امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد ذوب آهن کرمان

کارخانه ذوب آهن کرمان در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارد که یکی از آن ها میلگرد است. این مجموعه برای تمامی محصولات خود ویژگی هایی را در نظر گرفته است. در این مبحث قصد داریم به بررسی میلگرد ذوب آهن کرمان بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول پیشنهاد می شود؛ این مقاله را مطالعه کنید.

کارخانه ذوب آهن کرمان

میلگرد یکی از اعضای جدا نشدنی مصالح ساختمانی است که استفاده از آن به طور گسترده ای افزایش یافته است‌. این مقطع طویل و توپر بوده و تولید کنندگان متعددی در داخل کشور آن را در مدل ها و سایزهای مختلف تولید می کنند‌. ذوب آهن کرمان از جمله این تولید کنندگان است که در سال ۱۳۸۵ راه اندازی شد؛ فاز اول این مجموعه در سال ۱۳۸۷ و فاز دوم آن در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد. این مجموعه در شهرک صنعتی کرمان واقع بوده و توانسته برای افراد زیادی اشتغال ایجاد کند.

تولید میلگرد ذوب آهن کرمان سالانه ۳۵۰ هزار تن می باشد که بخشی از نیاز بازار را تامین می کند. فعالیت این مجتمع براساس آخرین دست آوردهای فناوری صنعت فولاد بوده و محصولات خود را به روش مشتری محور عرضه می کند.

علامت اختصاری ذوب آهن کرمان Ksmr است که از این طریق می توان‌ محصولات اصلی آن را تشخیص داد. این مجتمع تولیدی پس از تولید آزمایش هایی را بر روی محصولات خود انجام می دهد تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کند. در ساخت این مقاطع استانداردهای موجود رعایت شده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

میلگرد ذوب آهن کرمان

انواع میلگرد ذوب آهن کرمان

بهتر است بدانید مجتمع ذوب آهن کرمان میلگرد آجدار گرید A3 را در سایزهای ۱۴ الی ۳۲ تولید می کند. این مقاطع در رده نیمه سخت قرار دارند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این محصول بر روی سطح خود آج یا برجستگی هایی دارد که به شکل هفت و هشت می باشند‌. این آج ها باعث چسبندگی بیشتر بتن و میلگرد شده و پایداری سازه را افزایش می دهد.

تنش جاری این محصول ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع بوده و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. توجه کنید که به دلیل سختی زیاد نمی توان بر روی این محصولات جوشکاری انجام داد. کاربرد اصلی این مقاطع در ستون ها و تیرها به صورت طولی است. همچنین تنش پلاستیکی این مقطع ۱۴ درصد بوده و میلگرد خشک می باشد.

روش حمل میلگرد ذوب آهن کرمان

برای جا به جایی میلگرد ذوب آهن کرمان به نقاط مختلف از سه روش زیر استفاده می شود:

حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل دریایی از روش هایی هستند که برای جا به جایی میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند. میلگردها دارای طول ۶ یا ۱۲ متر هستند و باید روشی را انتخاب کرد که محصولات بدون آسیب دیدن به مقصد مورد نظر برسند. با توجه به مسیرهای جا به جایی و وضعیت جغرافیایی کشور حمل این مقاطع به صورت ریلی و جاده ای انجام می شود. بهتر است بدانید که رایج ترین روش حمل و نقل به وسیله کامیون و دیگر ماشین ها است. لازم به ذکر است که برای صادرات به کشورهای دیگر از روش دریایی استفاده می شود.

روش حمل میلگرد ذوب آهن کرمان

نکات مهم در نگهداری میلگرد

  • میلگردها را با ارتفاع حداقل ۱۵ سانتی متری از سطح زمین و بر روی صفحات چوبی قرار دهید.
  • با توجه به خصوصیات مکانیکی و فیزیکی میلگردها را در جاهای جدا نگهداری کنید تا در تشخیص آن راحت باشید.
  • از کنار هم گذاشتن قطعات نو و قدیمی پرهیز کنید؛ زیرا زنگ زدگی میلگردها به هم سرایت کرده و باعث خرابی تمامی مقاطع می شود.
  • در صورت مشاهده زنگ زدگی با استفاده از سند بلاست آن را برطرف کنید؛ البته یادآور می شویم در صورت زیاد بودن زنگ زدگی دیگر نباید از آن مقطع استفاده کرد.
  • محصولات را در محیطی بسته که تهویه مناسب دارد؛ نگهداری کنید.
  • جلوگیری از موادی چون روغن و گل در بین آن ها دیگر نکته ای است که مهم بوده و باید به آن توجه کرد. میلگردها را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید؛ زیرا باعث افزایش فرسودگی آن می شود. محصولات را با تسمه پلاستیکی و یا تسمه ضد زنگ بسته بندی کنید.

نگهداری میلگرد ذوب آهن کرمان

خرید میلگرد ذوب آهن کرمان

امروزه از میلگرد در صنعت ساخت و ساز بسیار استفاده می شود. این محصول در انواع مختلف و سایز های مختلفی موجود می باشد که هر یک در قسمت خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. شما خریداران و کاربران عزیز برای تهیه و خرید میلگرد ذوب آهن کرمان می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

میلگرد چیست؟

مقطعی توپر و طویل بوده و یکی از اعضای جدا نشدنی ساختمان است.

روش های حمل میلگرد را نام ببرید؟

حمل ریلی، جاده ای و دریایی

نکات مهم در نگهداری میلگرد کدامند؟

نگهداری صحیح میلگرد

جدا کردن میلگردها براساس خصوصیات مکانیکی و فیزیکی، پرهیز از کنار هم قرار دادن میلگردهای نو و قدیمی، تهویه مناسب در محیط نگهداری، عدم قرار دادن در زیر نور مستقیم آفتاب

کارخانه های تولید میلگرد اصفهان

کارخانه های تولید تیرآهن اصفهان