امروز : جمعه 03 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد الماس باران تاک

کارخانه فولاد الماس باران تاک

شرکت فولاد الماس باران تاک یکی از برترین تولید کننده‌های صنعت فولاد در کشورمان به شمار می‌رود و محصولاتی با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

معرفی فولاد الماس باران تاک

شرکت فولاد الماس باران تاک  در سال 1385 در استان قزوین شهرستان تاکستان تاسیس شده است و فعالیت خود را در صنعت فولاد و آهن آغاز کرده است. این شرکت در تولید و عرضه میلگرد هایی با کیفیت بالا مشهور و زبان زد است.

 

فولاد الماس باران تاک

 

گواهینامه‌ها و استانداردهای کارخانه فولاد الماس باران تاک

کارخانه فولاد الماس باران تاک دارای استانداردهایی به شرح زیر است:

  • مجوز تولید میلگرد فولادی از قراضه کارخانجات فولاد با پروانه بهره برداری
  • ظرفیت تولید و عرضه ۲۴۴ تن انواع میله و میلگرد آهنی و فولادی
  • ظرفیت تولید و عرضه ۲۴۴ تن تسمه فولادی
  • مجوز بهره برداری تسمه فولادی از قراضه کارخانجات فولاد کشور
  • مجوز فعالیت در گروه‌های ساخت آهن و فولاد اساسی

 

شرکت فولاد الماس باران تاک

 

محصولات شرکت فولاد الماس باران تاک

میلگرد شرکت فولاد الماس باران تاک در سه گرید A1، A2 و A3 از سایز 8 الی 20 مطابق با استانداردهای روز ملی و بین المللی تولید و به بازارهای مربوطه عرضه می‌گردد. با به کار گیری و بهره بردن نیروهای متخصص، حرفه ای و مجرب در زمینه تولید میلگرد سبب شده است که توانایی تولید

۹۰٫۰۰۰ تن میلگرد در سال می‌باشد.

تولیدی میلگرد شرکت فولاد الماس باران تاک طبق استاندارد روسی در سه نوع A1 ، A2 و A3 است که هر کدام دارای خصوصیات، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خودشان هستند. با استفاده از فروشگاه آهن هایپر به راحتی می‌توانید از محصولات با شرکت فولاد الماس باران تاک خرید کنید.

میلگرد A1

این نوع میلگرد که به میلگرد بدون آج نیز شناخته می‌شود که اسم اختصاری آن F240 است. این نوع میلگرد ها هیچ گونه آجی در سطح خود ندارند. این میلگرد ها در دسته میلگرد های نرم قرار دارند.

میلگرد شرکت فولاد الماس باران تاک

تنش جاری این نوع میلگرد تولیدی شرکت فولاد الماس باران تاک 2300 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است و همچنین تنش گسیختگی میلگرد A1  3800 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

همچنین تغییر شکل پلاستیکی میلگرد A1 شرکت فولاد الماس باران تاک 25 درصد مجاسبه شده است.

این محصول برای عملیات جوشکاری و آهنگری کاربرد فراوانی دارد و همچنین به عنوان یک میلگرد داکتیل در صنعت آهن و فولاد شناخته می‌شود.

میلگرد A2

میلگرد A2 به عنوان میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده شناخته می‌شود. این نوع میلگرد در با آج ساده (A2) به شکل فنری و به صورت آج دار در شرکت فولاد الماس باران تاک تولید و به بازار داخلی عرضه می‌شود.

این نوع میلگرد برای عملیات ساختمانی مخصوصاً خاموت زنی بسیار کاربردی است. انجام عملیات جوشکاری بر روی آن‌ها در صورت موارد خاص و اجباری باید انجام شود اما این نکته مهم یاد آوری و توصیه می‌شود که در صورت وجود امکان از جوشکاری این نوع میلگرد جدا خودداری کنید.

از این نوع میلگرد اصولاً برای خاموت و مش بندی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آج‌های میلگرد A2 به شکل فنری و موازی شکل ساخته می‌شود و این نوع میلگرد بسیار شکننده و ترد است.

میلگرد A3

میلگرد A3 به عنوان آجدار سخت با آج پیچیده شناخته می‌شود. میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) تولید شرکت فولاد الماس باران تاک مناسب برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است که میلگرد A3 به صورت آجدار و به اصطلاح به صورت آج جناقی تولید و ساخته می‌شود و اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نیست و همچنین این نکته در اینجا قابل بیان است که تحت هیج شرایطی نباید عملیات جوشکاری بر روی میلگرد A3  انجام دهید.

قیمت میلگرد شرکت فولاد الماس باران تاک

حرف آخر

در این مطلب شرکت فولاد الماس باران تاک و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد الماس باران تاک با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر