امروز : دوشنبه 06 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد ابر کوه

کارخانجات زیادی در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند که یکی از آن ها کارخانه ابرکوه است‌. هر تولید کننده ای محصولات خود را با ویژگی های خاصی به تولید می رساند. در این مبحث می خواهیم میلگرد ابر کوه را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه همراه ما باشید.

معرفی میلگرد ابرکوه

میلگرد از مقاطعی است که کاربرد اصلی آن در صنعت ساختمان سازی می باشد. کارخانه های زیادی به تولید این محصول مشغول هستند که به عنوان یکی از مطرح ترین آن ها می توان ابر کوه را نام برد. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ در شهر یزد و با سرمایه گذاری مشترک توسعه معادن و شهرک صنعتی تاسیس شد. این گروه تولیدی محصولات متنوعی را تولید می کند که میلگرد از جمله این محصولات می باشد.

این مجموعه توانسته نیاز بازار داخلی را تامین کرده و به دلیل کیفیت بالایی که برای محصولات خود به کار می گیرد؛ بین خریداران پرطرفدار است. میلگرد ابر کوه با آخرین فناوری روز دنیا از شرکت STG ایتالیا و براساس استاندارد ملی ایران 3132 تولید می شود. یادآور می شویم که علامت اختصاری این مجموعه SAIS CT می باشد که بر روی محصولات تولیدی آن حک شده است.

حروف CT نشان دهنده روش تولید و نوع گرید میلگرد است؛ بدین صورت که حرف C معرف میلگرد از نوع آجدار بودن آن بوده و حرف T روش تولید آن را که ترمکس است، را نشان می دهد. همچنین SAIS  نشان دهنده میلگردهایی است که در کارخانه ابر کوه تولید می شود. ظرفیت سالانه این کارخانه ۴۵۰ هزار تن بوده و مسئولان آن در تلاشند؛ این خط تولید را در آینده نزدیک افزایش دهند.

میلگرد ابر کوه

انواع میلگرد ابر کوه

کارخانه ابر کوه میلگردهای تولیدی خود را فقط در یک نوع با گرید A3 تولید می کند که سایزهای آن از ۸ الی ۳۲ میلی متر است. این محصول به عنوان میلگرد خشک شناخته شده و نباید بر روی آن هیج گونه عملیات جوشکاری انجام شود. کاربرد این محصول در ساختمان، صنعت و عملیات عمرانی می باشد.

همچنین به عنوان میلگردهای طولی در ستون و تیر از این مقطع استفاده می شود. این محصول دارای آج هایی به شکل ضربدری بوده و در رده نیمه سخت قرار دارد.‌ این مقاطع از نوع آجدار ۴۰۰ هستند که حداقل تنش تسلیم آن ۴۰۰ بوده و حداقل مقاومت کششی آن برابر با ۶۰۰ می باشد. زاویه خمش این محصول طبق استاندارد ۱۸۰ درجه بوده و حداقل ازدیاد طول نسبی آن ۱۸ است.

ویژگی های شیمیایی هر محصول بر روی ویژگی های فیزیکی و مکانیکی آن موثر می باشد. ویژگی درصد عناصر به کار رفته در ساخت میلگرد می باشد. در ابر کوه برای ساخت میلگرد از ۰.۳ درصد کربن، ۰.۲ درصد سیلیسیم، ۰.۷ درصد منگنز، ۰.۳ فسفر و ۰.۲ گوگرد استفاده می شود.

میلگرد ابر کوه از میلگردهای با کیفیت موجود در بازار است که به دلیل مجهز بودن خط تولید آن به تکنولوژی STG ایتالیا این کیفیت را به دست آورده است. همچنین این میلگردها در شاخه ۱۲ متری و وزن ۱۰.۶۵۶ کیلوگرم تولید می شوند.

انواع میلگرد ابر کوه

ویژگی های میلگرد ابر کوه

میلگرد ابر کوه به دلیل ویژگی های زیادی که دارد؛ مورد توجه مشتریان زیادی قرار دارد. وزن بالای این مقاطع سبب بالا بردن کیفیت آن در مقابل سایر کارخانجات شده است. مقاومت این مقاطع بالا بوده و از طول عمر بیشتری برخوردارند. بالا بودن استحکام تسلیمی و کششی از دیگر مزایای این محصول می باشد.

گواهینامه های کارخانه ابر کوه

این مجموعه با توجه به کیفیت بالایی که در تولید محصولات خود به کار برده موفق به کسب گواهینامه های متعددی شده است. از جمله این گواهینامه ها می توان گواهینامه مدیریت کیفیت تولیدات و خدمات ISO 9001: 2008  را نام برد. همچنین دریافت گواهینامه محیط زیست و پیرامونی از دیگر افتخارات این مجموعه به شمار می رود. از دیگر گواهینامه های دریافتی این گروه تولیدی می توان گواهینامه مدیریت سلامت و ایمنی را نام برد. همچنین این مجموعه دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری می باشد.

گواهینامه های کارخانه میلگرد ابر کوه

نحوه خرید میلگرد ابر کوه

برای خرید میلگرد ابر کوه می توان از طریق روش های مختلفی اقدام کرد که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

خرید از درب کارخانه: اولین موردی که در این روش خرید بایستی به آن توجه شود؛ فاصله محل پروره تا کارخانه است. این مسافت بر روی هزینه حمل موثر بوده و در صورت بالا رفتن هزینه ها برای شما مقرون به صرفه نمی باشد. همچنین باید برنامه ریزی پروژه خود را با زمان ارسال محصول از سمت کارخانه هماهنگ‌ کنید؛ زیرا امکان دارد محصول مورد نظر در کارخانه موجود نباشد.

خرید از بورس کالا: این روش خرید به گونه ای است که مدت ارسال آن طولانی بوده و قبل از شروع پروژه باید برای آن اقدام کرد. در این نوع خرید باید سایزهایی که سازنده در سبد میلگرد قرار داده است؛ را خریداری کنید. این کار سبب بالا بردن هزینه ها شده و احتمال عدم استفاده از برخی میلگردهای خریداری شده وجود دارد.

خرید از بازار آهن آلات: در این روش خرید میلگرد ابر کوه باید بدانید که قیمت بالاتر بوده است. همچنین احتمال دارد به اندازه نیاز شما محصول در بازار وجود نداشته باشد.

خرید اینترنتی: این روش به تازگی بر روی کار آمده و در صورت خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی همچون فروشگاه تخصصی آهن هایپر به راحتی و با قیمتی به صرفه محصول خود را در محل دریافت کنید. شما خریداران عزیز از سراسر ایران برای خرید میلگرد ابرکوه می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کنید. همچنین قیمت میلگرد نیز در این وبسایت به صورت آنلاین و به روز درج شده است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

علامت اختصاری کارخانه میلگرد ابر کوه چیست؟

علامت اختصاری این کارخانه SAIS CT است.

عناصر استفاده در میلگرد ابر کوه را ذکر کنید؟

فسفر، گوگرد، کربن، سیلیسیم، منگنز

نحوه خرید میلگرد چگونه است؟

نحوه خرید میلگرد ابرکوه

خرید از درب کارخانه، خرید از بورس کالا، خرید از بازار آهن آلات و خرید اینترنتی

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر