امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول

کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول

کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول در استان خوزستان شهر دزفول در فاصله هفت کیلو متری جاده دزفول واقع شده که در سال ۱۳۸۹ در زمینی با مساحت هزار هکتار فعالیت خود را آغاز کرد. واحد فولاد روهینا جنوب دزفول دارای یک واحد نورده ۵۰۰ هزار تنی و یک واحد ذوب و نورد پیوسته ۴۵۰ هزار تنی است که توانسته محصولات فولادی را با تنوع بسیار بالا تولید کند.

کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول همت کارکنان و تخصص پرسنل و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته میلگرد هایی با کیفیت فولادی تولید کند و بتواند محصولات تولیدی خود را در بازارهای داخلی توزیع کند و حجم انبوهی از آن را به خارج کشور صادر نماید.

 

کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول

 

تولید و عرضه محصولات متنوع با کیفیت فولادی و تولید مقرون به صرفه اقتصادی محصولات و کسب رضایتمندی مصرف کنندگان از محصولات خود از سرلوحه های مهم واحد تولیدی فولاد روهینا جنوب دزفول است و توانسته در سال های اخیر به تمام اهداف خود دست یابد. 

کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول

محصولات تولیدی مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول

از محصولات تولیدی کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول می توان به میلگرد اشاره کرد که بخش عظیمی از تولیدات واحد فولاد دزفول میلگرد در سایز و اشکال مختلف است.این مجتمع توانسته با بهره گیری از تجهیزات اروپایی و دانش و امکانات آزمایشگاهی انواع میلگرد را در گرید مختلف تولید کند و بتواند انواع این محصول را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند.

میلگرد ۸ در حداقل وزن 0,364 و حداکثر وزن 0,426، مقدار اسمی 0,395 تولید شده است. میلگرد 10 در حداقل وزن 0,58، حداکثر وزن 0,65، مقدار اسمی 0,616 ساخته شده و این محصول در سایز 12 در حداقل وزن 0,83، حداکثر وزن 0,941 و مقدار اسمی 0,888 موجود است. میلگرد 14 در حداقل وزن 1,15 و حداکثر وزن 1,27 و مقدار اسمی 1,27 موجود است و در سایز 40 میلگرد حداقل وزن 9,476 و حداکثر 10,264 و مقدار اسمی 9,87 تولید شده است. 

محصولات تولیدی مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول

میلگرد مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول

تولید میلگرد در کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول با استفاده از تکنولوژی جدید دنیا انجام شده و توانسته میلگرد ها را با استاندارد ملی تولید کند. یکی از ویژگی های مهم محصول واحد فولاد قیمت مقرون به صرفه آن است و استفاده از میلگرد واحد فولاد روهینا در پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز توجیه اقتصادی دارد.

میلگرد A4 5000 مرکب مجتمع فولاد روهینا کاملاً مستحکم و مقاوم است. این محصول در نوع A4 مقاومت 500 تا 520 مگاپیکسل دارد و طبق استاندارد ۳۱۳۲ تولید شده اند که به میلگرد های آج 500 و 520 شناخته می شوند. این نمونه محصول در نوع A4 فولاد وزن مناسبی و مطلوبی دارد و استفاده از میلگرد موجب تسریع در پروژه های آرماتور بندی می شود.

میلگرد A1, A2, A3, A4 از انواع میلگرد های واحد تولیدی فولاد روهینا جنوب دزفول است و در مدل های میلگرد ساده و میلگرد آجدار به شکل های متنوع مانند آج دوکی، جناقی، یکنواخت، مرکب تولید شده اند و سایز بندی های مختلفی مانند سایز ۸ و سایز های دیگر تولید شده اند و میلگرد کلاف در سایز های ۵ الی ۱۶ تولید شده و محصولات واحد فولاد در کارخانه تست می شوند و واحد فولاد روهینا جنوب با تست استاندارد آن ها را روانه بازار می کند.

محصولات واحد تولیدی فولاد روهینا جنوب دزفول طبق استاندارد ASTM A615 GR.40, ISIRI_3132 S240، JIS G3112R235, GOST_380 ST 3SP, ISO_ 6935-B300A-R, BS4449 B500A تولید شده اند که کاملا مقاوم و مستحکم هستند به همین دلیل یک نوع محصولات مورد قبول کشور های وارد کننده این محصول در گرید های مختلف هستند. 

میلگرد فولاد روهینا جنوب دزفول

کاربردهای میلگرد مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول

میلگرد یکی از پر مصرف ترین انواع محصولات تولید شده از فولاد است و تنوع زیادی دارد. انواع میلگرد در طول ، اشکال و سایز مختلف در صنایع متنوع استفاده می شوند. یکی از پرطرفدارترین مقاطع فولادی میلگرد است و اهمیت آن را در ساخت و ساز ساختمان ها نمی توان نادیده گرفت و باید گفت که یکی از کاربرد های مهم این محصول، استفاده از آن در ساخت ستون های ساختمان است.

برای ساخت سازه های فولادی از میلگرد استفاده می کنند. از این کالا برای افزایش استحکام کششی و پیچشی بتون استفاده می کنند و میلگرد می تواند تا حدود بسیار زیادی نیروی بتن را منتقل کنند و سبب حفظ بتن شوند، به همین منظور در ساخت سازه های بتنی از این کالا استفاده می کنند.

یکی از پرمصرف ترین مقاطع فولادی در پروژه های صنعتی میلگرد است و همانطور که از پیش بیان شد از این نمونه کالا در پروژه های آرماتوربندی استفاده می شود. مطمئناً همه ما در خیابان ها پل هایی را دیده ام که با استفاده از میلگرد ساخته می شوند و علاوه بر آن برای پی ریزی ساختمان ها از میلگرد های آجدار استفاده می کنند تا ساختمان پایدار بماند.

از میلگرد های آجدار برای ساخت دیوارهای حائل استفاده می کنند. میلگرد آجدار در ساخت دال بتنی یا همان سقف استفاده می شود. از این محصول برای مستحکم کردن نمای سنگ ساختمان نیز بکار می برند. میلگرد یک میله تقویت کننده است و برای مقاومت و دوام سازه ها از این کالا استفاده می کنند و در واقع از میلگرد قبل از عملیات بتن ریزی مصرف می شود. 

کاربردهای میلگرد مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول

سخن پایانی

 مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول یک کارخانه بزرگ است که توانسته بازار داخلی را به تامین میلگرد هایی با اشکال و سایز مختلف برآورده کند . تولید انواع میلگرد A2  ,A1,, تا میلگرد A3 و A4 آج دار، مرکب، در سایز های مختلف و مدل های متنوع مانند میلگرد های ساده و آج دار در شکل جناقی، مرکب، آج دوکی، یکنواخت در واحد فولاد روهینا جنوب دزفول انجام می شود. کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول توانسته از استانداردهای ملی ایران و استاندارد های خارجی در تولید محصولات خود استفاده کند و محصولاتی با کیفیت بالا تولید نماید. 

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر