امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تایوان MAX

کارخانه تایوان MAX

همانطور که می دانید امروزه ساخت و ساز بسیار رواج پیدا کرده است. برای ساخت و ساز محصولات و مقاطع فولادی نسبت به محصولات دیگر بیشترین استفاده را دارند. این محصولات فولادی که برای ساخت و ساز استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. شرکت های بسیاری چه داخلی و چه خارجی جهت تولید مقاطع فولادی اقدام کرده‌اند.

کارخانه تایوان MAX از جمله معتبرترین و بزرگترین کارخانه هایی می باشد که جهت تولید این مقاطع اقدام کرده است. در این مطلب قصد داریم کارخانه تایوان MAX را به همراه محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

کارخانه تایوان MAX

 

شرکت تایوان MAX با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات مدرن و به روز توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. این کارخانه با سابقه درخشانی که دارد با کیفیت‌ترین مقاطع فولادی را تولید و روانه بازار می کند. همانطور که می دانید کارخانه تایوان MAX متعلق به کشور تایوان می باشد.

محصولات تولیدی تایوان MAX

کارخانه تایوان MAX جهت تولید محصولات فولادی فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی محصولاتی که توسط این کارخانه تولید می‌شود طبق آخرین استاندارد دنیا بوده و در آن از متریال و مواد مرغوبی استفاده می شود.

شرکت تایوان MAX جهت تولید انواع پیچ سرمته و شیروانی فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه تمامی این پیچ ها را در سایزهای ۲ سانتی ۴ سانتی ۲.۵ سانتی سه سانتی ۶ سانتی و … تولید و روانه بازار کرده است. همانطور که از نام این پیچ ها پیداست بیشتر برای اتصال شیروانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات تولیدی تایوان MAX

پیچ شیروانی

بهتر است بدانید پیچ های شیروانی به نام پیچ سرمته ای  نیز شناخته می شود. برای ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی از این پیچ استفاده می شود. معمولاً جنس این پیچ از آهن، فولاد یا استنلس استیل می باشد.

کارخانه تایوان MAX این پیچ ها را به صورت آبکاری شده یعنی گالوانیزه تولید و روانه بازار می کند. شکل ظاهری پیچ های شیروانی مثل پیچ های خودکار و رزوه شده می باشد. در انتهای بخش رزوه شده آن قسمت مته ای شکل قرار دارد و سرپیچ آن به شکل های بوکسی یا پیچ گوشتی خور می باشند.

 نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که پیچ های بوکسی با آچار و پیچ گوشتی خور به صورت دو سو یا چهار سو تولید می شوند و توسط پیچ گوشتی باز و بسته خواهد شد.

معمولاً امروزه بیشتر این پیچ ها به صورت پیچ گوشتی خور یعنی دو سو روانه بازار می‌شود چرا که تقاضای این نوع محصول بیشتر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پیچ شیروانی به طور کلی در دو نوع تایوانی و چینی در بازار موجود می باشد. پیچ چینی از کیفیت کمتری نسبت به نوع تایوانی برخوردار می‌باشد.

کارخانه تایوان پیچ های شیروانی از مته و گل باکیفیت‌ترین تولید و روانه بازار خواهد شد. بنابراین از قیمت بیشتری نسبت به پیچ های تایوانی بالاتر از نوع چینی برخوردار می‌باشد. بهتر است بدانید پیچ های شیروانی که توسط کارخانه تایوان MAX تولید و روانه بازار می‌شود در دو نوع ساده و سرمته ای می باشد.

محصولات تولیدی تایوان MAX

پیچ های شیروانی ساده

بهتر است بدانید این پیچ های شیروانی ساده مثل پیچ های خودکار می باشند و نوک آن ها تیز است. مثل پیچ های چوب و ….

پیچ های شیروانی سرمته ای

توجه داشته باشید این پیچ ها دارای ظاهری متفاوت می‌باشند. به گونه‌ای که می‌توان گفت نوک آن ها معمولاً به شکل مته بوده و یک واشر پلاستیکی که از جنس فلز روی در زیر گل قرار داده می شود که باعث می شود تا مقاومت پیچ قطعه افزایش پیدا کند.

توجه داشته باشید پیچ سرمته نیازی برای سوراخ کردن با مته ندارند. دندانه هایی با فاصله‌های بیشتر وجود دارند که باعث می شود تا به داخل فلز سریع وارد شود. در انواع مختلف واشردار سر تخت، شیروانی و … وجود دارند.

کاربرد پیچ شیروانی

توجه داشته باشید پیچ های شیروانی که توسط کارخانه تایوان MAX تولید و روانه بازار می‌شود در کاربردهای بسیاری استفاده خواهد شد. به عنوان مثال می‌توان گفت در جهت سقف های شیروانی، سقف سوله ها و … معمولا استفاده می شود. همچنین در نصب شیروانی، نصب دیوارهای کاذب و نصب ساندویچ پانل ها، در صنایع کانکس سازی، خانه های پیش ساخته، نصب پانل سقفی و … نیز استفاده می شود.

 از دیگر کاربردهای این پیچ می توان به نصب ورق های گالوانیزه، اتصال انواع قطعات فلزی در ضخامت ۶ میلیمتر به یکدیگر، انواع ورق های شادولاین، ذوزنقه و طرح سفال و … نیز استفاده می شود. بهتر است بدانید در ساخت انواع نرده های فلزی معمولا پیچ های شیروانی بیشترین کاربرد را دارند.

کاربرد پیچ شیروانی

خرید مقاطع فولادی با اهن هایپر

آهن هایپر بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه در سطح کشور می باشد که در زمینه عرضه و ارائه محصولات فولادی فعالیت دارد. با توجه به سابقه ای که این مجموعه دارد توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب نمایند. همانطور که ذکر شد با توجه به گسترش ساخت و ساز کارخانه های بسیاری جهت تولید محصولات اقدام کرده اند.

 فروشگاه های بسیاری نیز جهت عرضه فعال می باشد. به همین خاطر شما باید سعی کنید از فروشگاه های معتبر و مناسبی این مقاطع فولادی را تهیه نمایید تا دغدغه ای بابت کیفیت آن نداشته باشید. ما به شما فروشگاه اینترنتی آهن هایپر را پیشنهاد می کنیم که در این صورت می ‌توانید با کیفیت ترین و مناسب ترین مقاطع فولادی را جهت ساخت و ساعت تهیه نمایید و از آن بهره مند شوید.

 توجه داشته باشید مجموعه آهن‌ هایپر جهت رفاه و آسایش مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در هر جایی از ایران که هستید جهت تهیه مقاطع فولادی اقدام نمایید. این مصالح را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

تمامی محصولاتی که توسط مجموعه آهن هایپر ارائه می گردد توسط کارخانه های برتر مثل تایوان MAX ، فولاد مبارکه، امیرکبیر کاشان و … تولید و عرضه می گردد. شما بازدیدکنندگان گرامی با اطمینان خاطر می توانید تمامی مقاطع را تهیه کرده و از آن در کاربرد های مد نظر خود بهره مند شوید.

خرید مقاطع فولادی با اهن هایپر

 جهت تهیه این محصولات کافیست به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تایوان MAX با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر