امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
صدرا پروفیل تهران

شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران

در ادامه این مطلب قصد داریم کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه پروفیل صدرا در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد که جهت تولید لوله و پروفیل در روش فولادی اقدام کرد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین تجهیزات و ماشین آلات به روز و مدرن توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

 این کارخانه در سال ۱۳۸۹ جهت افزایش و تنوع تولید و همچنین کسب رضایت مشتریان و عرضه محصولات خود به بازارهای خارجی سعی کرده است تا خطوط جدیدی را راه اندازی و نصب نماید. توانست ظرفیت تولید سالانه خود را به ۱۸۰ هزار تن افزایش دهد.

 

کارخانه لوله و پروفیل صدرا تهران

 

محصولات تولیدی صدرا پروفیل تهران

لوله های صنعتی

انواع لوله های صنعتی پروفیل صدرا در صنایع مختلف و صنعت ساختمان در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این روش معمولا در متریال های مختلف در ضخامت و طول های متنوعی در شکل های متفاوت و سطح مقطع متنوع تولید و عرضه می‌شود.

از لوله های صنعتی معمولا در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ماشین سازی، سیستم های ابزار دقیق و انتقال حرارت، انتقال آب، کارهای عمرانی و شهرسازی، پل سازی، تاسیسات ساختمانی و … استفاده کرد.

محصولات تولیدی صدرا پروفیل تهران

لوله های صنعتی معمولاً در سه دسته لوله های درزدار، لوله های بدون درز و سایر لوله ها دسته بندی خواهند شد. سایر لوله ها یعنی لوله آلومینیوم، لوله استنلس استیل، لوله گالوانیزه، ذلوله مسی، لوله برنجی و … که هر یک از این لوله ها در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفیل های درب و پنجره

پروفیل های درب و پنجره عایق های بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت می باشد. بهتر است بدانید میزان عایق بودن این پروفیل ها به تعداد حفره های موجود در آن بستگی دارد که رابطه مستقیمی با یکدیگر دارد. همچنین این پروفیل ها باید در برابر باد، باران و … از مقاومت بالایی برخوردار باشند. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که این پروفیل های درب و پنجره معمولاً دارای قابلیت جوشکاری و سوراخکاری نیز می باشد.

قوطی های مربع

قوطی های مربع در سطح مقطع متفاوتی تولید می شود که در ساختمان سازی و همچنین صنایع مختلف کاربرد های بسیار دارد. این قوطی ها تحمل وزن بالا را دارند و در برابر خم شدن و پیچ خوردن از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

 بهتر است بدانید از پروفیل های مربعی معمولاً برای ساخت اسکلت های فلزی ساختمان و ساختن ستون و … استفاده می شود. این قوطی ها در سایز های خاص و مشخص تولید می شود که معمولاً ماشین‌آلات کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قوطی های مستطیل

قوطی های مستطیلی دارای سطح مقطع بزرگتری موجود می‌باشند که در ساختمان سازی و صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد. معمولاً به این پروفیل با سطح مقطع بزرگتر دارند قوطی ستونی نیز گفته می شود.

بهتر است بدانید یکی از ویژگی‌های این قوطی ها این است که سیالات در آن جا به جا نخواهد شد. همچنین توانایی تحمل وزن بالا را نیز دارا می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر خم شدن و پیچ خوردن برخوردار می باشند. پروفیل های مستطیل شکل در ساخت خودروها استفاده می شود.

قوطی‌های چهارچوبی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه پروفیل صدرا تهران؛ قوطی های چهار چوب می باشد. قوطی های چهار چوب معمولا برای درب های منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در نظر داشته باشید چهارچوب های فلزی امروزه جایگزین مناسبی برای چهارچوب های چوبی شده اند.

قوطی‌های چهارچوبی

نبشی

یکی دیگر از پروفیل های تولیدی توسط کارخانه صدرا نبشی ها می باشند که از جمله ریز نقش ترین و پرکاربردترین مقاطع فولادی می باشد. از نبشی ها در صنعت ساختمان سازی و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 بهتر است بدانید این نبشی ها معمولاً در انواع مختلفی تولید می شوند. دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد که اگر ضلع های عمود بر هم با یکدیگر مساوی باشد به آن نبشی بال مساوی گفته شده و اگر دو ضلع عمود بر هم به صورت موازی نباشد بال نامساوی گفته می شود. نبشی ها به دو صورت پرسی و فابریک طراحی و تولید می شود.

پروفیل زد

از پروفیل زد که جز پروفیل های باز می باشد معمولاً در سقف سالن های بزرگ مانند سالن های ورزشی، پارکینگ ها و … استفاده می شود. این پروفیل ها معمولاً در سایز های مختلف و همچنین ضخامت مختلف در بازار موجود می باشد که شما می توانید از آن بهره مند شوید. بهتر است بدانید از این پروفیل Z معمولا در صنعت ساختمان به وفور استفاده می شود.

مفتول نورد شده

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت صدرا پروفیل تهران مفتول نورد شده می باشد. بهتر است بدانید نورد یکی از روش های می باشد که برای تولید محصولات مختلفی مانند نبشی، تیرآهن و … مورد استفاده قرار می گیرد. نورد کردن یکی از پرکاربردترین روش ها برای شکل دادن به انواع فلزات مختلف می باشد.

 البته بهتر است بدانید روش فورجینگ نیز برای شکل دادن به فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. اما روند نورد مفتول از لحاظ کمیت تولید و همچنین حجم محصولات تولید شده خیلی بهتر می باشد. بعد از انجام عملیات نورد محصول نهایی یا ورق یا مفتول می باشد.

کارخانه پروفیل صدرا تهران همواره سعی کرده است تا از مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت و تولید این تجهیزات استفاده نماید که باعث کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده است. امروزه محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد و این تنها به دلیل کیفیت بالای این محصولات می باشد.

قوطی‌های چهارچوبی

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده و عرضه کننده انواع پروفیل های تولیدی مجموعه پروفیل صدرا تهران می باشد. این محصولات را با کیفیت عالی و بدون واسطه عرضه می‌کند. به راحتی می توانید از آن در کاربردهای مختلف بهره مند شوید. جهت سفارش و تهیه این محصول کافیست به وبسایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده و استفاده نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر