امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد هیربد زرندیه

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

فولاد هیربد زرندیه یکی از شرکت های مهم تولیدی کشور است که نقش بسیار زیادی را در تامین قطعات فولادی در بازار داخلی بر عهده دارد. این شرکت در سال 1391 در شهرستان زرندیه واقع در استان مرکزی، احداث شد. در حال حاضر، شرکت فولاد هیربد زرندیه، 2.5 میلیون تن از سازه های فولادی خود را به صورت سالانه به بهره برداری کامل رسانده است.

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

گفتنی است که این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته در خطوط تولید، محصولاتی را تولید می کند که در سطح بازارهای داخلی و خارجی از بهترین کیفیت ممکن در ساخت برخوردار هستند. شرکت فولاد هیربد بیش از 100 محصول در سبد تولیدات خود دارد که همه این محصولات با توجه به بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند و جهت استفاده در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

کارخانجات فولاد هیربد زرندیه و ذوب امید آریان از زیر مجموعه های اصلی این مجتمع تولیدی هستند که هر کدام از آنها در زمینه تولید مقاطع فولادی از جمله: انواع میلگرد، لوله، پروفیل و… مشغول به فعالیت هستند.

یکی از مهمترین هدف های تعیین شده این شرکت، رسیدن به ظرفیت تولیدی بیش از 7.2 میلیون تن از محصولات فولادی به صورت سالانه است تا بتواند در بازارهای هدف بیشتری، تولیدات خود را بفروشد.

 

فولاد هیربد زرندیه

 

فولاد هیربد تا به الان در زمینه تولید مقاطع فولادی از جمله: میلگرد، لوله و قوطی های پروفیل توانسته به ترتیب 1000.000، 1000.000 و 20.000 تن از محصولات خود را به بهره برداری کامل برساند و در عرصه بازارهای داخلی و خارجی خوش بدرخشد.

اگر شما به دنبال محصولات شرکت فولاد هیربد زرندیه هستید، می تواند به راحتی این سازه های فولادی را با آرم مشخص HIRBOD شناسایی و جهت خرید آنها اقدام نهایی را انجام دهید.

محصولات کارخانه فولاد هیربد زرندیه

محصولات شرکت فولاد هیربد زرندیه:

شرکت فولاد هیربد تمامی محصولات خود را با توجه به استانداردهای ملی ISIRI و بین المللی ASTM، JIS، GOST، ISO و BS در بهترین کیفیت تولید می کند و در اختیار مشتریان ثابت خود قرار می دهند. جهت شناخت شما عزیزان در ادامه به معرفی مشخصات فنی محصولات تولیدی این کارخانه می پردازیم:

  1. میلگرد شرکت فولاد هیربد زرندیه:

  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A2، در سایز 8 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A2، در سایز 10 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 8 و به صورت شاخه 10 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 10 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 12 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 14 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 16 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 18 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 20 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 22 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 25 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 28 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.
  • میلگرد آجدار شرکت فولاد هیربد نوع A3، در سایز 32 و به صورت شاخه 12 متری در این کارخانه تولید و جهت مصرف به بازار روانه می شوند.

شرکت فولاد هیربد زرندیه

  1. لوله داربستی:

  • لوله های داربستی این مجموعه در سایزهای 48.3 و با ضخامت های 2 و 2.5 میلیمتر تولید می شوند.
  1. لوله صنعتی و ساختمانی:

  • این گونه محصولات در سایزهای 60.3، 88.9، 114.3 و با ضخامت 2 میلیمتر در کارخانه فولاد هیربد زرندیه ساخته و روانه بازار می گردند.
  1. پروفیل صنعتی و ساختمانی:

  • پروفیل های این مجتمع در سایزهای 30*30، 40*40 و 80*40 و با ضخامت 2 میلیمتر تولید و جهت مصرف در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
  1. پروفیل درب و پنجره:

  • محصولات کارخانه فولاد هیربد به 3 صورت پروفیل سپری 507، پروفیل لنگه دری 508 و پروفیل چهارچوبی 509 و با ضخامت 2 میلیمتر تولید می شوند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد هیربد زرندیه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر