امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سپهر سبلان

کارخانه فولاد سپهر سبلان

کارخانه فولاد سپهر سبلان در سال 1390 احداث شده است و نوع فعالیت آن تولیدی می باشد. این شرکت با هدف ساخت و تولید انواع میلگرد های آجدار و ساده و شمش های مختلف تاسیس شده است. تمامی محصولات این شرکت توسط مهندسین و طراحان ایرانی طراحی می شود و مواد درجه یکی برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این شرکت انواع محصولات را با بهترین کیفیت تولید می کند و در بازار ارائه می نماید. دفتر این شرکت در تهران واقع شده است اما کارخانه آن در اردبیل قرار دارد. شرکت سپهر سبلان محصولات باکیفیت خود را در انواع سایز های مختلف به فروش می رساند.

این مجموعه از کادری مجرب تشکیل شده است و تمام تلاش خود را می کند تا محصولاتش را با استاندارد های روز دنیا تولید کند و نظر مشتریان را جلب نماید. محصولات این شرکت با طراحی مهندسین داخلی به بهترین شکل انجام می شود و می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

کارخانه فولاد سپهر سبلان

 

تولیدات کارخانه فولاد سپهر سبلان

شرکت سپهر سبلان محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند و گواهی های استاندارد را نیز اخذ کرده است. محصولات مختلفی در این شرکت تولید می شوند که می توانید با خیال راحت از آن ها در صنایع مختلف و ساخت و ساز استفاده کنید.

یکی از کاربردی ترین محصولات این شرکت، میلگرد ها می باشند که در انواع میلگرد آجدار و میلگرد ساده در انواع سایز های مختلف تولید می شوند. تعداد تولیدی نیز می تواند بنا بر سفارش مشتری و نیاز های وی مشخص شود. تیر آهن نیز از محصولات دیگری است که در این شرکت  تولید می شود.

مواد اولیه و نحوه ساخت تیر آهن می تواند در کیفیت آن تاثیر زیادی داشته باشد. به همین جهت است که شرکت فولاد سپهر سبلان تمامی تمرکز خود را روی روند ساخت محصولات می گذارد. تیرآهن ها نیز در اندازه های مختلف تولید می شوند. این محصولات در ساخت و ساز کاربرد های زیادی دارند و بسیار مهم می باشد. شما می توانید انواع تیرآهن را از این شرکت با کیفیت مناسب و بهترین قیمت تهیه کنید.

تولیدات کارخانه فولاد سپهر سبلان

محصولات شرکت فولاد سپهر سبلان

علاوه بر میلگرد و تیرآهن، این شرکت انواع پروفیل را نیز تولید می کند. پروفیل انواع مختلفی دارد که هریک از آن ها کاربرد متفاوتی دارند و برای کاری استفاده می شوند. انواع پروفیل مانند پروفیل آلومینیومی، پروفیل باز و پروفیل های بسته نیز تولید می شوند که هریک در صنعت خاصی به کار می روند.

به طور مثال پروفیل های آلومینیومی در ساخت پنجره و پروفیل های بسته را در تولید وسایلی مانند لوله و قوطی استفاده می کنند. ناودانی هم از دیگر محصولات این شرکت می باشد که در خانه سازی و صنایع ساخت و ساز کاربرد عمده ای دارد و تولید آن به بهترین شکل توسط این شرکت انجام می شود. ناودانی در اندازه های 6 و 12 متری تولید می شود و به این شکل در بازار عرضه می گردد.

ناودانی ها از نظر روند ساختاری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. همچنین این تفاوت در ساخت باعث می شود در کاربرد آن ها نیز تفاوت ایجاد شود و  آن ها را در صنایع مختلف استفاده می کنند. این ناودانی ها به دسته های مختلفی از جمله ناودانی فابریک و ناودانی پرسی تقسیم می شوند.

ناودانی ها همچنین از نظر ظاهری نیز انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به ناودانی ساده و ناودانی مشبک اشاره کرد. این محصولات از نظر وزن نیز می توانند سبک و یا سنگین باشند. ناودانی سنگین اگر کمتر از وزن قابل ذکر در جدول ها باشد، سبک و اگر بیشتر از آن باشد سنگین محسوب می شود.

نبشی و ناودانی کارخانه فولاد سبلان

نبشی های شرکت فولاد سپهر سبلان

از محصولات دیگر آن نبشی ها هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند. نبشی ها از نظر ظاهر و همچنین بر اساس روندی که در ساخت آن ها طی می شود، تفاوت هایی دارند که باعث به وجود آمدن انواع مختلف آن ها می شود.

البته لازم به ذکر است که هریک از این محصولات کاربرد مختص به خود را دارند و در ساختمان سازی و یا پروژه های عمرانی کاربرد دارند. از انواع نبشی ها که در ظاهر تفاوت دارند، می توان به نبشی بال مساوی، نبشی اسپیرال و نبشی بال نامساوی اشاره کرد.

تفاوت آن ها معمولا در بالشان می باشد که در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و کاربرد های متفاوت نبشی ها را مشخص می کنند. روش تولید نبشی ها نیز با یکدیگر متفاوت است که این تفاوت دسته بندی دیگری برای نبشی ها تعریف می کند.

این محصولات از نظر تفاوت در ساخت به نبشی پرسی و فابریک، نبشی کرنربید و نبشی آلومینیومی تقسیم می شوند. تحمل بار نبشی آن ها نیز متفاوت خواهد بود. این محصولات معمولا برای وصل کردن پل به ستون، تیر های آهن به بیم باربر ها و یا ساختن خرپا کاربرد دارند. کارخانه فولاد سپهر سبلان بهترین نبشی ها را تولید و عرضه می کند.

سخن پایانی

فولاد سپهر سبلان از سال 1390 تاسیس شده است و تمرکز خود را روی تولید محصولات متنوعی که در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی کاربرد دارند گذاشته است. این شرکت بسیاری از این محصولات را در بهترین کیفیت تولید می نماید و سعی دارد بهترین روش های ساخت را با توجه به استاندارد های روز دنیا برای ساخت انواع محصولات به کار می گیرند تا بتوانند محصولات باکیفیت و خوبی را به بازار ارائه کنند.

این محصولات در انواع اندازه ها و ساختار ها تولید می شوند و می توانید انواع محصولات را تهیه کنید. محصولاتی که توسط این شرکت تولید می شوند شامل مواردی چون انواع میلگرد، ناودانی، لوله های مختلف، نبشی ها، تیر آهن، ورق و انواع پروفیل می باشند؛ البته شما می توانید با مراجعه به سایت ahanhyper.com/ از این محصولات این مجموعه آگاه شوید و یک خرید با کیفیت همراه با قیمت مناسب داشته باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سپهر سبلان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر