امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آژند رهاورد سپاهان

کارخانه آژند رهاورد سپاهان

در این مطلب قصد داریم کارخانه آژند رهاورد سپاهان و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید کارخانه آژند رهاورد سپاهان در سال ۱۳۸۹ در شهر اصفهان تاسیس شد. جهت تولید و فروش انواع لوله های صنعتی پروفیل در ابعاد و سایزهای مختلف فعالیت خود را شروع کرد. بهتر است بدانید این شرکت اکنون در حال طراحی و ساخت دستگاه جدید و توسعه خطوط تولیدی با تنوع محصولات بالا می باشد. لوله های صنعتی و پروفیل از جمله محصولات پرکاربرد می باشند که امروزه از آن در صنایع مختلف و از جمله ساخت و ساز و … استفاده می شود.

 

کارخانه آژند رهاورد سپاهان

 

 همانطور که می دانید این لوله ها معمولا در سایز ها و مواد مختلفی می باشند. باید با توجه به کاربرد مد نظر خود از نوع مناسب با آن بهره مند شوید. به عنوان مثال می توان گفت لوله های پروفیل نوعی استوانه توخالی بلند دایره شکل می باشند که از لحاظ لغوی پروفیل به معنی ثابت بودن مختلف می باشد.

انواع لوله و پروفیل تولیدی کارخانه آژند رهاورد سپاهان

لوله های درز جوش یا لوله های درزدار

همانطور که ذکر شد یکی از محصولات تولیدی این کارخانه لوله های درزدار می باشد. معمولاً از نظر ابعاد نحوه تولید و جنس به سه دسته لوله های صنعتی، لوله سیاه آب و لوله حفاری تقسیم‌بندی می‌شود. هر یک از این لوله ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد و شما از نوع مناسب با آن می توانید بهره مند شوید.

انواع لوله و پروفیل تولیدی کارخانه آژند رهاورد سپاهان

لوله های بدون درز

بهتر است بدانید به لوله های بدون درز معمولاً لوله های مانیسمان نیز گفته می شود که از جنس فولاد است که به لوله های فولادی گفته خواهد شد. بر روی سطح آن جوشی وجود ندارد از همان ابتدا بدون جوش بوده که در سایز های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید از آن بهره مند شوید.

لوله های گازی

لوله های گازی که توسط شرکت آژند رهاورد سپاهان تولید می شود معمولاً در دو نوع روکار یا توکار می باشند. این لوله ها از جنس فولاد یا پلی اتیلن است. برای انتقال گاز از پالایشگاه تا ایستگاه افت فشار گاز در ورودی شهرها برای توزیع مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا در نیروگاه‌ها، صنایع پتروشیمی، ساختمان‌ها، سوله های صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در لوله کشی سیستم هوای فشرده نیز از لوله‌های گاز استفاده خواهد شد.

انواع پروفیل

 بهتر است بدانید پروفیل ها در انواع مختلفی وجود دارند. به عنوان مثال می‌توان گفت پروفیل باز که شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، تسمه، هاش و … می باشد. همچنین پروفیل بسته که شامل قوطی، لوله، پروفیل درب و پنجره، پروفیل های کرکره برقی، پروفیل pvc و … است. شایان ذکر است قسمت بزرگی از پروفیل ها برای ساخت و ساز درب و پنجره های آهنی مورد استفاده قرار می گیرد که در اندازه های مختلفی در بازار موجود است.

انواع پروفیل

پروفیل های مربع و مستطیل مثل نرده های فلزی در نرده های فلزی کنار راه پله‌ها، نرده کشی اطراف خانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پروفیل های قوطی مستطیل و مربع در صنایع خودروسازی استفاده می‌شود. از پروفیل های قوطی مربع در ساخت پایه میز و صندلی استفاده خواهد شد. معمولا برای پوشش سقف سوله ها از پروفیل زد استفاده می شود که دارای سطح مقطعی به شکل Z است.

 بهتر است بدانید پروفیل های مثل نبشی و ناودانی ها توسط روش نورد سرد تولید و عرضه می شوند. برای ساخت چهارچوب درب، انواع قالب های فلزی در ماشین آلات از پروفیل های نبشی استفاده می شود. در مکان های کوچکی مثل کرکره مغازه ها و … می توان از ناودانی های کوچک استفاده کرد.

لوله های درزدار و کاربردهای آن

برای تولید لوله های درزدار معمولاً ورق با ضخامت مورد نظر را بر اساس سایز لوله برش داده خواهد شد. از غلتک های نورد عبور کرده و به شکل گرد در می آید. پس از آن در درزی که ایجاد شده است جوشکاری خواهد شد که به مرحله تست خواهد رفت که این روش در اصطلاح نورد گفته می‌شود.

از این روش بیشتر جهت تولید انواع پروفیل های ساختمانی و تولید لوله های شوفاژی و گازی استفاده خواهد شد. معمولا از لوله های درزدار برای خطوط انتقال آب، نفت، گاز، پل، ستون، ساختمان نرده و مبل، کشتی‌سازی معدن و تونل، تولید قوطی های پروفیل و سازه های فلزی و … استفاده خواهد شد که جنس و کیفیت آن اهمیت بالایی دارد.

لوله های بدون درز و کاربردهای آن

لوله های بدون درز معمولاً به صورت  اکسترودینگ توسط قالب های مختلف تولید و عرضه می شود. توجه داشته باشید اصولاً لوله های بدون درز در طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله خواهد شد تولید می‌شود که در اصطلاح علمی به این لوله‌ها سیمی لس نیز می‌گویند. در فرآیند تولید آن از روش فلزات استفاده نخواهد شد.

در تولید مقاطع فولادی شمش مورد استفاده قرار می‌گیرد که از حرارت و کشش استفاده کرده و از غلتک ها عبور کرد تا به شکل لوله بدون درز در آید. این لوله ها در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند استفاده در خطوط فشار قوی جهت خطوط صنایع غذایی و دارویی، خطوط هیدرولیک و خطوط نفت و گاز و … .

شرکت آژند رهاورد سپاهان

شرکت آژند رهاورد سپاهان لوله‌هایی ۵۰ و ۶۰ سانتیمتر را با ضخامت های مختلف ۸.۱ تا 4 میلیمتر با کیفیت های مختلف تولید و روانه بازار می‌کند. همچنین لوله قطر ۳۰ با ضخامت های ۸.۱ یا ۴ میلیمتر تولید خواهد شد که با آن لوله های گوشتی می گویند. پروفیلی که توسط این شرکت تولید می‌شود معمولاً 20*20 است. از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به خرید و فروش انواع کلاف، گرم، گالوانیزه، رنگی و … اشاره کرد.

شرکت آهن هایپر از جمله نمایندگان رسمی شرکت آژند رهاورد سپاهان می باشد که محصولات تولیدی این شرکت را به طور مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می دهد. شما می توانید از طریق وبسایتhttps://ahanhyper.com/  به راحتی تمام محصولات تولیدی این شرکت از جمله لوله و پروفیل، نبشی، ناودانی، تیرآهن و .. را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آژنده رهاورد سپاهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر