امروز : جمعه 03 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان

کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان

سال 1357 کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان در جاده میان اصفهان، مبارکه در استان اصفهان تاسیس شد. اولین تولید کننده فولاد آلیاژی در سراسر کشور فولاد آلیاژی اصفهان می‌باشد. ظرفیت تولیدی این کارخانه به صورت سالانه 30 هزار تن می‌باشد. مدیر عامل فعلی شرکت فولاد آلیاژی اصفهان جناب آقای محمد علی جان نثاری می‌باشد.

مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی اصفهان محصولاتی که تولید و وارد بازار عرضه می‌کند بر اساس استانداردهای معتبر جهانی شامل ISO, ASTM , DIN می‌باشد. از افتخارات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان میتوان به گواهینامه ISO10002_2004  و ISO9001: 2008  ، استاندارد رسیدگی به شکایت‌های مشتریان و گواهینامه‌ی آن اشاره کرد.

فولاد آلیاژی اصفهان اولین تولید کننده فولاد آلیاژی با ترکیه بر اساس تجارب مهندسین، طراحان، کارکنان می‌باشد. این شرکت موفق شده است واحد های تولیدی متفاوتی برای خود راه انداری کند که از جمله این واحد ها می‌توان به واحد فولاد سازی و ماشین سازی اشاره کرد.

 

کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان

 

تجهیزات پیشرفته‌ی ثابت و متحرک کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان موجب شده است واحد کنترل کیفیت امکان انجام متالوگرافی، تست آنالیز شیمیایی، تست‌های غیر مخرب و همچنین تست‌های متالوژیکی را انجام دهد. بنابراین واحد کنترل کیفیت فولاد آلیاژی اصفهان از استاندارد ها و سطح بالایی برخورد است.

این کارخانه با داشتن تجهیزات مدرن و دارا بودن واحد ماشین کاری و همچنین متخصصین و مهندسین مجرب توانسته است انواع قطعات فولادی را بر اساس خواسته‌ی مشتریان تولید کند. در این راستا میتوان ریخته گری به روش گریز از مرکز را مثال زد که در این گونه موارد ظرفیت تولیدی را به سالانه 17 الی 30 تن رسانده است.

انواع پاتیل‌ های حمل سر باره نیز در مجموعه‌ی تولیدات شرکت مطابق با سفارش مشتری قرار می‌گیرد.

کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان

صنایع مرتبط با فولاد آلیاژی اصفهان

صنایع مرتبط با فولاد آلیاژی بسیار مهم و حیاتی هستند و این مطلب نشان دهنده‌ی اهمیت بالای فولاد آلیاژی می‌باشد. از جمله صنایع مرتبط با فولاد آلیاژی می‌توان به صنایع مس و آلمینیوم، بلور و شیشه، صنایع نفت و گاز، صنایع نیروگاهی و پتروشیمیایی، ماشین سازی، قطعه سازی، لوله سازی، خودروسازی و همچنین صنایع سیمان اشاره کرد.

فرایندهای فولادی در حال انجام شرکت؛

در این شرکت فرایندهای فولادی متنوعی در حال انجام می‌باشد که می‌توان به آهنگری، ماشین کاری بر اساس آن چه مورد نظر و خواست مشتری است وعملیات حرارتی اشاره کرد.

محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان

محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان:

صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، تجهیزات درون چاهی، محصولات فولادی مطابق با درخواست مشتری، انواع تجهیزات سرچاهی و…..

تجهیزات صنایع فولادی: یکی از انواع فولادهای مقاوم به خزش پالت کار می‌باشد. تعدادی از فولادهای ریخته گری باید ویژگی‌های مکانیکی و شیمایی خود را در دماهای بالا حفظ کنند زیرا باید در دماهای بالا مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله این فولادها پالت کار می‌باشد. باری به اندازه‌ی 10 تن در هر سیکل بر روی پالت کار جای می‌گیرد. دمای این عملیات به 600 درجه سانتی گراد می‌رسد.

تجهیزات حفاری و درون چاهی: شرکت فولاد آلیاژی اصفهان برای اولین بار در ایران به تولید تجهیزات درون چاهی پرداخته است.

تجهیزات سر چاهی: بر اساس استاندارد API شرکت فولاد آلیاژی اصفهان انواع قطعاتی مورد نیاز در تجهیزات نفت و گاز و همچنین تجهیزات سر چاهی را از فشار 2000 دارا می‌باشد که از قابلیت‌های این مجتمع تجاری به شمار می‌رود.

تجهیزات نیروگاهی: شافت توربین بادی و نیم شافت توربین بادی از جمله محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان می‌باشند که با قطر 12000 میلی متر و با طول 2540 میلی متر تولید می‌شود. موارد ذکر شده شامل قطعات تولیدی شرکت در صنایع نیروگاهی است.

قیمت محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان

قیمت محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان

برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها ونحوه فروش محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان باید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان و خریداران عزیز می‌باشند.

به علت نواسانات لحظه‌ای قیمت‌ها در حال حاظر نمی‌توان قیمت ثابتی برای محصولات شرکت به شما عزیزان ارائه دهیم. اما با مراجعه به سایت مربوطه و تماشای جداول قیمتی، همچنین با استفاده از شبکه‌های مجازی می‌توانید از قیمت روز محصولات شرکت فولاد آلیاژی اصفهان مطلع شوید.

شرکت فولاد آلیاژی اصفهان

جمع بندی:

همان طور که در این مقاله ذکر کردیم شرکت فولاد آلیاژی اصفهان در فاصله 55 کیلومتری جاده بینابینی اصفهان مبارکه قرار دارد. ظرفیت تولیدی سالیانه این شرکت حدود30 هزار تن می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت صنایع پتروشیمی و نیرو گاهی، نفت وگاز، انواع تجهیزات و ابزارهای سرچاهی و درون چاهی می‌باشد.

این کارخانه استانداردهای جهانی شامل API را برای محصولات خود در نظر میگیرد. از عملیات‌هایی که این شرکت به عمل می‌رساند می‌توان به عملیات حرارتی، آهنگری و ماشین کاری مطابق با سفارش مشتری اشاره کرد.

کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان به علت دارا بودن فرایند تحت کنترل از آغاز مرحله ذوب گیری تا آخرین مرحله موفق شده است درخواست مشتریان را به درستی پاسخ و به آن ها محصول تولیدی را عرضه کند. به صورت کلی می‌توان بیان کرد؛ این شرکت گزینه مناسب و مقرون و به صرفه‌ای برای تهیه‌ی انواع محصولات فولادی می‌باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد آلیاژی اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر