امروز : چهارشنبه 01 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد زمرد

کارخانه فولاد زمرد

کارخانه فولاد زمرد یکی از شرکت های شناخته شده در تولید محصولات فولادی با کیفیت مطلوب نظیر نبشی، تسمه و میلگرد به شمار می‌رود. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولاد زمرد

کارخانه فولاد زمرد در سال 1392 تاسیس شده است و از همان سال فعالیت خود را در صنعت فولاد در تولید میلگرد های با کیفیت آغاز کرده است.

شرکت فولاد زمرد ابتدا یکی از تولیدکنندگان میلگرد با کیفیت و مرغوب بوده است و پس از آن، نبشی‌های فولادی را نیز در سبد محصولات فولادی خود قرار داده است.

ظرفیت تولید محصول شرکت فولاد زمرد برای هر شیفت کاری در روز حدود 80 تا 90 تن می باشد و هم چنین ظرفیت نهایی مکتوب شده در سند در پروانه بهره‌برداری نیز 48 هزار تن در سال می باشد.

 

کارخانه فولاد زمرد

 

این نکته قابل بیان است که شرکت فولاد زمرد به دلیل شرایط نوسانی بازار در حال تغییر و تحول در خط تولید خود و هم چنین نصب تجهیزات و ماشین‌آلات با تکنولوژی های جدید است تا با استفاده از این تکنولوژی ها بتواند با تغییر برنامه تولید، به جای میلگرد و نبشی فولادی، با استفاده از شمش فولادی، تسمه فولادی با کیفیت بالا تولید و به بازار داخلی عرضه کند.

محصولات شرکت فولاد زمرد

شرکت فولاد زمرد با استفاده از تجهیزات مدرنی که دارد نبشی، تسمه و میلگرد با استاندارد کیفی مطلوب تولید و به بازار عرضه می کند با ما همراه باشید تا با این محصولات در ادامه مقاله بیشتر آشنا شوید.

میلگرد A1 (میلگرد بدون آج)

این نوع میلگرد تولید شده توسط شرکت فولاد زمرد که به میلگرد بدون آج نیز شناخته می‌شود که اسم اختصاری آن F240 می باشد. این نوع میلگرد ها هیچ گونه آجی در سطح خود ندارند. این میلگرد ها در گروه میلگرد های نرم قرار دارند.

قیمت میلگرد فولاد زمرد

این نکته قابل ذکر است که تنش جاری این نوع میلگرد تولیدی شرکت فولاد زمرد 2300 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است و همچنین تنش گسیختگی میلگرد A1  3800 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد. همچنین تغییر شکل پلاستیکی میلگرد A1 شرکت فولاد زمرد 25 درصد محاسبه و برآورد شده است.

این محصول تولید شده توسط شرکت فولاد زمرد برای عملیات جوشکاری و آهنگری کاربرد فراوانی دارد و همچنین به عنوان یک میلگرد داکتیل در صنعت آهن و فولاد کشورمان شناخته می‌شود.

میلگرد A2 (آج دار نیمه سخت)

میلگرد A2 تولید شده توسط شرکت فولاد زمرد به عنوان میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده نیز شناخته می‌شود. این نوع میلگرد در با آج ساده (A2) به شکل فنری و به صورت آج دار در شرکت فولاد زمرد تولید و به بازار داخلی عرضه می‌شود. این نوع میلگرد برای عملیات ساختمانی مخصوصاً خاموت زنی بسیار پر کاربرد است. این نوع میلگرد در سایز 20 توسط کارخانه فولاد زمرد تولید و به بازار عرضه می شود.

میلگرد A3 (آج دار سخت)

میلگرد A3 تولید شده توسط شرکت فولاد زمرد به عنوان آجدار سخت با آج پیچیده شناخته می‌شود. میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) تولید شرکت فولاد زمرد مناسب برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است.

انواع میلگرد فولاد زمرد

میلگرد A3 به صورت آجدار و به اصطلاح به صورت آج جناقی تولید و ساخته می‌شود و اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نیست.

این نکته در اینجا مطرح است که تحت هیج شرایطی نباید عملیات جوشکاری بر روی میلگرد A3  انجام دهید. این نوع میلگرد در سایز 20 و 25 توسط کارخانه فولاد زمرد تولید و به بازار عرضه می شود.

نبشی

به طور کلی نبشی ها دارای دو بال هستند که به فاصله عرضی تا نقطه خمیدگی ان گفته می‌شود. که این بال ها و همچنین ضخامت ان ها در نام گداری ان تاثیر دارد. مانند نبشی بال مساوی که دارای طول 40 میلیمتر و دارای ضخامت 4 میلیمتر است به شکل 40*40*4 مشخص می‌شود.

 در شرکت فولاد زمرد نبشی ها با شیوه نورد گرم تولید می‌شوند که در این مدل شمش فولادی که همان بلوم هم نامیده می‌شود در سایز های مشخص مطابق با استاندارد وارد کوره های ذوب نورد می‌شوند و بعد از این مرحله به حرارت مورد نظر رسیده وبه قسمت غلتک های نورد رسیده و از این غلتک ها عبور کرده و از ضخامت آنها کم می‌شود و طول شان زیاد می‌شود.

خرید نبشی کارخانه فولاد زمرد

 بعد از فرم گرفتن محصول که همان نبشی است با کمک دستگاه های مخصوص که شبیه به قیچی است برش داده می‌شوند که این ابعاد  با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر است.

برای خرید و مشاوره این محصولات می توانید به سایت آهن هایپر مراجعه کنید و محصولات این کارخانه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

نبشی های تولیدی شرکت شرکت فولاد زمرد در سایز های 6 و 8 متر و 30*30 تا 100*100 میلی متر است و ضخات ان ها هم از 2.5 تا 10 است و وزن ان ها هم از 7 تا 90 کیلو گرم قابل تغییر است. باید توجه داشت که وزن و ضخامت این محصول از فاکتور های مهم در رعایت کیفیت این محصول است. شرکت فولاد زمرد برای تولید نبشی های خود از فولاد اس تی 37 استفاده می‌کند.

نوع فولاد در ساخت ماشین آلات و فن اوردی تولید مواد هم کاربرد دارد و به کار بردن چنین فلزی با خواص مکانیکی بالا باعث بالا رفتن طول عمر محصولات بدست امده می‌شود. البته این فولاد در برابر حرارت خیلی بالا قرار می گیرد و در نهایت به یک فلز مقاوم در مقابل خمش و فشار تبدیل می‌شود و این فلز به دلیل وجود مقدار کم کربن در آن خاصیت جوش کاری کمی دارد. ولی این شرکت به دخواست مصرف کنندگان درصد کربن موجود در این فلز را بآلاتر می برد و به دلیل کیفیت بالا این محصول در پروژه های مقاوم کاربرد دارد.

تسمه

تسمه

برخی تولیدکنندگان تسمه فولادی برای تولید این محصول از روش ورق گرم استفاده می‌کنند اما شرکت فولاد زمرد شمش فولادی را به عنوان ماده اولیه تولید تسمه استفاده می کند. فرایند تولید و عرضه  تسمه توسط شرکت فولاد زمرد از شمش فولاد به این ترتیب است که شمش فولادی با استفاده از غلطک‌ها نورد می شود و به ضخامت مربوطه می‌رسند.

 این نکته قابل بیان است که عرض تسمه فولادی تولید شده کارخانه فولاد زمرد از شمش از 20 تا 25 سانتی‌متر تغییر و نوسان دارد.

حرف آخر

در این مطلب شرکت فولاد زمرد و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد زمرد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر