امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد راد همدان

کارخانه فولاد راد همدان

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم به محصولات تولیدی شرکت فولاد راد همدان بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت فولاد راد همدان

شرکت فولاد راد همدان در سال ۱۳۹۰ در همدان شهرک صنعتی ویان تاسیس شد که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید. ظرفیت تولیدی سالانه این شرکت بالغ بر ۵۰۰ هزارتن مقاطع فولادی است. توجه داشته باشید هدف از تاسیس این مجتمع فولادی تولید انواع میلگرد آجدار می باشد. میلگرد راد همدان با توجه به نیاز بازار در سایزهای ۸ تا ۳۲ در استاندارد های A3 و A4 تولید و روانه بازار می ‌شود.

میلگرد راد همدان

 بهتر است بدانید این مجموعه انواع ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز را برای تولید مقاطع فولادی از بهترین شرکت های آلمانی و ایتالیایی تامین می کند. به این خاطر محصولات تولیدی آن منطبق با استانداردهای ملی و اروپایی خواهد بود.

 یکی از گام های موفقیت آمیز حین شرکت تولیدی علیرغم آنکه تجربه چندانی در عرصه تولید میلگرد ندارد این است که برگه آزمایش میلگرد های تولیدی خود را به همراه محصول با آنالیز مربوطه آن برای مشتریان خود ارسال می کند. توجه داشته باشید میلگردهایی که توسط این کارخانه تولید و عرضه می‌شود دارای برند RAD  می باشند که بر روی محصولات تولیدی آن حک می شود.

 

شرکت فولاد راد همدان

 

استاندارد محصولات تولیدی کارخانه فولاد راد همدان

توجه داشته باشید کارخانه فولاد راد همدان با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته محصولات تولیدی خود را طبق آخرین استاندارد جهانی DIN تولید و روانه بازار می کند. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که این کارخانه دارای استاندارد ملی ایران با نشان SNSO3132 و استاندارد اروپایی را به عنوان یک شرکت تولید کننده در زمینه ساخت انواع میلگرد با بهترین کیفیت می‌داند.

انواع اج موجود در میلگرد تولیدی فولاد راد همدان

اج میلگردها شامل برجستگی هایی به صورت طولی یا موازی با محور میلگرد و یا عرضی به صورت طولی بر روی سطح میلگرد می باشد که این اج در هنگام نورد ایجاد خواهد شد. توجه داشته باشید اج عرضی شامل آج با یک زاویه مورب نسبت به محور طولی میلگرد و آج طولی به صورت یک شکل پیوسته به یکنواخت موازی با محور طولی میلگرد بر روی سطح میلگرد ایجاد خواهد شد. بهتر است بدانید میلگرد آجدار باید از آج عرضی و طولی برخوردار باشد.

انواع اج موجود در میلگرد تولیدی فولاد راد همدان

 میلگرد آجدار به جز در محل‌های نشانه گذاری محصول باید حداقل دو ردیف آج عرضی با توسعه یکنواخت در دو طرف های تولید قرار داشته باشد.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اج های عرضی هر طرف باید به صورت یک شکل در تمام طول میلگرد توزیع شود. ویژگی های هندسی ها باید با الزامات استاندارد به مطابقت داشته باشد که میزان مطابقت بر قیمت میلگرد بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

مشخصات میلگرد راد همدان

بهتر است بدانید محصولات تولیدی این کارخانه به سه دسته تقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد.

 میلگرد A1: این میلگردها از نوع کاملا صاف و بدون آج می باشد. دارای مقاومت تسلیم ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و مقاومت کششی 3800 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. همچنین تغییر شکل نسبی پلاستیکی این میلگردها معمولاً ۲۵ درصد می‌باشد.

به این خاطر این نوع را به نام میلگرد نرم نیز می‌شناسند. برای آهنگری و عملیات جوشکاری بهترین نوع میلگرد محسوب می‌شود که در صورت جوشکاری و آهنگری شکستگی ایجاد نخواهد شد و با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید.

میلگرد A2: این نوع میلگرد ها دارای اج می باشند که بر روی سطح میلگرد قرار دارند. مقاومت تسلیم این میلگرد سه هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و مقاومت کششی پنج هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. همچنین دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۸ درصد است که برای ساخت و ساز بسیار مناسب می باشد.

 توجه داشته باشید اج هایی که بر روی این میلگردها قرار دارد به شکل مارپیچ می‌باشد. این محصول در شاخه‌های ۱۲ متری تولید و روانه بازار می شود. بهتر است بدانید این نوع میلگردها برای سازه هایی که تغییر شکل دارند اصلا مناسب نیست و عملیات جوشکاری بر روی این میلگردها ممنوع می باشد.

میلگرد A3: بهتر است بدانید این نوع میلگرد نیز جزء میلگردهای آجدار می باشد که دارای مقاومتی برابر با ۴ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و مقاومت کششی ۶ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. تغییر شکل نسبی پلاستیکی این محصول در حدود ۱۴ درصد می باشد. برای ساختمان سازی بسیار مناسب بوده و کاربردهای بسیاری دارد.

 بهتر است بدانید تا اج هایی که بر روی سطح این میلگرد قرار دارند به شکل جناقی می‌باشد. طول هر شاخه آن نیز برابر با ۱۲ متر است. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که کارخانه فولاد راد همدان با بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته محصولات خود را طبق آخرین استادندارد جهانی DIN تولید و عرضه می کند.

میلگرد چیست ؟

میلگرد چیست ؟

میلگرد، آهن آرماتور یا فولادی می باشد که از آن برای جبران مقاومت کششی پایین بتن استفاده می شود. فولادی که به خاطر مقاومت بالا در سازه های بتن آرمه استفاده می شود به شکل سیم یا میلگرد است که فولاد میلگرد گفته می شود. بهتر است بدانید این میلگرد در استانداردهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود که هر استانداردی طبقه‌بندی مشخصی در ارتباط با خواص مکانیکی فولاد را دارد. توجه داشته باشید میلگرد ها از جمله پرکاربرد ترین و پراستفاده ترین مصالح فولادی در ساختمان سازی می باشد.

توجه داشته باشید هر کارخانه ای برای اینکه بتواند محصولات تولیدی خود را به مصرف کنندگان معرفی کند باید با مجموعه ها و فروشگاه ها همکاری کنند. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی فولاد راد همدان فعالیت خود را آغاز کرده است. شما بازدیدکنندگان گرامی بدون واسطه و به صورت کاملاً مستقیم انواع میلگرد های تولیدی این شرکت را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. 

 مجموعه فولاد راد همدان با استفاده از متریال های با کیفیت توانسته است محصولات باکیفیت و مناسبی را تولید و روانه بازار کند. شما بازدید کنندگان گرامی با اطمینان خاطر می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ انواع مقاطع فولادی از جمله میلگردها را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مختلفی استفاده نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد راد همدان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر