امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آذرنبش تبریز

کارخانه آذرنبش تبریز

کارخانه آذر نبش تبریز در سال 1386 تآسیس گردید. آغاز فعالیت این کارخانه با سرمایه گذاری مشترک خارجی و ارائه توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف شروع شد. خط تولید آذرنبش تبریز در سال 1387 مشغول فعالیت شد و پس از یک سال نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تولید آزمایشی آن به صورت رسمی کار خود را استارت زد‌. این شرکت از کارشناسان مجربی برخوردار است که به پیشرفت شرکت کمک فراوانی می‌کنند.  2.1 هکتار وسعت دارد و زیربنای آن 2700 متر مربع است‌.

از مهم‌ترین اهداف این شرکت ارائه با کیفیت‌ ترین محصولات به مشتریان است. کارخانه آذر نبش امکانات بالایی دارد و از بخش‌هایی مانند کارگاه تراشکاری، غذاخوری، خانه بهداشت کارگری، سالن‌های تولید انبارها، امورمالی و… تشکیل شده‌است.

 

 

کارخانه آذر نبش تبریز

 

محصولات کارخانه آذرنبش تبریز

یکی از اصلی ‌ترین محصولات این شرکت نبشی است که در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‌شود. به صورت کلی نبشی یک سازه فلزی بوده و در ساخت و ساز و کارهای عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. نبشی به دو صورت پرشی و فابریک در بازار وجود دارد. در یک دسته بندی دیگر نبشی را بر اساس شکل ظاهری آن تقسیم بندی می‌کنند که شامل بال مساوی و بال نامساوی است. تفاوت اساسی این نوع نبشی‌ها در ابعاد و اندازه بال‌های آن است‌.

نبشی‌های پرسی در ابتدا به شکل ورق‌های 6 متری که از وسط خم شده‌اند  به صورت مقطعی در می‌آیند. نبشی‌های فابریک اما از همان ابتدا به صورت نبشی از خط تولید خارج می‌شود.

محصولات تولیدی شرکت آذرنبش تبریز شامل کمترین تلرانس ابعادی است و خواص مکانیکی آن براساس استانداردهای بین المللی تنظیم گشته است که شامل ISIRI13968_1  و DIN EN 10056_2 می‌باشد.

محصولات کارخانه آذرنبش تبریز

نبشی 3*30*30؛ این نبشی در شاخه‌های شش متری تولید می‌شود و وزنی معادل 8 کیلوگرم دارد.

نبشی 3*40*40: در شاخه‌های 6 متری و وزن 11 کیلوگرم به بازار آهن عرضه می‌گردد‌.

نبشی 4*40*40؛ دارای شاخه 6 متری و وزن 14 کیلوگرم است‌.

نبشی 3*50*50: این نبشی درست همانند نبشی‌های 4*40*40 وزن 14 کیلوگرمی دارد و در شاخه‌های 6 متری تولید می‌شود.

نبشی 4*50*50: شامل وزن 22 کیلوگرمی و شاخه 6 متری می‌باشد.

نبشی 5*50*50: در شاخه‌های 6 متری تولید می‌گردد و وزنی معادل 28 کیلوگرم دارد‌.

نبشی 6*60*60: سنگین‌ترین نبشی شرکت اذرنبش تبریز است که در شاخه‌های 6 نتری به بازار عرضه می‌گردد‌.

نبشی آذرنبش تبریز

کاربرد محصولات شرکت آذرنبش تبریز

از جمله کاربردهای محصولات این مجتمع صنعتی می‌توان به صنایع سازه‌های فلزی و فضایی اشاره کرد. ساخت سازه‌های آسانسور، ساخت فوندانسیون، اتصالات پل‌ها، ستون‌ها، ساخت خرپا و… از جمله کاربردهای دیگر شرکت آذرنبش تبریز می‌باشند.

قیمت محصولات کارخانه آذرنبش تبریز

قیمت محصولات این شرکت متغییر است و باتوجه به بازار بورس و تحولات اقتصادی دچار تغییر می‌گردد. برای اطلاع از به روزترین اخبار و اطلاعات مربوط به این کارخانه می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت آهن هایپر مراجعه نموده یا در کانال‌های رسمی تلگرام و اینستاگرام این شرکت عضو شوید.

قیمت محصولات کارخانه آذرنبش تبریز

کیفیت محصولات شرکت آذرنبش تبریز

ظرفیت تولیدی سالانه نبشی خط نورد آذرنبش تبریز حدود 100 هزارتن می‌باشد که با استفاده از به روزترین و مجهزترین تکنولوژی‌های دنیا ساخته می‌شوند. این شرکت با بهره‌مندی از بهترین مهندسان و متخصصان فولاد سازی جایگاه خوبی در صنعت دارد.

از پرافتخارترین موارد شرکت رضایتمندی مشتریان است که نشان‌دهنده موفقیت طرح می‌باشد.

جمع بندی:

کارخانه آذرنبش تبریز در آذربایجان شرقی و شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی واقع است‌. نبشی از مهم‌ترین محصولات این شرکت است که در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شود و در ساخت و سازهای گوناگونی به کار می‌رود. این محصول یک پروفیل ساختمانی مهم است که به صورت منفرد و مرکب در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آذرنبش تبریز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر