امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه شرکت حمایت فولاد سازان معین

کارخانه شرکت حمایت فولاد سازان معین

کارخانه حمایت فولاد سازان معین یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات فولادی و آهنی با راندمان کیفی بالا است. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

معرفی کارخانه حمایت فولاد سازان معین

کارخانه حمایت فولاد سازان معین در نیمه دوم سال 1389 تاسیس شده است و فعالیت خود را در صنعت بزرگ فولاد آغاز کرده است. این شرکت انواع محصولات فولادی نظیر شمش فولادی، نبشی، سنگ آهن و … را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می‌کند.

کارخانه حمایت فولاد سازان معین

محصولات شرکت حمایت فولاد سازان معین

شمش فولادی

یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده فولاد  در شرکت حمایت فولاد سازان معین، آهن است این فلز مهم سخت‌تر از مس نیست آهن به شکل جامد یک فلز چند بلوری است. به طوری که بلورهای ان زیاد بوده ودر مرزها باهم پیوند خورده اند. باید در نظر  داشت که بلور ترکیب منظمی از اتم هاست به بهترین حالت به شکل کره ای به  هم وصل شده اند.

این شبکه‌ها با روش‌های خاص و مشخصی در هم نفوذ می‌کنند. در آرایش و شکل مولوکولی آهن ان را می‌توان مانند یک مکعب با هشت اتم آهن در هر گوشه ان کشید. از مهم‌ترین خاصیت این آلیاژ تولید شده توسط شرکت حمایت فولاد سازان معین سختی و درخشندگی ان است و دارای نقطه ذوب حدود 1510 درجه سانتی گراد است که این نقطه ذوب در بین اکثر فلزات بالاتر است. وهمچنین چگالی بسیار بالایی دارد حدود هشت برابر اب است.

 

کارخانه حمایت فولاد سازان معین

 

به طور کلی این آلیاژ از مهم‌ترین عنصر تشکیل دهنده ان یعنی آهن سخت‌تر و قوی‌تر است ولی بسیار انعطاف پذیر تر است و قدرت کششی بالایی دارد و قادر به تحمل مقاومت در برابر بارهای وارد شده است بدون این که شکل آن تغییر کند.

شمش فولادی

همچنین لازم به ذکر است که مقاومت کششی فولادها نسبت به سایر مواد بیشتر است ولی این موضوع در بین انواع مختلف فولاد متفاوت است. فولادی که تولید می‌شود اغلب فولاد کربنی است که به غیر از کربن از و آهن از فلزاتی نظیر سیلیکون و منگنز هم استفاده می‌شود. به طورکلی مقاومت کششی فولاد بین 2290 تا 2870 است.

وقتی کربن اتم‌های خود در اتم‌های آهن پراکنده می‌کند کار سخت‌تر می‌شود که این عمل قدرت شکنندگی فولاد را نسبت به آهن بیشتر می‌کند پس به این نتیجه می‌رسیم که تبدیل آهن به فولاد با وجود هزینه زیاد سخت هم هست.

فولاد کربنی تولید شده توسط شرکت حمایت فولاد سازان معین با توجه با میزان کربن به کار رفته در ان به سه گروه زیر تقسیم می‌شود.

  • کربن 2. فولاد کم کربن0.15 تا 0.45 درصد
  • کربن 3. فولاد با کربن متوسط 0.45 تا 0.8 درصد
  • کربن 4. فولاد پرکربن 0. تا 1.5 درصد

یک نوع فولاد دیگر که در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاوم است با نام فولاد ضد زنگ معروف است. به طوری که با اضافه کردن کروم به فولاد در مقادیر بالا کروم با اکسیژن هوا ترکیب شده و هم چنین یک لایه محافظ اطراف ان تشکیل می‌دهد.

فولاد مارتنزیتی شامل 12 تا 14 درصد کروم و 0.12 تا 0.35 درصد کربن است و این نوع از فولاد مغناطیسی است و با عملیات حرارتی که روی ان ها انجام می‌شود سخت می‌شوند که از این نمونه فولاد تولید شده توسط شرکت حمایت فولاد سازان معین در پمپ‌های هیدرولیکی و پمپ‌های روغنی و شیر الات و تجهیزات مهندسی استفاده می‌شود. از مهم‌ترین خواص فولاد سازگاری این فلز با محیط زیست اطراف خود است. باید توجه داشت که اسمان خراش‌های عظیم در اطراف ما دارای دوام  زیاد است و به مواد سمی برای محیط زیست تبدیل نمی‌شود.

با استفاده از فروشگاه آهن هایپر به راحتی می‌توانید از محصولات با کیفیت این کارخانه خرید کنید.

نبشی

نبشی

 نبشی‌های تولیدی شرکت حمایت فولاد سازان معین به شکل بال مساوی و سبک است که طبق استاندارد ملی و بین المللی است که با انجام ازمایشات لازم نظیر تست خمش و برش روی این تولیدات انجام می‌پذیرد که با تأیید نهایی برش محصول انجام شده و سپس این محصول بسته بندی می‌شود و در شرکت حمایت فولاد سازان معین محصولاتی که در مرحله ازمایش کیفیت لازم را نداشته باشند به انبار ضایعات ارسال می‌شوند.

باید به این نکته توجه کرد که با توجه به قیمت دلار و مواد اولیه لازم و دیگر مواد به کاررفته در ترکیب این محصولات قیمت محصولات شرکت حمایت فولاد سازان معین هم در حال تغییر و نوسان است و برای اطلاع از قیمت‌ها قبل از خرید بهتر است به سایت آهن  هایپر مراجعه نمایید.

از جمله محصولات تولیدی توسط شرکت حمایت فولاد سازان معین نبشی‌های سبک 80*80*8 بال مساوی است. این نوع نبشی کمترین میزان خطا را دارند و تمام استاندارهای کیفی را رعایت کرده است. وزن نبشی سایز 8 این شرکت 56 کیلوگرم است.

نبشی تولید شده توسط کارخانه حمایت فولاد سازان معین سایز 8 در ساخت خرپا وستون و سازه اسانسور و فوندانسیون و اتصالات پل‌ها وستون ها و سازه‌های فلزی فضایی استفاده می‌شود.

ورق سرد مورد نیاز این شرکت است که این ورق‌ها صفحات فلزی و مقاومی هستند که از نظر ابعاد دارای تنوع زیادی هستند. با توجه به روش تولید ان دسته بندی می‌شوند که به دو نوع سرد و گرم تقسیم می‌شوند. در نورد سرد ورق سرد تولید شده ودر تولید ورق گرم ابتدا ورق سرد می‌شود.

منظور از این روش این است که برای تولید ورق سرد باید ورق گرو تولید شود و عملیات‌های بیشتری روی ورق گرم انجام شده تا محصول نهایی که ورق سرد است تولید شود. البته به ورق سرد ورق روغنی هم اطلاق می‌شود و این نام به دلیل لایه روغن است که به عنوان محافظ روی ان قرار می‌گیرد و سطح ان را براق‌تر و صاف‌تر از ورق گرم می‌کند.

به طور کلی نبشی‌ها به شیوه ریخته گری در کوره بدست می اید و به کار بردن محصولات اولیه مرغوب باعث تولید نبشی‌های بدون تاب می‌شود که سایز این محصولات این است که طول انها 6 متر و ضخامت انها 8 سانتی متر است و در بسته‌های حدود 2 تن به بازار عرضه می‌شود.

نبشی‌ها از نظر شیوه تولید در شرکت حمایت فولاد سازان معین به دو دسته فابریک و پرسی دسته بندی می‌شوند. اگر در مراحل تولید ورق 6 متری را خم کرده و به شکل نبشی دراورده شود به آن نبشی پرسی گفته می‌شود و در صورتی که محصول تولید شده بدون تغییر فیزیکی تولید شود به ان نبشی فابریک گفته می‌شود. دو مشخصه اصلی در نام گذاری نبشی اندازه بال‌ها و ضخامت ان است. این پروفیل تولیدی دارای دو ضلع عمود بر هم است که در نقشه‌ها با نشان ال مشخص می‌شود.

سنگ آهن

از مهم‌ترین مواد معدنی مورد نیاز شرکت حمایت فولاد سازان معین می‌توان به سنگ آهن که باعث احیا شده و به ذوب کمک می‌کند نام برد که این سنگ آهن به نام “هماتیت” نیز شناخته می‌شود.. دیگر عامل احیا کنند در این شرکت زغال سنگ حرارتی است که در طی عملیات تولید حرارت در شرکت حمایت فولاد سازان معین ایجاد می‌کند. البته برای کمک به این مرحله ذوب از سنگ آهن و دولومیت هم استفاده می‌شود.

شرکت حمایت فولاد سازان معین از اولین شرکت‌هایی است که از روش اس ال ار ان برای احیا بهره می‌برد. با به کار گیری این روش امکان به کار بردن سوخت‌های جامد، انعطاف پذیری و  بی نیازی به مصرف گاز طبیعی و همچنین امکان نصب چند خط تولید نیز وجود دارد.

حرف آخر

در این مطلب شرکت حمایت فولاد سازان معین و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه شرکت حمایت فولاد سازان معین با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر