امروز : دوشنبه 29 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تایوان ROYAL

کارخانه تایوان ROYAL

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه تایوان ROYAL را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید تایوان ROYAL از تکنولوژی به روز و دانش به روز استفاده کرده و همچنین با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به روز محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه تایوان ROYAL

 

محصولات تولیدی کارخانه تایوان ROYAL

کارخانه تایوان ROYAL از جمله کارخانه هایی می باشد که امروزه توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار نماید. محصولاتی که توسط این کارخانه تولید و عرضه می‌شود طبق آخرین استاندارد روز دنیا بوده و از مواد و متریال های با کیفیتی در ساخت آن استفاده می شود.

محصولات تولیدی کارخانه تایوان ROYAL

این کارخانه در زمینه تولید انواع پیچ شیروانی و سرمته ای فعالیت دارد. معمولاً این پیچ ها در ضخامت ها و قطر های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. هر یک از انواع آن دارای کاربردهای بسیاری می باشد. یکی از انواع پیچ هایی که توسط این کارخانه تولید می‌شود؛ پیچ سرتخت مته ای می‌باشد.

پیچ سر تخت مته ای

بهتر است بدانید سرتخت مته ای استوانه ای رزوه شکل می باشد که گل پیچ آن تخت انتهای یک عدد مته قرار دارد. توجه داشته باشید به خاطر وجود آن در نوک پیچ نیازی به سوراخ کردن مقطع مورد نظر با قطعات دیگر نیست. به خاطر صاف بودن پیچ گل به راحتی در مقطع و سطح مورد نظر نفوذ خواهد کرد و به صورت کامل نشسته و مثل یک پیچ پرکاربرد عمل خواهد کرد.

 توجه داشته باشد کارایی و عملکرد پیچ سرتخت مته ای بسیار آسان و راحت می باشد. این پیچ به عنوان پرفروش ترین و کاربردی ترین روش های تولید شده در اتصالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که معمولاً این پیچ های سر تخت مته ای بسیار شبیه به پیچ های حودکار می باشد که مثل ان نیز عمل می‌کنند .

تنها تفاوتی که دارند این است که هنگام سوراخ کردن اولیه سطح مورد نظر توسط مته تعیین خواهد شد. در این پیچ میزان توانایی و سرعت عمل این پیچ از بیشتر پیچ های خودکار بسیار بیشتر خواهد بود. به این خاطر آن را یکی از ابزار و لوازم کاربردی در اتصالات مختلف معرفی می‌کند. در بسیاری از مکان‌های مختلف می توانید نمونه هایی از این پیچ ها را مشاهده نمایید.

جنس پیچ سر تخت مته ای

جنس پیچ سر تخت مته ای

پیچ سرتخت مته ای از جنس آهن، فولاد یا استنلس استیل تولید می‌شود. برای افزایش میزان سختی و استحکام این پیچ معمولاً آن را در قالب گالوانیزه سرد و گرم طبق استانداردهای جهانی iso ساخته و روانه بازار می‌شود. گل آن پیچ گوشتی خور است و سطح آن نیازی به تعبیه واشر های مختلف ندارد. یکی از کشورهای سازنده پیچ سرتخت مته ای کشور تایوان می باشد.

 مواد و متریال های متنوعی را در نهایت کیفیت و زیبایی تولید و روانه بازار خواهد کرد. میزان آلیاژی که در تولید این قطعه استفاده شده است از مرغوبیت بالایی برخوردار است. به این خاطر این پیچ در مقایسه با پیچ های دیگر از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین سختی و مقاومت بسیار زیاد این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کاربرد پیچ سر تخت مته ای

پیچ سر تخت مته ای از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. به طور عمده از این پیچ در نفوذ کردن مکان هایی که از میزان سختی کمتری برخوردار می باشند استفاده خواهند کرد. یکی از کاربردهای مهم این پیچ استفاده در صنایع چوبی می باشد که برای بستن و محکم کردن قطعات مورد نظر از آن استفاده خواهد شد.

کاربرد پیچ سر تخت مته ای

خرید اینترنتی مقاطع فولادی از آهن هایپر

توجه داشته باشید مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، نبشی و …. می باشد. این محصولات در ساخت و ساز همچنین صنایع مختلفی دیگر کاربرد دارد. شما بازدید کنندگان گرامی می ‌توانید جهت تهیه محصولات اقدام نمایید. توجه داشته باشید محصولات فولادی که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

باید همواره سعی کنید تا از مرغوبیت و کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما این محصولات را از فروشگاه های معتبر و مجاز تهیه کنید که مورد اطمینان بوده و محصولات با کیفیتی را ارائه دهند و دیگر در بقیه بابت کیفیت و مرغوب بودن محصولات نداشته باشید. با توجه به اینکه امروزه ساخت و ساز گسترش پیدا کرده است فروشگاه بسیاری نیز جهت عرضه محصولات اقدام کرده‌اند.

 باید قبل از تهیه محصولات سابقه فروشگاه را مد نظر قرار دهید و بتوانید از فروشگاه معتبری خرید کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی آهن هایپر می باشد که با توجه به اینکه مسابقه درخشانی دارد محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کند و شما دیگر دغدغه ای بابت کیفیت و مرغوبیت محصولات نخواهید داشت. بهتر است بدانید شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/  جهت خرید قیمت محصولات اقدام نمایید.

محصولات تولیدی تایوان رویال

 در هر جای ایران که باشید محصولات را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با کارشناسان آهن هایپر در تماس بوده و اطلاعات لازم را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تایوان ROYAL با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر