امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد اروند اهواز

میلگرد از مقاطعی است که به دلیل تقاضای بالای آن تولیدکنندگان زیادی به تولید آن مشغول هستند. کارخانه اروند اهواز از جمله این تولید کنندگان می باشد که محصولات زیادی از جمله میلگرد را ارائه می دهد. در این مبحث قصد داریم به بررسی میلگرد اروند اهواز بپردازیم. شما همراهان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی با میلگرد اروند اهواز

کارخانه اروند در سال ۱۳۹۱ و با هدف تولید انواع میلگرد در خرمشهر شروع به کار کرد. این مجموعه سالانه حدود ۶۰۰ هزار تن میلگرد تولید می کند که همگی زیر نظر افراد متخصص ساخته می شوند. میلگرد اروند اهواز براساس استانداردهای لازم تولید شده و سپس آن را از نظر کیفی بررسی کرده و بعد از تایید شدن به بازار وارد می کنند.

این مجموعه میلگردها را با استاندارد ASTM 615 تولید می کند. یکی از استانداردهای وزنی میلگردهایی که در بازار موجود هستند؛ مربوط به میلگرد اروند اهواز است. وزن این محصول تا حد زیادی به وزن جدول اشتال نزدیک است و از استانداردهای مدرن و به روز پیروی می کند.

میلگرد اروند اهواز

انواع میلگرد اروند اهواز

کارخانه اروند اهواز دو نوع میلگرد را تولید می کند که  به شرح زیر می باشد:

میلگرد آجدار :A3 این مقطع دارای آج هایی شبیه به هفت و هشت بر روی سطح خود دارد که سبب چسبندگی بیشتر بتن به آن می شود. این محصول در سایزهای ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر و با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شود. از ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. تنش گسیختگی این میلگرد برابر با ۶ هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع بوده و تنش جاری آن ۴ هزار کیلو گرم بر سانتی متر مربع است. همچنین تنش پلاستیکی این محصول ۱۴ درصد است و به عنوان میلگردهای خشک شناخته شده است.

میلگرد کلاف ساده و آجدار: از دیگر انواع میلگرد اروند اهواز می توان میلگرد کلاف ساده و آجدار را نام برد. میلگرد کلاف شامل کلاف های پیچیده ای است که در موارد ساختمانی و صنعتی استفاده می شود.‌ این میلگردها در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد که نوع آجدار آن قیمت بیشتری دارد. سایز این مقاطع از ۵.۵ الی ۱۶ میلی متر متغیر است؛ ولی سایزهای بیشتر از ۱۲ به صورت سفارش ساخته می شوند. میلگرد کلاف ساده طبق استاندارد RST34  تولید شده و در ساخت سیم بکسل، زنجیر فلزی، حصار و توری کاربرد دارد.

انواع میلگرد اروند اهواز

نحوه تولید میلگرد اروند اهواز

کارخانه اروند برای تولید میلگرد اروند اهواز ابتدا شمش ها را در کوره ای با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند. سپس این شمش های ذوب شده به وسیله جک هیدرولیکی به ردیف های مشخص شده داخل هدایت می شوند. در این مرحله غلتک هایی وجود دارند که با اعمال کشش و فشار قطر محصول را به حد استاندارد می رسانند. در این مرحله از ضخامت محصول کم شده و به طول آن اضافه می شود. در آخر میلگرد تولیدی را به استندهای آج زنی انتقال داده و پس از بسته بندی به انبار منتقل می کنند. لازم به ذکر است که سرعت تولید میلگرد در این کارخانه ۱۶ متر بر ثانیه است.

نکاتی درباره انبار میلگرد اروند اهواز

بهتر است بدانید درباره انبار میلگرد اروند اهواز باید نکاتی را رعایت کنید. میلگردهای تقویت کننده را براساس برنامه ساخت سفارش دهید. در زمان تخلیه میلگرد لیست حمل و نقل و برگه بارگیری را بررسی کنید. برای صرفه جویی در زمان دسته میلگردها را به صورت مستقیم از کامیون به انبار حمل کنید.

محصولات را برای دور ماندن از آب و گل و لای بر روی یک سکو قرار دهید. این مقاطع را جوری قرار دهید که دسترسی به آن راحت بوده و بتوانید محصول مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنید. اغلب این مقاطع براساس طول و قطر انبار می شوند تا راحت تر بتوان آن ها را شناسایی کرد. همه تگ های نوار را در یک سر قرار دهید تا شناسایی آن به سرعت انجام شود. دیگر نکاتی که بایستی به آن توجه کرد؛ باقی ماندن برچسب نوار بر روی بسته پس از مصرف میلگرد است.

انبار میلگرد اروند اهواز

خرید میلگرد اروند اهواز

شما خریداران عزیز برای خرید میلگرد اروند اهواز بدون واسطه می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و اطلاعات لازم می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان خبره این مجموعه در تماس باشید. تمامی محصولات قابل عرضه توسط این مجموعه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخودار می باشند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

استاندارد استفاده شده در میلگرد اروند اهواز چیست؟

در ساخت این میلگرد از استاندارد ASTzm 615 استفاده می شود.

انواع میلگرد تولید شده در کارخانه اروند اهواز کدامند؟

میلگرد آجدار A3، میلگرد کلاف ساده و آجدار

سرعت تولید میلگرد در کارخانه اروند اهواز چگونه است؟

سرعت تولید میلگرد در این کارخانه ۱۶ متر بر ثانیه است.

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر