امروز : دوشنبه 29 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد زرین میاندوآب

کارخانه فولاد زرین میاندوآب

کارخانه فولاد زرین میاندوآب جز یکی بهترین و معروف‌ترین تولیدکننده‌های انواع محصولات فولادی نظیر و میلگرد است و محصولات فولادی تولید شده این مجتمع فولادی دارای کیفیت بسیار بالا و مطلوبی است. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

معرفی کارخانه فولاد زرین میاندوآب

فولاد زرین میاندوآب در سال‌های اخیر فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد فولادی از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی شروع است. میلگرد تولید شده توسط از کارخانه فولاد زرین میاندوآب نظر شاخصه وزن شاخه و رنگ مانند میلگرد فولاد البرز غرب می‌باشد و در سایزهای 1۶ تا ۲۲ میلی متر تولید و قابل عرضه به بازارهای داخلی و خارجی بوده است.

 

کارخانه فولاد زرین میاندوآب

 

همچنین در سایزهای 1۶ و 1۸ و ۲۰ و ۲۲ میلی متر نیز کارخانه فولاد زرین میاندوآب تولید و به بازار داخلی عرضه می‌کند.

کارخانه فولاد زرین میاندوآب

میلگرد کارخانه فولاد زرین میاندوآب از نوع میلگرد آج دار A3 بوده و این میلگرد تولید شده توسط این کارخانه از کیفیت بالای وخوبی برخوردار می‌باشد. هم اکنون این واحد تولیدی به به یکی از کارخانجات صنعتی برتر در سطح استان اصفهان تبدیل شده است.

محصولات کارخانه فولاد زرین میاندوآب

به‌طورکلی میلگرد های تولید شده کارخانه فولاد زرین میاندوآب داری سطح مقطعی دایره ای شکل هستند که در طول و قطر باهم تفاوت دارند. در ساختمان سازی چون بتن به تنهایی مقاومت کششی کمی دارد و برای استفاده در ستون‌ها و پایه‌ها مناسب نیست به این علت درون آن‌ها از میلگرد استفاده می‌شود که به طور همزمان کشش و فشار را تحمل کند که به است ترکیب که از بتن  فولاد بدست می‌آید بتن ارمه گفته می‌شود.

میلگردها بسته به نوع مصرف شان دارای جنس‌های مختلف و متفاوتی هستند که پر مصرف ترین آن‌ها که در صنعت مورد استفاده است میلگردهای فولادی است. البته این نوع از میلگردها هم بسته به مقاومتی که در برابر نیروی کششی دارند طبقه بندی میشوند که به ان مقاومت مشخصه فولاد گفته می‌شود.

به طور کلی میلگردها از نظر شکل ظاهری به چهار دسته A1 و A2 و A3 و A4 تقسیم بندی می‌شوند که در نوع اول دارای سطح مقطعی برم و بدون اج است و در نوع دوم نیمه سخت و دارای آج ساده است و در نوع سوم سطحی سخت و با اج پیچیده است و در نوع چهارم که سطح مقطعی سخت و دارای اج های مرکب است.

همان طور که گفتیم این واحد صنعتی در حال حاضر به تولید انواع میلگرد در سایزهای مختلف مشغول می‌باشد.

برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

انواع میلگرد کارخانه فولاد زرین میاندوآب

از میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد زرین میاندوآب می‌توان به میلگرد با سایزهای 16 ، 18 ، ۲۰ ، ۲۲ آجدار اشاره کرد.  این میلگردهای تولیدی فولاد زرین میاندوآب نوع ساده کربنی و کم آلیاژی a3 می‌باشد. شرکت فولاد زرین میاندوآب از سال ۸5 در استان اصفهان و در شهرستان میاندوآب فعالیت خود را با تولید میلگرد فولادی آغاز کرده است و هم اکنون به تولید و عرضه انواع سایز میلگردهای ساده و اج دار مشغول می‌باشد.

این نکته قابل بیان است که میلگرد میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) از نظر شکل ظاهری و خصوصیات مکانیکی و فیزیکی دارای تفاوت‌هایی با سایر میلگردها می‌باشد که در ادامه آن‌ها را برایتان بیان کرده ایم و در هنگام خرید به این تفاوت‌ها  توجه کافی و لازم را داشته باشیددقت نمایید.

این شرکت محصولاتش را با طبق استانداردهای مطلوب کیفی تولید و به بازار عرضه مس مند از این میلگرد های تولید شده این کارخانه دارای کیفیت بسیار مطلوب و مناسبی است.

میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده (A2)

این نوع میلگرد در با آج پیچیده (A3) به شکل فنری و به صورت آج دار در تولیدی کارخانه فولاد زرین میاندوآب تولید و به بازار داخلی عرضه می‌شود. این نوع میلگرد برای عملیات ساختمانی مخصوصاً خاموت زنی بسیار مناسب است.

انجام عملیات جوشکاری بر روی آن‌ها در صورت موارد خاص و اجباری باید انجام شود اما این نکته مهم یاد آوری و توصیه می‌شود که در صورت وجود امکان از جوشکاری این نوع میلگرد جدا خودداری کنید.

از این نوع میلگرد اصولاً برای خاموت و مش بندی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آج‌های میلگرد A2 به شکل فنری و موازی شکل ساخته می‌شود و این نوع میلگرد بسیار شکننده و ترد است.

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3)

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3)

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) تولید تولیدی کارخانه فولاد زرین میاندوآب مناسب برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است که میلگرد A3 به صورت آجدار و به اصطلاح به صورت آج جناقی تولید، ساخته  و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود و اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نیست و همچنین این نکته در اینجا قابل بیان است که تحت هیج شرایطی نباید عملیات جوشکاری بر روی آن انجام دهید.

حرف آخر

در این مطلب تولیدی کارخانه فولاد زرین میاندوآب و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد زرین میاندوآب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر