امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

کارخانه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

کارخانه آتیه فولاد نقش جهان در سال 86 در اصفهان تأسیس شد. آتیه فولاد نقش جهان یکی از هلدینگ‌های وابسته به شرکت فولاد مبارکه است که در برنامه‌ریزی سازمانی و استراتژی برند خود با انجام مأموریت اصلی خودش در زمینه تأمین و فروش خدمات محصولات فولادی در کل کشور و با گسترش فعالیت خود در بخش تولید کار خود را ادامه داده است.

درباره هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

در حال حاضر این شرکت مشغول به تولید ورق های پوشش دار مانند گالوانیزه و گالوانیزه رنگی و تولید انواع پودرهای صنعتی و معدنی از جمله میکرونیزه بتونیت، آهک، کلسینه و هیدراته و تولید انواع کوردوایر و تولید لوله‌های مانیسمان، سنگ‌آهن و کنسانتره است و بازارهای جهانی نیز دارای شرکت‌های فرعی است و مشغول به صادرات است.

 

کارخانه آتیه فولاد نقش جهان

 

این شرکت در سال گذشته به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده است که این امر با کمک شرکت‌های زیرمجموعه و همکاران باتجربه به دست آمده است. از دیگر پیشرفت‌های این شرکت افزایش سرمایه شرکت از سود اندوخته خود شرکت است.

یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه این هلدینگ فراوری سرباره‌های فولاد مبارکه و ایجاد کارخانه لوله‌های بدون درز مانیسمان است که تا به امروز اقدامات مهمی برای پیشرفت آن صورت‌گرفته است.

کارخانه آتیه فولاد نقش جهان دارای کادری کارآزموده و دارای دوازده شرکت توزیع برق فولادی در کشور به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار به فروش و خدمات فولاد مشغول است و عملکرد کارکنان این شرکت مطابق با قوانین شرکت فولاد است. پنج شرکت دیگر نیز وابسته به شرکت آتیه فولاد نقش جهان کار می‌کنند که شامل فولاد تاراز چهارمحال، آتیه لوله پارتاک، توکارنگ فولاد سپاهان، سنگ وفولاد هرمزگان و آتیه فولاد سنگان است.

محصولات تولیدی کارخانه آتیه فولاد نقش جهان

این شرکت برای واردات و صادرات راحت تر یک شرکت در عمان ثبت کرده که نقش موثری در این زمینه داشته است.31 درصد از سهام هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان متعلق به فولاد مبارکه است. این شرکت یک طرح دانش بنیان  در زمینه به کارگیری سرباره دارد که همکاری شرکت فولاد موفق به فراوری کنسانتره شده است.

باید اشاره کرد که 55 درصد از سهام شرکت تاراز چهار محال نیز متعلق به شرکت فولاد آتیه نقش جهان است. که این شرکت تارز یکی از پرافتخارترین شرکت فولاد است با تولید با کیفیت ترین ورق های گالوانیزه است . باید در نظر داشت که ظرفیت اسمی تولید این شرکت حدود 240 هزار تن است. باید در نظر داشت که ورق فول هارد در فولاد تاراز تولید میشود و با حمایت شرکت فولاد اگر ورق گرم وسرد و فول هارد تأمین شود تولید بالاتری خواهیم داشت.  

نکته قابل توجه دیگر این است که تمامی سهامداران حقیقی هلدینگ آتیه فولاد از کارمندان بازنشته و شاغل فولاد مبارکه است و حمایت شرکت فولاد مبارکه از این هلدینگ تنها برای منافع اقتصادی نیست در واقع برای رفاه حال سهامداران و کمک با تامین معیشت انها است. شرکت فولاد مبارکه با خرید 31 درصد از سهام هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان  یکی از بزرگترین سهامداران این شرکت است واین هلدینگ یکی از بیست زیر مجموعه شرکت فولاد مبارکه است.

چند نمونه از فعالیت های این شرکت از جمله صادرات و واردات تمام کالاها و امور مربوط به انها. کسب و اعطای نمایندگی های مجاز داخلی و خارجی. سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی و کشاورزی و خدماتی وبه شکل مستقل و یا با شراکت افراد حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور، تاسیس و بهره برداری و توسعه هر نوع واحد صنعتی، کشاورزی، مالی، خدماتی، ساختمانی، شرکت تامین سرمایه، سرمایه گذاری  مشارکت در سایر شرکت ها، تامین منابع مالی از طریق مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی معتبر داخلی و خارجی، کار در حوزه امور خدماتی مربوط به انواع سهام ها، تهیه و تامین لوازم و ابزار یدکی ماشین الات، خرید و فروش هر گونه واحد صنعتی کشاورزی و ساختمانی و مالی و خدماتی، استفاده از برخی از تسهیلات اعتباری و مالی برخی از بانک ها و شرکت های بیمه، عقد هر نوع قرار با شرکت ها و ادارات و سازمانها و ارگانها.

شرکت آتیه فولاد نقش جهان در مدت زمان یک سال گذشته به دستاوردها و چشم‌اندازهای بزرگی در پیشرفت و توسعه رسیده است. افزایش سرمایه شرکت از چهار هزار میلیارد ریال به ده هزار میلیارد از محل سود انباشته از دیگر افتخارات این شرکت است. ایجاد و تأسیس کارخانه لوله‌های بدون درز مانیسمان یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه این هلدینگ محسوب می‌شود.

سهامدارن هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

استراتژی شرکت فولاد باعث به‌وجودآمدن گام‌های بلند و مؤثری در پیشرفت امور این هلدینگ داشته از جمله آن ها رسیدن به ثبت رکورد های تولید و فروش و افزایش سهام و قرارگرفتنن در گروه فولاد مبارکه و افزایش ارزش سهام و افزایش تعداد سهام‌داران حقیقی و انجام فعالیت‌ها و اقدامات ساختاری مربوط به ورود به بورس اوراق بهادار و تدوین و رونمایی از استراتژی هلدینگ و تصویب و انجام اقدامات مقدماتی در جهت تأسیس شرکت‌های تولیدی لوله‌های مانیسمان و فراوری سرباره‌های فولادی می‌توان اشاره کرد که این امور در سابقه 14 ساله شرکت بی‌سابقه است.

به گفته مدیران این شرکت رشد سودآوری در شرکت تاراز چهارمحال از عوامل مؤثر در افزایش سودآوری شرکت آتیه فولاد نقش جهان شده است.

مراکز خدماتی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

مراکز خدماتی که در زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان قرار دارند، این کمپانی با دارابودن امکاناتی نظیر انبارهای مجهز و سرپوشیده، خطوط و دستگاه‌های خط تولید برش کلاف و تبدیل آن به ورق‌های فولادی، خطوط و دستگاه‌های دوباره پیچی و سبک‌سازی انواع کلاف‌ها و همچنین تجهیزات و لوازم دیگری که می‌توانند با برش و تکه‌تکه کردن محصولات، آن ها را در اختیار کارگاه‌هایی تولیدی با مقیاس کوچک و نیز مصرف‌کنندگان قرار دهند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر