امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت پروفیل صنعت ماهان

شرکت پروفیل صنعت ماهان

شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از تولید کننده های ایرانی مقاطع فولادی و ناودانی ماهان می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت پروفیل صنعت ماهان و محصولات تولیدی این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

کارخانه پروفیل صنعت ماهان جهت تولید تیرآهن، لوله پروفیل، نبشی و ناودانی در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و آغاز به کار کرد. این شرکت در شهر تهران اقدام به تولید تجهیزات فولادی جهت ساختمان سازی و … کرده است. شما می توانید در کاربردهای مختلف و صنایع مختلف از این تجهیزات بهره مند شوید.

 

شرکت پروفیل صنعت ماهان

 

 

محصولات کارخانه پروفیل صنعت ماهان

کارخانه پروفیل صنعت ماهان یکی از کارخانه های معتبر و بزرگ می باشد. این شرکت مقاطع فولادی بسیاری را جهت صنعت ساختمان سازی و سازه ها تولید کرده است. برخی از این محصولات عبارتند از:

تیرآهن

این تیراهن ها دارای ضخامت و بال های یکسانی در ابتدا و انتهای آن می‌باشد که باعث تمایز تیرآهن نسبت به آلیاژهای فلزی دیگر می باشد. از این تیراهن ها برای افزایش مقاومت سازه در برابر تنش های حاصل از نیروی برشی و خمشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید ساختار کلی این قطعات از نظر هندسی به دو بخش افقی یا بال و عمودی و جان تشکیل خواهد شد.

 معمولاً بال تیرآهن در مقابل خمشی و جان آن در مقابل تنش برشی مقاومت بسیار بالایی دارند. تیرآهن ها در بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین ایران را به خود اختصاص داد. تیر آهن های IPE از انواع تیراهن های بسیار مهم و پر کاربرد می باشد که در سازه هایی که مرتفع می باشند بسیار از آن استفاده می‌شود.

 چرا که این سازه ها معمولا به صورت پیش ساخته قابل تهیه خواهد بود. نسبت به طور معمول آن فضای بسیار کمی را اشغال خواهند کرد که به این صورت است که چند قطره را به یکدیگر اتصال داده و نصب و اجرای محصولات بسیار سریع و راحت می باشد.

تیرآهن هایی که توسط گروه پروفیل صنعت ماهان طراحی و تولید می شوند عبارتند از: تیرآهن ۱۴ ، تیرآهن ۱۶، تیرآهن ۱۸ که جز پرمصرف ترین و پرکاربردترین تیرآهن های مورد نیاز جهت ساخت و ساز و … می باشد.

آهن الات

 

ناودانی

ناودانی ها یکی از پروفیل های پرکاربرد و ریز نقش می‌باشند که در ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. رایج‌ترین ناودانی نوع UPN می باشد که از جنس فولاد ساختمانی است و به آن آهن ناودانی نیز گفته می شود. توجه داشته باشید این ناودانی ها در ابعاد استاندارد طراحی و تولید می‌شوند.

 معمولا برای تولید ناودانی ها از آلیاژهای مانند گالوانیزه؛ آلومینیوم و استنلس استیل استفاده می شود. معمولا نوع آلومینیومی آن از نظر وزن بسیار سبک تر و قابلیت شکل پذیری و استحکام بالایی نیز دارد. ناودانی های که توسط شرکت فولاد شرکت پروفیل صنعت ماهان تولید می شود عبارتند از:

  • ناودانی ۸
  • ناودانی ۱۰
  • ناودانی 12
  • ناودانی14
  • ناودانی 16

در این کارخانه ناودانی ها به روش نورد گرم انجام خواهد شد که به صورت U شکل می باشند. از این محصول به صورت مقاطع باز در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

نبشی

یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت نبشی می باشد که در سایزهای 8 و 10 طراحی و تولید می‌شود و به شکل L نشان داده می‌شوند. یکی از مهمترین و پرکاربردترین سازه ها در صنعت ساختمان سازی می باشد.

نبشی ها پر مصرف ترین و پرکاربردترین پروفیل هایی می باشند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خاطره دو ضلع عمود بر هم معمولاً این نبشی ها را با حرف  L نمایش می دهند. توجه داشته باشید نبشی ها دارای دو ضلع عمود بر هم می باشند که به آن بال مساوی گفته می شود. در صورتی که این دو ضلع با یکدیگر برابر نباشند بال نامساوی گفته می‌شود.

 توجه داشته باشید وزن نبشی معمولاً تابعی از سایز آن است که بر اساس اندازه ضلع ذکر می‌شود. این نبشی ها دارای ضخامت متنوع می باشند که شما جهت کاربردهای مختلفی می توانید از آن استفاده نمایید. نبشی ها در انواع مختلفی توسط پروفیل صنعت ماهان طراحی و تولید می‌شوند مانند نبشی پرسی و نبشی فابریک که در کاربردهای مختلف به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

آهن هایپر یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت عرضه کننده تجهیزات ساختمان سازی از جمله: میلگرد، تیرآهن و هاش، ورق، پروفیل یا قوطی، لوله نبشی و ناودانی و … می باشد. شما می توانید جهت تهیه آن از طریق سایت https://ahanhyper.com/  اقدام نمایید و این محصولات را به راحتی استفاده کنید.

 توجه داشته باشید تمامی این تجهیزات با کیفیت و مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده‌اند. با اطمینان خاطر می توانید از آن جهت ساختمان سازی و همچنین کاربرد های دیگر بهره مند شوید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت https://ahanhyper.com/ با کارشناسان در تماس باشید.

شرکت های بسیاری هستند که نسبت به تولید نبشی، تیرآهن، ناودانی و … اقدام کرده‌اند که شما باید سعی کنید در هنگام خرید اینترنتی تجهیزات از شرکت معتبر و مجاز خریداری نمایید تا تضمین کیفیت برای شما دغدغه ایجاد نکند. توجه داشته باشید در صورتی که شما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید دیگر دغدغه و نگرانی بابت کیفیت و ضمانت تجهیزات ساختمان سازی از جمله: تیرآهن، میلگرد و … نداشته باشید.

 فروشگاه آهن هایپر یکی از معتبرترین فروشگاه هایی می باشد که نسبت به ارائه و عرضه این تجهیزات اقدام کرده است. با اطمینان خاطر می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و از قیمت تیرآهن ۱۸ ماهان مطلع شوید و سپس نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایید. جهت سفارش کافیست به سایت https://ahanhyper.com/  مراجعه نمایید و خرید مطمئن و با اطمینان بالا را تجربه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

البته در نظر داشته باشید مجموعه آهن هایپر نماینده کارخانه تیرآهن ماهان می باشد که محصولات تولیدی این شرکت را به صورت مستقیم عرضه می کند. شما می توانید نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت پروفیل صنعت ماهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر