تمام این محصولات تولیدی توسط کارخانه پرند از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ به عموم مردم عرضه می شود. می توانید در جهت ساختمان سازی و صنایع مختلف از آن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان تماس گرفته و مشخصات کامل و دقیقا را دریافت نمایید.

 واحد کنترل کیفی کارخانه تولید فولاد پرند

واحد کنترل کیفیت کارخانه فولاد پرند بر خطوط تولیدی نظارت دقیقی دارد. با توجه به اینکه محصولات متنوع در این کارخانه تولید و عرضه بازار می‌شود وجود بازرسین واحد کنترل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین اساس و ارتقای سطح کنترل کیفی باعث شده است تا محصولات باکیفیت  بالا روانه ی بازار شود که توانسته است رتبه خوبی در بازار محصولات فولادی در ایران و سطح خاورمیانه کسب نماید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد پرند با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر