امروز : دوشنبه 06 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

فولاد البرز ایرانیان

امروزه با توجه به تقاضای زیاد محصولات فولادی نیاز است؛ که نیاز جامعه برطرف شود. از این رو گروه های تولیدی زیادی فعالیت خود را در این زمینه شروع کردند. در این مبحث قصد داریم به بررسی کارخانه فولاد البرز ایرانیان و محصولات تولیدی آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این کارخانه و محصولات آن با ما همراه شوید.

کارخونه فولاد البرز ایرانیان

آشنایی با فولاد البرز ایرانیان

کارخانه فولاد البرز ایرانیان که به فایکو معروف است؛ در سال ۱۳۹۳ در شهر ساری تاسیس و شروع به کار کرد. این کارخانه سالانه ۱ میلیون تن مقاطع فولادی تولید و وارد بازار می کند. این شرکت از برق، گاز، پست و جاده اختصاصی برخوردار بوده و به شبکه ریلی کشور متصل است. این گروه تولیدی محصولات خود را با استانداردهای به روز ملی و بین المللی تولید و عرضه می نماید. این کارخانه علاوه بر بازار داخلی توانسته محصولات خود را به کشورهای دیگری نیز صادر کند.

بهتر است بدانید که محصولات این شرکت پس از تولید مورد بررسی های شیمیایی و مکانیکی قرار می گیرند. بدین صورت می توان گفت تمام محصولات این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تولید کننده آن را تضمین کرده است. محصولات این مجتمع تولیدی از نظر کیفیت و قیمت با محصولات دیگر کارخانه ها در رقابت می باشد. مقاطع فولادی این کارخانه تحت استاندارد بین المللی DIN EN 10056_2 و DIN 1025 و میلگردهای آن براساس استاندارد ملی INSO 3132 و استاندارد بین المللی A615M و A615 M تولید می شود.

فولاد البرز ایرانیان

آشنایی با محصولات کارخانه فولاد البرز ایرانیان

بهتر است بدانید در شرکت فولاد البرز ایرانیان محصولات متنوعی تولید می شود که عبارتند از:

نبشی

در این کارخانه انواع نبشی بال مساوی و بال نامساوی تولید می شود. نبشی های بال مساوی در سایز ۱۲×۱۵۰×۱۵۰ الی ۲۶×۲۰۰×۲۰۰ و نبشی های بال نامساوی در سایز ۹×۷۵×۱۵۰ الی ۱۴×۱۰۰×۲۰۰ ساخته می شود. نبشی های بال مساوی مقاطعی هستند که دو بال آن با هم مساوی بوده و برای شکل دادن به گوشه های سازه مورد استفاده می شود. کاربرد دیگر این محصول در ساخت کشتی ها، ماشین، راه آهن و … می باشد. نبشی های بال نامساوی نیز دارای بال های نابرابر بوده و در دکل های نیرو، انواع ماشین صنعتی و حمل و نقل کاربرد دارد.

تیرآهن

تیرآهن کارخونه فولاد البرز ایرانیان در دو سری IPN و IPE تولید می شود. تیرآهن IPN معمولی بوده و ضخامت بال آن ثابت است. این نوع تیرآهن براساس استانداردهای ایران و اروپا و در سایز ۸۰ الی ۳۰۰ ساخته می شود‌. نوع IPE این مقاطع باریک بوده و در اندازه های ۱۰۰ الی ۳۰۰ تولید می شوند. ضخامت این محصول در ابتدا و انتهای بال ها یکسان هستند.

ناودانی

ناودانی پروفیلی پرکاربرد است که در دو نوع UPE و UPN توسط این شرکت ساخته می شوند. هر دو نوع این مقاطع در سایزهای ۱۰۰ الی ۳۰۰ تولید و عرضه می شود.‌ ناودانی UPE آن به شکل C بوده و بال های موازی دارد. این مقاطع در ساخت تجهیزات و ماشین آلات کارایی خوبی دارند. نوع UPN آن نیز به شکل U بوده و دارای بال های مخروطی می باشد. از این محصول در پروژه های ساختمانی سنگین و پل ها استفاده می شود.

میلگرد ساده آجدار

یکی دیگر از محصولات فولاد البرز ایرانیان انواع میلگرد ساده و آجدار می باشد. نوع ساده این مقاطع سطح صاف و صیقلی داشته و در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد آجدار مقطعی پروفیلی است که بر روی سطح آن فرورفتگی و برجستگی هایی وجود دارد که به آن آج گویند. این نوع محصول برای چسبندگی و مقاومت بیشتر بتن استفاده می شود. بهتر است بدانید با استفاده از این محصول می توان استحکام سازه ها را افزایش داد.

محصولات کارخانه فولاد البرز ایرانیان

معرفی فروشگاه تخصصی آهن هایپر

مجموعه تخصصی آهن هایپر با توجه به نیاز روز جامعه محصولات فولادی متنوعی از جمله انواع تیرآهن، میلگرد، ناودانی و … را به فروش می رساند. از تمام نقاط کشور می توانید برای خرید آنلاین و بی واسطه از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کرده و محصول خود را در محل مورد نظر تحویل نمایید. این فروشگاه معتبر کیفیت محصولات را تضمین کرده و مشتریان می توانند با خیالی آسوده محصول خود را تهیه نمایند. برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان خبره مجموعه تخصصی آهن هایپر مراجعه کرده و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مسخصات کارخانه فولاد البرز ایرانیان را بنویسید؟

این کارخانه سال ۱۳۷۳ در ساری تاسیس شده و سالانه ۱ میلیون تن مقاطع فولادی تولید می کند.

انواع نبشی تولیدی در فولاد البرز ایرانیان کدامند؟

انواع نبشی های بال مساوی و بال نامساوی در این کارخانه تولید می شوند.

میلگرد آجدار چیست؟

این مقطع فولادی بر روی سطح خود فرورفتگی و برجستگی هایی بنام آج دارد.

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر