امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

کارخانه صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

محصولاتی که شرکت صنایع برش ورق‌های فولادی مبارکه تولید و عرضه می‌شوند محصولات فولادی گرم، محصولات فولادی اسیدشویی، محصولات فولادی سرد و فولادی گالوانیزه و فولادی رنگی و فولادی قلع اندود است. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه در سال ۱۳۷۷ تأسیس شد که مرکز اصلی این شرکت در اصفهان سی وسه پل ابتدای چهارباغ بالا است و محل استقرار کارخانه در منطقه صنعتی نهچیر شهرستان مبارکه قرار دارد.

مساحت این شرکت چیزی حدود ۴۰۰۰۰ مترمربع که در فاز شامل سالن تولید که مساحت آن حدود ۷۰۰۰ مترمربع است و دارای انبار‌های روباز که مساحت آن‌ها ۱۲۰۰۰ متر و انبار‌های سقف دار ۱۰۰۰۰ متری و ساختمان اداری ۱۰۶۰ متری و تجهیزات تخلیه و بارگیری مانند جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای ۳۲ تنی و ۲۰ تنی و ۱۰ تنی که تعداد آن‌ها به ۸ دستگاه می‌رسد.

شرکت صنایع برش ورق‌های فولادی مبارکه

این شرکت دارای ۴ دستگاه لیفتراک هفت تنی، تیلر، پینسر و سی هوک به تعداد ۱۰ دستگاه و دیگر تجهیزات مورد نیاز بارگیری و خطوط ریلی ارتباطی بین سالن‌ها با به کارگیری واگن برقی و باسکول‌های ۶۰ تن فلزی و بتن پیش‌ساخته ۳۲ تن متصل به جرثقیل به تعداد ۵ دستگاه است.

 خطوط برش طولی و عرضی که دارای ۶ خط برش شیت گرم و سرد و اسید شویی و رنگی و گالوانیزه و قلع اندود و ۳ خط اسلیت گرم و اسید شویی و سرد و گالوانیزه و رنگی و سیستم‌هایی بسته‌بندی پنوماتیک با تأسیسات کامل در سالن‌ها و سیستم اتوماسیون اداری و سیستم ارتباط با مشتری است.

 

درباره شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

 

چشم‌انداز شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

این شرکت از واحد‌های خدماتی فولاد مبارکه اصفهان است که زیر نظر هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا فولاد و‌اتیه فولاد نقش جهان در زمینه فروش و عملیات تبدیلی محصولات فولاد برای مصرف‌کنندگان در قسمت‌های ساختمانی و صنعتی و تولیدی و… کار می‌کند.

از دستاورد این شرکت پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشور از طریق خرید محصولات فولادی و ارائه آن به مصرف‌کنندگان کوچک و انجام فعالیت‌های خدماتی برای مشتریان است.

 هدف این شرکت تأمین نیاز محصولات فولادی و خدمات باکیفیت و ایمن برای مصرف‌کنندگان است. این شرکت دارای دستاورد‌ها و گواهی‌نامه‌های مهمی است.

از جمله آن‌ها پروانه بهره‌برداری ۶۰ هزارتنی برش‌کاری و پروانه کسب انبارداری و تقدیرنامه تک‌ستاره بهره‌وری و تعالی سازمانی و همچنین گواهی‌نامه تعهد به بهره‌وری و تعالی سازمانی و استقرار نظام مدیریت استراتژیک و گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی از شرکت فولاد مبارکه اصفهان و گواهی‌نامه‌های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۴۰۰۱ است.

محصولات شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

 از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید و عرضه می‌شوند محصولات فولادی گرم و محصولات فولادی اسیدشویی و محصولات فولادی سرد و فولادی گالوانیزه و فولادی رنگی و فولادی قلع اندود است.

از مهم‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به بست فلزی استاندارد برای بسته‌بندی محصولات فولادی سدل و نشینمگاه برای انبارش استاندارد کلاف‌های فولادی و دیگری چهار تراش فلزی استاندارد جهت چیدمان بندیل‌های شیت ورق‌های فولادی و در انتها دستگاه ضدعفونی‌کننده دست ایستاده پدالی می‌توان اشاره کرد.

از دیگر خدماتی که در این شرکت ارائه می‌شود مانند دوباره پیچی و لبه زنی و بهینه‌سازی و سنگین و سبک‌سازی محصولات فولادی طبق خواست مشتریان و تبدیل انواع کلاف‌های گرم و اسیدشویی و سرد و گالوانیزه رنگی و قلع اندود ورق‌ها در سایز‌های دلخواه مشتریان در ضخامت‌های ۱۸ الی ۲۰ میلیمتر و دیگری تبدیل انواع کلاف‌های گرم و اسیدشویی و سرد و گالوانیزه رنگی به نوار باریک از ضخامت‌های ۰. ۳ الی ۴ میلیمتر در ابعاد موردنیاز و خدمات انبارداری با سدل‌گذاری و تجهیزات کامل و استاندارد و مشاوره و ارائه خدمات فنی به مصرف‌کنندگان مطابق با استاندارد‌های جهانی است.

محصولات شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

 

محصول میلگرد در شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

از محصولات تولیدی این شرکت میلگرد است که قیمت ان بسته به نوع و کیفیت و ابعاد و قطر آن متغیر است. به‌طورکلی میلگرد مکمل بتن در ساختمان‌سازی است و نقش مهمی در استحکام ساختمان دارد و به دلیل مقاومت و خاصیت چرخشی و کششی میلگرد است که با واردشدن فشار و نیرو خورد نمی‌شود بلکه این نیرو را منتقل می‌کند و در انتها سازه حفظ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌ها مثبت میلگرد و بتن نزدیک بودن دمای انبساط انهاست که در تغییرات دما در شرایط جوی مناسب است.

از دیگر محصولات میلگرد اجدار است که از شمش و بیلت‌های فولادی با انجام نورد گرم به دست می‌آید. البته این محصول ممکن است از ضایعات آهن نیز تولید شود که این موضوع بر روی کیفیت این محصول تأثیر می‌گذارد و این مورد نیز بر روی قیمت این محصول هم تأثیر می‌گذارد.

میلگرد اجدار دارای برجستگی‌های مکرر در سطح خود است که این برجستگی‌ها باعث افزایش اصطحکاک درگیر شونده در میلگرد می‌شود که در استحکام بتن تأثیر بسزایی دارد.

محصول میلگرد در شرکت صنایع برش ورق های فولادی مبارکه

برش ورق های آهنی

در این شرکت برش ورق‌های آهنی به 10 روش انجام می‌شود. به‌طورکلی ورق سیاه در این صنعت یکی از مهم‌ترین مواد اولیه موردنیاز است. به‌طوری‌که کلاف‌های ورق را بعد از انتقال به کارخانه برای تولید محصولات فولادی در سایزهای متفاوت برش می‌زنند و در مرحله بعد به اشکال و محصولات مختلف تبدیل می‌شود.

باید در نظر داشت که برای تولید این محصولات از روش‌های مختلفی برای برش این ورق‌ها استفاده می‌شود.

 از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب نوع برش، ضخامت ورق و سرعت انجام کار و هزینه‌های انتهایی پروژه و دقت در ابعاد و کیفیت برش است.

برش‌کاری ورق به‌صورت اتوماتیک و به‌وسیله نواری متشکل از اشعه یا گاز و یا اب انجام می‌شود که هرکدام با فشاری که به سطح ورق وارد می‌کند قطعه را برش می‌دهد و مهم‌ترین گزینه که باید در نظر گرفت ضخامت آن است. چون میزان مقاومت ورق با ضخامت آن ارتباط مستقیم دارد. شیوه‌های برش‌کاری به شرح زیر است :

  1. برش با دستگاه واتر جت است که از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است در این روش که از طبیعت الهام گرفته شده برش به کمک آب یا ترکیبی از آب و محلول ساینده انجام می‌شود.
  2. روش هواگاز یا اکسیژنی است که از قدیمی‌ترین روش‌های برش‌کاری است که این روش همان برش با شعله است که با استفاده از گاز قابل اشتعال از طریق مشعل برش انجام می‌شود و مناسب برش فولاد و آلیاژ سبک و قطعات ضخیم و فولاد کربنی است و از مزیت‌های این روش در ورق‌های باضخامت بالا برش صاف و یکدست است.
  3. برش ورق با لیزر است که یک روش جدید است و دقت آن برای برش ورق‌ها با ضخامت کم مناسب است که از پرتو شدید نوری برای برش استفاده میکند. و دو نوع لیزر کربن دی اکسید و فایبر دارد به جنس ورق بستگی دارد.
  4. برش قوس پلاسما است که سرعت بالایی دارد که برای برش ورق‌های فولادی با درصد کربن کم مناسب است.5. گیوتین است که در سه نوع مکانیکی و پنوماتیک و هیدرولیکی انجام می‌شود که این روش از نظر اقتصادی به‌صرفه است.

روش‌هایی دیگر برش به روش‌های سنتی معروف هستند ازجمله:

  • تراشکاری است که بادقت بالا قطعه تراش داده می‌شود و در خودروسازی از آن استفاده می‌شود
  • سنگ فرز که در ورق‌هایی که سطح رویه آن کیفیت بالایی دارد استفاده می‌شود.
  • پانچ که در برش ورق با واردکردن فشار بالا برش انجام می‌شود.
  • سمباده زنی
  • رزوه زنی است که با استفاده از حدیده دستگاه فرز و رولینگ و فرمینگ کار می‌کند

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع برش ورق فولادی مبارکه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر