امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فرد شاهین

کارخانه فرد شاهین

توجه داشته باشید کارخانه فرد شاهین در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد که هدف آن تولید انواع توری های سیمی است. بهتر است بدانید امروزه این کارخانه جزو کارخانجات بزرگ و معتبر صنایع فولادی به شمار می‌آید. در منطقه صنعتی جنوب تهران واقع شده است.

بهتر است بدانید کارخانه فردا شاهین با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و همچنین استفاده از افراد ماهر و آموزش دیده توانسته است سهم بسیاری از بازار را از آن خود نماید. توجه داشته باشید کارخانه فرد شاهین علاوه بر اینکه محصولات مورد نیاز داخلی را تامین می‌کند بلکه صادرات موفقی را نیز داشته است.

 

کارخانه فرد شاهین

 

محصولات تولیدی کارخانه فرد شاهین

همانطور که ذکر شد کارخانه فرد شاهین از جمله کارخانه های معتبر و شناخته شده در سطح ایران می باشد که توانسته است محصولات بسیاری را در کیفیت های مناسب تولید و روانه بازار کند. برخی از محصولات تولیدی کارخانه عبارتند از:

  • مفتول گالوانیزه
  • حصاری با روکش pvc
  • توری فرنگی
  • توری پرسی
  • توری مش یا جوشی
  • سیم خاردار معمولی
  • پانل های نرده های جوشی
  • سیم خاردار تیغی

 

محصولات کارخانه فرد شاهین

 

مفتول گالوانیزه

توجه داشته باشید در ساختمان، کشاورزی و صنایع معمولاً از محصولات کم کربن استفاده می شود. این مفتول ها  از جمله کالاهای استراتژیک و مهم در جهان خواهد بود. توجه داشته باشید معمولا این مفتول ها در سطح مقطع و مشخصات بسیار متنوعی تولید و عرضه می شود. نوع ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی تا به خصوصیات میلگردی می باشد که از آن کشیده شده است.

 سیم های مفتول کم کربن شرکت صنعتی فرد شاهین از میلگردهای نوع st34 . st37  است که معمولاً در مشخصات و سایزهای متنوع تولید و عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید محصول هایی که توسط کارخانه فرد شاهین تولید و عرضه شود به چهار صورت آهن، آنیل شده، گالوانیزه و پی وی سی تولید و عرضه می شود. هر یک از این محصولات دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشد.

مفتول گالوانیزه

توری حصاری

توری حصاری به نام توری مرغی نیز شناخته می‌شود که جز پرکاربرد ترین و پرفروش ترین انواع توری های موجود می باشد. این توری یا محافظ معمولاً از در ضخامت های مختلفی عرضه و تولید می‌شود که تنوع بسیاری دارد. معمولاً این توری ها از دو جنس گالوانیزه گرم و گالوانیزه با روکش پی وی سی از کارخانه فرد شاهین تولید خواهد شد.

 قطر مفتول و همچنین اندازه چشمه نیز انواع مختلفی را به وجود خواهد آورد. اگر شما نیز به دنبال تولید کننده توری حصاری می باشید شرکت فردشاهین به عنوان شرکت های قدیمی و معتبر در این زمینه فعالیت دارد. می توانید به صورت کلی و جزئی توری حصاری مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 بهتر است بدانید توری حصاری امروزه به صورت های مختلف و با مفتول های از جنس هایی مثل فولاد سیاه، ورق گالوانیزه و فولاد با روکش پی وی سی موجود می باشد.. می‌توانید با توجه به کاربرد مد نظر خود نوع مناسب آن را انتخاب نمایید.

توری حصاری با روکش  pvc

پی وی سی با روکش روی پلاستیک پر کاربرد می باشد که ارزشمند ترین محصولات صنعت پتروشیمی می باشد. فولاد گالوانیزه با روکش پی وی سی در انواع آب و هوا قابل استفاده خواهد بود و جلوه زیبایی را به کار خواهد داد. فولاد استنلس استیل با روکش pvc که توسط این کارخانه تولید می‌شود در سایزهای مختلف و در قطر ۲ تا ۲.۸ میلی‌متر بوده و قطر روکش آن نیز وجود یک تا ۱.۷ میلیمتر می باشد. ارتفاع آن نیز از ۱ تا ۴ متر است.

توری گابیون

بهتر است بدانید گابیون را به نام توری سنگ نیز می‌شناسند. توری که با سیم های محکم و در هم پیچیده می باشد. به صورت سبدهای سیمی از مصالح سنگی پر شده است و در زمینه های مختلف عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توری ها از مفتول های به هم گره خورده ای به صورت سه پیچ متوالی در هم تنیده شده و بافته می شود.

 کاربرد مهم گابیون ها استفاده در مصارف نظامی می باشد. توجه داشته باشید نوع محصولی که در این تولید توری ها استفاده شده است از نوع گالوانیزه گرم می باشد. قطر مفتول نیز بین ۲ تا ۴ میلی متر خواهد بود. این واحد گابیون با چشمه‌های 6*5 تولید خواهد شد. توری گابیون این قابلیت را دارد که به صورت پی وی سی تولید شود.

توری حصاری

توری فرنگی

توجه داشته باشید امروزه انواع مختلف توری فلزی در بازار موجود است که هر یک دارای ساختار و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. توری فرنگی معمولا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. در مرغداری ها، ایجاد حفاظت در باغ، زمین و همچنین در صنعت کشاورزی و … مورد استفاده قرار می گیرد. توری فرنگی که توسط کارخانه فرد شاهین تولید می‌شود در ارتفاع ۱ تا ۳ متر بوده و همچنین طول مقتول نیز بین ۱.۵ تا ۲ میلیمتر می باشد.

توری پرسی

بهتر است بدانید توری پرسی تولیدی کارخانه فرد شاهین یکی محصولات در بازار ایران و همچنین خارج از ایران به فروش می رسد. معمولاً این توری ها از مفتول های سخت صنعتی حرارتی و از آنیل شده توسط این کارخانه تولید می شود. این محصول در ابعاد طول یک تا چهار متر و ابعاد عرض تا حداکثر ۲ متر قطر مفتول ۳۶ میلی متر و … می باشد که هر یک از آن در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

توری مشی یه جوشی

توری مشی به توری جوشی نیز معروف است. این توری با تحت کشش دادن میلگردها با قطر ۲ تا ۴ میلیمتر به صورت تار و پودی تولید و ساخته خواهد شد. از گالوانیزه گرم در ساخت این توری ها استفاده می شود. در برابر خوردگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر اسیدها از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و طول عمر مناسبی دارد. کارخانه فرد شاهین این محصولات در عرض‌های ۱۰۰ تا ۲۵۰ سانتیمتر و طول ۲۰۰ تا ۹۰۰ سانتیمتر عرضه می کند.

پانل های نرده های جوشی

در سال های اخیر شرکت صنعتی فرد شاهین اقدام به تولید پانل های نرده های جوشی کرده است. این محصول از مفتول های گالوانیزه گرم تولید شده و توسط جوش مقاومتی شکل خواهد گرفت که از استحکام و قوی و تنوع بسیاری در نظر چشمه مقتول و ارتفاع برخوردار می باشد.

سیم خاردار تیغی

سیم خاردار تیغی به نام سیم خاردار طولی نیز معروف است که در دو نوع حلقوی و خطی تولید و عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تولید و عرضه سیم خاردار شرکت فرد شاهین می باشد. سیم خاردار حلقوی و خطی در سایزهای مختلفی توسط این کارخانه تولید و عرضه خواهد شد.

سیم خاردار معمولی

سیم خاردار که توسط کارخانه فرد شاهین تولید می‌شود به دو صورت سیم خاردار رشته ای و سیم خاردار حلقوی تولید و روانه بازار می‌شود که در ارتفاع و طول های مختلفی تولید خواهد شد.

سیم خاردار کارخانه فرد شاهین

توجه داشته باشید مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی مجتمع صنعتی فرد شاهین فعالیت خود آغاز کرده است. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تمامی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. تمامی مقاطع فولادی مورد نیاز مثل میلگرد، توری، تیرآهن، نبشی، ناودانی و … را به راحتی تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فرد شاهین با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر