امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه امیرکبیر کاشان

کارخانه امیرکبیر کاشان

کارخانه امیرکبیر کاشان یک شرکت معتبر در زمینه تولید انواع محصولات فولادی است. انواع ورق، مقاطع طویل و ماشین آلات را می توانید جزء محصولات این شرکت باسابقه در نظر بگیرید. تولید محصولات فولادی درآمد بالایی را به همراه دارد اگر تولید کننده کیفیت را برای ضمانت محصول خود نیز در نظر بگیرد. اینگونه مشتری با خیالی آسوده خرید مطمئن خود را به صورت آنلاین حتی انجام می‌ دهد.

 در این مقاله از سایت اهن هایپر قصد داریم شما کاربران عزیز را با محصولات کارخانه امیرکبیر کاشان به صورت اجمالی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کارخانه امیرکبیر کاشان

امروزه انواع ورق فولادی با کارایی متفاوت خود مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند. شرکت امیرکبیر کاشان  نسبت به تولید انواع گوناگون ورق فولادی بسیار حساس عملکرد خود را نشان می دهد. چنانچه بخواهیم به صورت کاملا موردی شما را با انواع ورق این شرکت آشنا کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم که شامل:

  1. ورق گالوانیزه
  2. ورق شیروانی
  3. ورق رنگی
  4. ورق سیاه
  5. ورق پانچ
  6. ورق کربنی
  7. ورق آجدار پرسی
  8. ورق اسید شویی
  9. ورق آلوزینک
  10. ورق عرشه فولادی
  11. کرکره برقی و سنتی

 

کارخانه امیر کبیر کاشان

 

کارایی انواع ورق فولادی

معمولاً از انواع مختلف ورق های گفته شده استفاده خاصی به عمل می آید. از ورق گالوانیزه برای تولید انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی، پوشش سقف سوله، پوشش دیوار کارگاهی استفاده می کنند. از ورق رنگی، در صنعت خودروسازی، لوازم خانگی و همچنین ساخت کانکس و… می توان استفاده نمود.  اما از ورق شیروانی نیز، در طرح های گوناگون به راحتی استفاده می نمایند .

فرمینگ طرح سفال جنوا، فرمینگ سینوسی، فرمینگ سینوسی ریز، فرمینگ ذوزنقه، فرمینگ شادولاین و فرمینگ دامپا (لمبه) از جمله طرح های پرفروش و مورد کاربرد ورق شیروانی است. ورق روغنی شرکت امیرکبیر کاشان برای تولید ابزار و یراق، لوازم خانگی، بدنه کابینت و دیگر موارد این چنینی گزینه مناسبی است.

ناگفته نماند که ورق سیاه نیز کارایی متفاوتی را از خود به نمایش می گذارد. برای انواع ریل های پروفیل باز به راحتی می توان از این نوع ورق خاص این شرکت استفاده نمود. برای ساختن حفاظ هواکش موتور خانه، نیروگاه های برق، جداسازی خطوط تولید مواد غذای و … نیز از ورق پانچ می توان به راحتی استفاده نمود.

در معدن سنگ، ساخت و ساز و نوار نقاله به عنوان مثال نمی توان از کارایی ورق های کربی غافل نشد. ورق های دیگر نیز هرکدام عملکرد متفاوتی را به خود اختصاص داده اند.

انواع ورق امیرکبیر

انواع مقاطع طویل

تولید مقاطع طویل یکی دیگر از تولیدات منحصر به فرد شرکت امیرکبیر کاشان است. بدون شک، تولید میلگرد، تیرآهن IPE، نبشی و ناودانی، قوطی پروفیل و انواع لوله کار آسانی نیست. به همین دلیل متخصصین و افراد ماهر و زبردستی در این شرک مشغول به کار هستند تا با کیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه بازار نمایند.

 کارخانه امیرکبیر کاشان به شدت به کیفیت تولیدات خود ارزش قائل است و همیشه از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید انواع مقاطع طویل همچون موارد گفته شده استفاده می نماید. از لحاظ قیمتی بدون شک و تردید می توانید به خرید هرکدام از محصولات اقدام نمایید.

قیمت کلیه محصولات کاملاً به روز مورد بررسی قرار می گیرد. انواع تیرآهن IPE مانند تیر آهن معمولی IPE، تیر آهن سبک HEA، تیر آهن سنگین HEB و تیر آهن عریض i را می توانید در کنار انواع میلگرد (  آرماتور راستا، خاموت، سنجاقک، خرک، رکابی و آرماتور ادکا ) را خریداری نمایید.

انواع ماشین آلات امیرکبیر کاشان

در این بین، نباید ماشین آلات فرمینگ و دستگاه برشکاری و خم ورق را نادیده گرفت. به این دلیل که شرکت مردمی امیرکبیر کاشان برای تولید این دو زحمت زیادی را متحمل می شود و با قیمتی مقرون به صرفه شما می توانید به سفارش و خرید هرکدام از این 2 محصول بپردازید.

انواع ماشین آلات امیرکبیر کاشان

دستگاه برشکاری در انواع گوناگون دستگاه قیچی، دستگاه پرس برک هیدرولیک و ورق سیاه ذوزنقه کارایی خود را به نمایش می گذارد. شما برای برش منظم انواع گوناگون ورق حداقل تا ضخامت 6 میل در ابعاد 4 متر در طول، می توانید از دستگاه قیچی به عنوان مثال استفاده نمایید. ماشین آلات فرمینگ نیز انواع خاصی را معرفی می کند، شامل:

  • دستگاه فرمینگ سینوسی
  • دستگاه فرمینگ ذوزنقه
  • دستگاه فرمینگ شادولاین
  • دستگاه فرمینگ عرشه فولادی
  • فرمینگ سینوسی ریز

توجه داشته باشید که جهت مشاوره و سپس سفارش محصول شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

مزیت خرید اینترنتی محصولات فولادی

با توجه به نوسانات بازار شما قیمت ثابتی را نمی توانید برای خرید این گونه محصولات در نظر بگیرید. در حال حاضر با پیشرفت فناوری، شما این اختیار را دارید که مناسب ترین و به روز ترین قیمت محصولات فولادی را از یک وب سایت اینترنتی معتبر برآورد و محاسبه کنید. خرید آنلاین به شما مشتری باهوش کمک می کند که بدون واسطه خرید کنید و این چنین دیگر نیازی نیست که هزینه را به واسطه پرداخت کنید.

 این خرید مقرون به صرفه قطعاً می تواند سود خوبی برای شما داشته باشد. همچنین با خرید عمده محصولات فولادی با تنوعی که دارد، برآورد قیمت بسیار کمتر از بازار سنتی است. شما اگر قضد دارید تعداد بالای سفارش خود را در این حوزه ثبت کنید.

 بهتر است از طریق وب سایت معتبر https://ahanhyper.com/ اقدامات لازم را انجام دهید. در ابتدا با استعلام جزئیات محصول کیفیت محصول را بسنجید و سپس به خرید آنلاین آن اقدام نمایید. امروزه پیشرفت فناوری باعث رفاه هرچه بیشتر کاربران شده است. تنها کافیست یک مجموعه معتبر و با سابقه مانند کارخانه امیرکبیر کاشان را انتخاب نمایید.

میلگردهای امیرکبیر کاشان

در این مقاله شما بازدید کنندگان گرامی را با محصولات تولیدی شرکت امیرکبیر کاشان  آشنا کردیم. اینچنین به خوبی و در کمال آرامش می توانید در خانه و یا محل کار خود به صورت آنلاین پرداخت امنی را تجربه کنید و به سفارش محصول مورد کاربرد خود اقدام نمایید.

 هرکدام از محصولات کارایی خاصی را از آن خود می کنند که بدون شک مرغوبیت مواد اولیه، کیفیت در ساخت و عرضه با قیمت مناسب می تواند شما را برای خرید آنلاین هرکدام از محصولات اقدام نماید. امروزه دنیای تکنولوژی و فناوری است و لازم نیست مدت زمان زیادی را به خرید از بازار سنتی با توجه به هزینه واسطه برای خرید، در نظر بگیرید.

مجموعه آهن هایپر نماینده رسمی کارخانه امیرکبیر کاشان می باشد. شما عزیزان می توانید محصولات تولیدی این کارخانه را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ خریداری نمائید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه امیرکبیر کاشان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر