امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد نطنز

کارخانه فولاد نطنز

فولاد نطنز یکی از مهمترین شرکت های تولید محصولات فولادی در کشور است که در سال 1378 در شهرک صنعتی واقع در طنز، احداث شد. این مجتمع در سال 1382 با تلاش های مستمر مدیران و نیروی انسانی متخصص توانست اولین فاز تولیدی محصولات خود را به بهره برداری کامل برساند.

کارخانه فولاد نطنز

فولاد نطنز، تجهیزات و ابزارآلات خود را از شرکت دانیلی ایتالیا تهیه و با توجه به استانداردهای ملی و بین المللی، محصولاتی را تولید می نماید که از کیفیت مرغوبی در سطح بازار داخلی و جهانی برخوردار هستند. البته قبل از اینکه بخواهیم در مورد افتخارات و محصولات تولیدی این فولاد نطنز صحبت کنیم، باید به پیشینه کامل این مجموعه بپردازیم.

  1. این کارخانه قبل از انقلاب (اواخر دهه چهل) واقع در خیابان پامنار تهران با هدف فروش سازه های فولادی مانند: آهن آلات ساختمانی، آغاز به کار کرد.
  2. این شرکت بعد از گذشت مدت زمانی، هدف خود را در چشم انداز مشخص شده تغییر داد و به فعالیت تولید انواع قطعات فولادی پرداخت. این تغییر در روند اهداف شرکت در دهه پنجاه اتفاق افتاد و کارخانه فولاد نطنز با هدف تولید محصولاتی مانند: انواع مفتول های ساختمانی، صنعتی، آرماتوربندی و…، پا به عرصه ظهور گذاشت.

کم کم با گذشت مدت زمانی، این کارخانه توانست با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین امکانات در خطوط تولید، قطعات فولادی را بسازد که از بهترین کیفیت جهت تامین نیاز مشتریان بازارهای داخلی و خارجی برخوردار هستند. ناگفته نماند که شرکت فولاد واقع در شهرک صنعتی نطنز، توانایی تولید محصولاتی مانند: میلگرد و سازه های فولادی دیگر به ظرفیت 1 میلیون تن به صورت سالانه را برعهده دارد.

 

فولاد نطنز

 

خطوط تولیدی مقاطع فولادی در شرکت فولاد نطنز:

جهت اطلاع بیشتر، توجه شما عزیزان را به خطوط تولیدی محصولات کارخانه فولاد واقع در شهرک صنعتی نطنز، جلب می نماییم. پس در ادامه با ما همراه باشید:

  1. خط تولید RM1 و RM2: در این خط تولید، انواع محصولات فولادی مانند: میلگردهای آجدار (میلگرد ساده، ساختمانی از سایز 10 الی 25 میلیمتر به صورت شاخه ای) و با رعایت استانداردهای بین المللی تولید می شوند.
  2. خط تولید RM3: در خط تولید شرکت فولاد واقع در نطنز، محصولاتی مانند: میلگرد کلاف آجدار – میلگرد ساده – صنعتی کششی از سایز 5/5 الی 16 میلیمتر تهیه و در اختیار مشتریان بازارهای مصرف داخلی و خارجی قرار می گیرند.
  3. خط تولید SMP1: در این خط تولید، محصولاتی از جمله: شمش های فولادی، ساخته و در بازارهای داخلی و خارجی فروخته می شوند.

کارخانه فولاد نطنز

محصولات فولادی در این خطوط در گریدهای مختلف (A2، A3، A4 ) و با سایزهای استاندارد 8 تا 32 میلیمتر تولید و در اختیار مصرف کنندگان بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرند. یکی از مهمترین اهداف تعیین شده این شرکت، صادرات محصولات تولیدی به بازار کشورهای خارجی است که جا دارد بگوییم شرکت فولاد نطنز در این راستا توانسته سازه های فولادی تولید شده خود را به 16 کشور آسیایی و اروپایی صادر کند و سهم فوق العاده ای در خودکفایی کشور داشته باشد.

این مجتمع تا به الان توانسته با تلاش های مستمر مدیران و کارکنان شرکت، افتخارات و گواهینامه های مختلفی را نصیب خود سازد که از میان آنها به مواردی از این دستاوردها اشاره می کنیم:

  • کسب گواهینامه هایی با استانداردهای ملی ISO 9001:2008 و ISO 14001:2008 به ترتیب در حیطه های سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت محیط زیست.
  • اخذ گواهینامه با استاندارد بین المللی OHSAS 18001:2008 در حیطه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت

البته باید بگوییم که فولاد نطنز به دلیل پیاده سازی و اجرای مدیریت کیفیت جامع در سراسر شرکت است که توانسته تا به الان افتخارات ملی و بین المللی در زمینه کیفیت تولیدی سازه های فولادی کسب نماید و در این زمینه، بهترین فرصت را جهت صادرات محصولات به بازار کشورهای اروپایی و آسیایی، ایجاد کرده است.

تولیدات کارخانه فولاد نطنز

محصولات تولیدی شرکت فولاد نطنز:

جهت اطلاع باید بگوییم که این شرکت محصولات فولادی مانند: میلگردهای آجدار و ساده را تولید و روانه بازار می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی این محصولات را در اختیار شما قرار دهیم:

  1. میلگرد آجدار: این محصول با نشان استاندارد ملی 3132 در گرید های مختلفی تولید می شود که عبارتند از:
  • میلگرد ساده 240 در نوع A1 (سایزهای 8 الی 32 میلیمتر به صورت شاخه ای و ابعاد 8 تا 16 میلیمتر به صورت کلاف)
  • میلگرد آجدار 340 در نوع A2 (سایزهای 8 تا 16 میلیمتر به صورت کلاف)
  • میلگرد آجدار 350 (سایزهای 8 تا 16 میلیمتر به صورت کلاف)
  • میلگرد آجدار 400 در نوع A3 (سایزهای 8 الی 32 میلیمتر به صورت شاخه ای و ابعاد 8 تا 16 میلیمتر به صورت کلاف)
  • میلگرد آجدار 420 (سایزهای 8 الی 32 میلیمتر به صورت شاخه ای و ابعاد 8 تا 16 میلیمتر به صورت کلاف)
  • میلگرد آجدار 500 در نوع A4 (سایزهای 8 الی 32 میلیمتر به صورت شاخه ای)
  • میلگرد آجدار 520 (سایزهای 8 الی 32 میلیمتر به صورت شاخه ای)
  1. میلگرد کلاف: شرکت فولاد نطنز این محصولات را در سه نوع (ساده، مفتول صنعتی، کششی) در سایزهای 5.5 الی 16 میلیمتر تولید و در دسترس استفاده کنندگان قرار می دهند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد نطنز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر