امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه در شاهین تبریز

کارخانه در شاهین تبریز

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه در شاهین تبریز را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید گروه بازرگانی در شاهین تبریز در سال ۱۳۸۰ با ایجاد داشته‌ها و ارتقاء صنعت کشور کارخانه صنعتی را در جاده تبریز تاثیر کرد. در شاهین تبریز در ابتدا به نام درپاد تبریز نیز شناخته می شد که از جمله شرکت‌های فولادی وابسته به هلدینگ عظیم است که دارای چهار واحد تولیدی لوله و پروفیل، میلگرد، گالوانیزاسیون ورق و کارخانه شمش فولادی می باشد.

 

کارخانه در شاهین تبریز

 

 توجه داشته باشید طرح های توسعه در حال اجرای این شرکت راه اندازی خط تولید شمش فولادی ساده کم کربن و بدون آلیاژ و آهن اسفنجی می باشد. یکی از واحدهای در حال احداث این کارخانه شامل واحد احیا به روش کوره تونلی، واحد ذوب آهن به روش القایی و واحد نورد گرم  نیز می باشد. کارخانه در شاهین تبریز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و به روز توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید.

در شاهین تبریز

محصولات تولیدی در شاهین تبریز

همان طور که ذکر شد در شاهین تبریز از جمله شرکت های معتبر و برتر داخلی می باشد که جهت تولید مصالح فولادی اقدام کرده است. برخی از مصالح فولادی این گروه بازرگانی عبارتند از:

لوله و ورق گالوانیزه

لوله و ورق گالوانیزه توسط ورق گالوانیزه تولید خواهد شد که از نظر نقطه نظر تولید با لوله مبلی، لوله تست آب و لوله صنعتی بسیار مشابه می باشد. تفاوت مهم لوله گالوانیزه صنعتی با لوله های دیگر استفاده از ورق برای تولید این لوله ها است. کاربرد گالوانیزه برای انتقال اب و بیشتر برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. البته در نظر داشته باشید وزن لوله گالوانیزه صنعتی با توجه به ضخامت آن متغیر می باشد.

به طور کلی می‌توان گفت لوله یکی از مشتقات فلزی می باشد که کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارد. در واقع لوله پروفیل با سطح مقطع گرد می باشد و برای انتقال مواد از آن استفاده می‌شود. ورق های فولادی از جمله پر کاربردترین لوله ها در صنعت و تاسیسات می باشد. لوله گالوانیزه نیز جز لوله های فولادی می باشد.

 بهتر است بدانید استانداردی که برای لوله گالوانیزه در نظر گرفته می شود؛ استاندارد DIN2440 می باشد. معمولا سایز و ضخامت های مختلف انواع لوله های درز مثل لوله گالوانیزه آغاز شده است. بهتر است بدانید این لوله ها با ارتفاع ۶ متری و با قطرهای یک اینچی تا ۸ اینچی تولید و روانه بازار می شوند.

مزایای بسیار مهم این محصول برخورداری از مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. همچنین در برابر دما و فشارهای بالا نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. بهتر است بدانید مجموعه در شاهین تبریز انواع ورق های گالوانیزه را با ضخامت 0.5  تا 5 و با عرض ۱۲۵۰ میلی متر در خط تولید گالوانیزه گرم پیوسته تولید و روانه بازار می کند.

لوله و پروفیل

لوله و پروفیل

یکی دیگر از محصولات تولیدی این کارخانه لوله و پروفیل مربع و مستطیل می باشد پروفیل مربع در طول آن می باشد. پروفیل معمولاً در ساختمان سازی صنعت و راه سازی استفاده می کنند. پروفیل ها به صورت مربع و مستطیل شکل می باشند. در صنعت ساختمان سازی پروفیل‌های با سطح مقطع کوچک معمولاً برای نرده های فلزی، درب و پنجره، پیاده‌روها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین برای ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان از پروفیل با سطح مقطع بزرگ استفاده می کنند. نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که مجموعه در شاهین تبریز لوله و پروفیل ها را در سایزهای ۱۰ تا ۶۰ میلیمتر تولید و روانه بازار می کند.

لوله های صنعتی درز جوش

یکی از انواع لوله های صنعتی لوله درز دار می باشد که با ورق های فولادی موردنظر قرار می گیرند. سپس برای ساخت لوله و پروفیل در ضخامت های مختلف با توجه به سایز نهایی لوله درون خط تولید برش خورده از قطعه‌ها عبور داده می‌شود.

 غلطک یا لبه ورق را برش داده و به حالتی منحنی شکل و شبیه به لوله تغییر خواهند داد. این لوله ها به دو صورت جوشکاری، زیر پودری و جوشکاری مقاومت الکتریکی جوشکاری خواهند شد. بهتر است بدانید این لوله ها برای انتقال گاز، مصرف صنعتی، لوله های شوفاژ، تولید پروفیل های صنعتی ساختمانی و … استفاده خواهند شد.

میلگرد در شاهین تبریز

میلگرد

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه در شاهین تبریز انواع میلگرد ها می باشد. بهتر است بدانید میلگردها از پر کاربرد ترین مقاطع فولادی در ساخت و ساز می باشد که در انواع ساده و آجدار در بازار موجود است. هر یک از انواع میلگرد ها دارای ویژگی ها و کاربردها، خاصیت ها و  …. مختلفی می باشد و در کاربردهای خاصی استفاده می شود.

 میلگرد های ساده برای مکان هایی که نیاز به عملیات جوشکاری، خمکاری و … دارند؛ بسیار مناسب می باشد. چراکه دچار شکستگی نمی‌شود از این میلگردها می ‌توانید در کاربردهای بسیاری استفاده کنید. توجه داشته باشید برخی از میلگردها بر روی سطح بدنه خودرو دارای آج می باشد. از این میلگردها بیشتر در بتن استفاده می شود. چرا که دارای مقاومت کششی بوده و اج آن در سطح بتن باقی می‌ماند و با اطراف درگیری ایجاد می کند.

بهتر است بدانید میلگردهایی که توسط کارخانه در شاهین تبریز تولید و روانه بازار می شود. این محصول  معمولاً در سایز های 8 تا ۳۲ می باشند و برای مصارف ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در ساخت این محصولات از متریال و مواد با کیفیت استفاده خواهد شد.

قیمت محصولات در شاهین تبریز

همانطور که ذکر شد کارخانه در شاهین تبریز در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارد و محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی این کارخانه فعال بوده و شما بازدیدکنندگان گرامی بدون واسطه و به صورت مستقیم می توانید تمامی محصولات تولیدی این کارخانه را از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. در نظر داشته باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه در شاهین تبریز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر