امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آریانا پارس

کارخانه آریانا پارس

کارخانه آریانا پارس به عنوان یک شرکت سهامی خاص به تولید عایق صوتی حرارتی پشم شیشه در خاورمیانه مشغول است. نکته مهم در مورد کیفیت تولیدات این شرکت، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات آلمانی الاصل است که می تواند به استاندارد 162-1361- به شکل ویژه ای اشاره کند.

 مدرن و پشرفته بودن ماشین آلات باعث می شود تا شما سریع ترین فرایند را برای تولید محصولات این شرکت در نظر بگیرید. عایقکاری آکوستیک، عایق کاری بام از داخل، عایق کاری بدنه هواپیما با پشم شیشه، عایقکاری داکت و تأسیسات و بسیاری از موارد این چنینی دیگر همگی از خدمات تولید این مجموعه معتبر ایرانی است.

 

کارخانه آریانا پارس

 

عایق صوتی آریانا پارس

عایق های صوتی  آریانا پارس با رول بدون روکش و یا رول ساده کرافت به فروش می رسند. با مذاب کردن شیشه آن را می توان به الیاف ریز دانه تبدیل نمود. این نوع عایق 40 ساله ویژگی های بسیاری را به خود اختصاص داده است که توانسته تا امروز در بین برترین روش های عایق کاری جایگاه خود را حفظ کند. پشم شیشه می تواند بخاطر ساختار بی نظیر خود یک عایق فوق العاده در برابر انواع ارتعاش و البته صدا باشد.

معمولا دانسیته و چگالی این عایق چیزی مابین، 24 تا 96 کیلوگرم بر متر مکعب برآورد می شود و شما می توانید به کیفیت کار کاملاً مطمئن باشید. البته بهتر است بدانید که وزن سبک این محصول خود یکی از ویژگی های کلیدی به شمار می آید که نباید آن را نادیده گرفت.  نسبت به دیگر عایق ها نیز نصب بسیار آسان و بدون دردسر تری را به نمایش می گذارد.

عایق های حرارتی آریانا پارس

چنانچه بخواهیم به عایق های حرارتی این شرکت اشاره کنیم نیز، برای دستگاه های تهویه و کولر از آریو داکت، برای لوله و تأسیسات از آریو پایپ، آریو داکت تبریدی- با روکش فویل مسلح، پشم سفید، آریو پایپ با روکش آلومینیوم فویل مسلح، عایق تخته ای بدون روکش، عایق تخته ای پشم شیشه، آریانا سلب با روکش کرافت ویژه موتورخانه  به فروش می رسند.

به خاطر داشته باشید که مانند هر عایق دیگری، عایق های حرارتی تا دمای خاصی کارکرد خود را مشخص می کنند. برای کم کردن مصرف انرژی شما نباید از استفاده عایق های حرارتی آریانا پارس چشم پوشی کنید. به این دلیل که، تعادل بین گرمایش و سرمایش به بهترین شکل ممکن برقرار می شود و این از هدررفت انرژی به راحتی جلوگیری می کند.

عایق های ضد حریق آریانا پارس

سه نوع عایق ضد حریق در بین تولیدات شرکت آریانا پارس به چشم می خورد. پشم سفید فله ای، کالای تخته ای و محصول رولی با خاصیت ضدرطوبت و ضد حریق که هرکدام می تواند با قیمت مناسب خود، شما را برای خرید ترغیب نماید. این محصولات زمانی که در برابر حریق قرار می گیرند به هیچ عنوان از خود گاز سمی تولید نمی کنند و شما نباید این ویژگی را از یاد ببرید.

عایق های ضد حریق آریانا پارس

 در هنگام آتش سوزی به عنوان کندسوز عملکرد خود را نشان می دهد و اینچنین عاملی برای گسترش آتش به حساب نمی آید. همین مقاومت ویژه در برابر حرارت باعث شده است که به عنوان یک عایق ضد حریق عالی از پشم شیشه یاد کنند.

اهمیت عایق کاری نما ساختمان

عایق حرارتی، صوتی و ضد حریق را باید در عایق کاری نمای خارجی ساختمان بسیار مهم در نظر بگیرید. اینچنین رفاه ساکنان به راحتی تإمین می گردد و البته به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می کند. با حذف چگالش و رطوبت قطعا مزایای کلیدی عایقکاری نمای ساختمان به خوبی اهمیت خود را به نمایش می گذارد.

به هر حال حریق در شرایط گوناگون ممکن است به وجود آید و به نمای ساختمان آسیب جدی وارد آورد، اما زمانی که شما از عایق کاری نما و محصولات بی نظیر کارخانه آریانا پارس استفاده نمایید، می توانید تخریب نما را به تأخیر بیندازید. پشم شیشه یکی از مواد مرغوب و عالی برای عایقکاری نمای ساختمان است که با قیمت مقرون به صرفه خود امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

اهمیت عایق کاری نما ساختمان

مشخصات پشم شیشه

بدون شک همان گونه که می دانید دانسیته، ضخامت و پوشش از جمله مشخصات اصلی پشم شیشه به حساب می آیند. اینگونه می توان از معیار گفته شده نوع عایق را به راحتی مشخص نمود.  وزن یک متر مکعب دانسیته پشم شیشه را مشخص می نماید و شما می توانید از 8 تا 100 را برای دانسیته در نظر بگیرید.

تأثیر ویژه ضخامت در منتقل کردن حرارت و صدا را نادیده نگیرید. امروزه  ضخامت 252 تا 50 میلی متر بیشترین کاربرد و فروش را به خود اختصاص می دهند. در مورد نوع پوشش پشم شیشه نیز، کاغذی و آلومینیومی را می توان جزء پوشش های این مواد مرغوب عایقکاری مدنظر قرار داد.  

کاربرد عایقکاری پشم شیشه

ضرورت و الزام جلوگیری از هدررفت انرژی را نمی توان به هیچ عنوان نادیده گرفت. به همین دلیل است که محصولات تولیدی آریانا پارس تا این حد مورد توجه، استفاده و خرید فوق العاده ای قرار گرفته اند.  علاوه بر بهینه سازی مصرف انرژی در مصرف هزینه ها نیز صرفه جویی می شود و نباید صرفه اقتصادی را موضوع کمی برشمرد.

معمولا به عنوان عایق کاری دیوارها و سقف ساختمان، لوله های بزرگ صنعتی، مخازن و سوله ها، ساندویچ پانل، سیستم های تهویه مطبوع، لوله های گرم و دیگ های بخار، سقف شیروانی ها و … مورد کاربرد و استفاده قرار می گیرند.

این شرکت در سطح خاورمیانه جایگاه و اعتبار بالایی را از آن خود کرده است. توجه داشته باشید که امروزه عایق های صوتی، حرارتی و ضد حریق هرکدام می تواند اهمیت و ضرورت بالایی را به نمایش بگذارد و از هدررفت انرژی و کاهش هزینه های مصرف انرژی بسیار مفید واقع گردد.

شما با خرید محصولات این شرکت می توانید در طولانی مدت نسبت به کیفیت و تضمین خدمات با قیمت مناسب و البته مقرون به صرفه مطمئن باشید. کیفیت و قیمت مناسب به صورت تعاملی در ارتباط هستند و شما نباید با قیمت ارزان به دنبال خرید جنس با کیفیت باشید.

کاربرد عایقکاری پشم شیشه

بهتر است بدانید مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز می باشد. همچنین این شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت آریانا پارس می باشد که می توانید محصولات تولیدی این کارخانه را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمائید.

تمامی مقاطع و محصولات فولادی که توسط مجموعه اهن هایپر ارائه می گردد توسط برترین کارخانه ها تولید شده اند. به صورت مستقیم و بدون واسطه تمامی محصولات مورد نیاز از جمله میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی و … را تهیه نمائید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آریانا پارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر