امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع هفت الماس

کارخانه صنایع هفت الماس

صنایع هفت الماس یکی از تامین کنندگان اصلی ورق گالوانیزه در کشور است که توانسته نیاز مشتریان بازارهای خارجی و داخلی را تا حد زیادی برطرف و رضایت مشتریان را به دست آورد. این شرکت در سال 1380 تاسیس و در سال 1382 از لحاظ ظرفیت تولیدی مورد بهره برداری کامل قرار گرفت.

طبق برآوردهای انجام شده شرکت صنایع هفت الماس تا به الان توانسته حدود 20 درصد نیاز بازار داخلی کشور و در حدود 40 درصد از نیاز بازارهای خارجی را در زمینه تولید محصولات فولادی، تامین نماید. البته ناگفته نماند که این شرکت از سوی وزیر محترم صنایع و معادن به عنوان دومین تولید کننده داخل کشور در زمینه تامین ورق های گالوانیزه، لقب گرفت.

این شرکت توانایی تولید ورق گالوانیزه به ظرفیت 100 هزار تن در سال را دارد. جهت اطلاع بیشتر در مورد موقعیت مکانی صنایع هفت الماس باید بگوییم که این کارخانه در کیلومتر 18 اتوبان قزوین، واقع شده است.

 

صنایع هفت الماس

 

شرکت صنایع هفت الماس

شرکت هفت الماس تا به الان توانسته افتخارات زیادی را از لحاظ کیفیت محصولات تولیدی، نصیب خود سازد که از جمله این افتخارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این شرکت لوح تقدیری با عنوان واحد برتر صنعتی از طرف وزیر محترم صنایع و معادن کشور دریافت نمود.
  2. شرکت هفت الماس همچنین در زمینه کیفیت محصولات تولیدی خود مانند: ورق های گالوانیزه به ترتیب توانسته گواهینامه هایی با نشان استاندارد ملی ISO 2008:9001 و همینطور استانداردهای بین المللی ISO 18000، ISO 14000 و EFQM را دریافت نماید.

البته گفتنی است که این کارخانه با برخورداری از آزمایشگاه های کنترل کیفیت و انجام آزمایش های مختلف بر روی قطعات فولادی، توانسته بهترین ورژن از محصولات خود را در بازارهای مصرفی داخلی و خارجی به عرصه نمایش بگذارد و در خودکفایی اقتصادی کشور، سهم بزرگی داشته باشد.

آشنایی با فازهای تولیدی کارخانه

آشنایی با فازهای تولیدی کارخانه:

جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان گرامی باید بگوییم که این کارخانه در دو فاز تولیدی مشغول به فعالیت است. تلاش های پیگیرانه پرسنل و همینطور مدیران کارخانه باعث شده که این شرکت در زمره بهترین تامین کننده داخل کشور در زمینه تولید قطعات فولادی قرار بگیرد. شرکت هفت الماس تاکنون توانسته به تعهدات خود در پایبندی به اصول مشتری مداری عمل نماید و به بهترین کیفیت، قطعات فولادی را تولید و در دسترس مشتریان داخل و خارج از کشور قرار دهد.

  1. در سال 1387، فاز اول این کارخانه در زمینه تولید ورق های روغنی هفت الماس افتتاح و شروع به فعالیت کرد.
  2. در سال 1392، فاز دوم کارخانه هفت الماس در زمینه تولید نورد سرد راه اندازی و با ظرفیت 500 هزار تن سالانه به بهره برداری کامل رسید و تا کنون هم به فعالیت های خود در زمینه تولید قطعات فولادی با کیفیت ادامه می دهد.

مراحل تولیدی شرکت صنایع هفت الماس:

ورق های گالوانیزه جهت ساخت باید مراحل مختلف تولیدی را طی نمایند. واحد اسیدشویی، اولین مرحله در تولید ورق های فولادی است. حذف شیمیایی ناخالصی ها از روی ورق های گالوانیزه و روغنی در این مرحله صورت می گیرد. ظرفیت تولیدی این واحد حدود 1 میلیون تن در سال برآورد شده است. همچنین شرکت هفت الماس در واحدهای تولید ورق های گالوانیزه و روغنی، ظرفیت تامین 1 میلیون تن قطعات فولادی به صورت سالانه را دارد. البته ناگفته نماند که این کارخانه با همت پرسنل آزموده توانسته در خط تولید ورق رنگی و واحد بازپخت به ترتیب توانایی ظرفیت تولید 200 و 360 هزار تن از محصولات خود به صورت سالانه را داشته باشد.

محصولات تولیدی شرکت صنایع هفت الماس

محصولات تولیدی شرکت صنایع هفت الماس:

جهت اطلاع بیشتر شما عزیزانی که به نحوی در خرید و فروش ورق های فولادی فعالیت دارید، باید بگوییم که شرکت صنایع هفت الماس در تولید انواع ورق های گالوانیزه، روغنی، رنگی و لوله های فولادی فعالیت می کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این شرکت را در اختیار شما قرار می دهیم:

  1. ورق های اسید شویی شده:

این محصولات با ضخامت 2.00 الی 5.00 در بهترین کیفیت، تولید و در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرد. از جمله موارد مصرف این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع ورق های گالوانیزه
  • چرخ های خودرو
  • انواع لوله های انتقال آب و گاز
  • قطعات خودرو
  • و…

محصولات شرکت صنایع هفت الماس

  1. ورق های گالوالوم:

ورق های گالوالوم شرکت صنایع هفت الماس با ضخامت 0.18 الی 1.5 تحت استانداردهای ملی و بین المللی با بهترین کیفیت، تولید و جهت استفاده به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. موارد مصرف این محصولات شامل موارد زیر هستند:

  • پروفیل درب و پنجره
  • صنایع مربوط به کولر سازی، یخچال سازی و…
  • انواع تابلوهای آموزشی مانند: تابلوی راهنمایی و رانندگی
  • کابینت سازی
  • و…
  1. ورق نورد سرد:

شما خریداران گرامی می توانید این محصول را در بازار داخلی با ضخامت 0.18 الی 2.50 و در بهترین کیفیت آن تهیه نمایید. ورق های نورد سرد در تولید پنکه سقفی، لوازم و ظروف آشپزخانه، لوازم خانگی، درب و بدنه خودرو و… کاربرد دارند.

  1. ورق های گالوانیزه:

اگر شما خریدار ورق های گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس هستید، می توانید این محصولات را با ضخامت مشخص شده 0.18 الی 2.50 در بازار صرفی داخلی خریداری و تهیه نمایید. این نوع ورق ها در صنایع مختلف تولیدی از جمله: بخاری، آبگرمکن، ساختمان سازی و… مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر